Kasp0me Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Må jo evt. være første gang hu der tanker da Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Er nok ikke hennes bil hvertfall Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 4. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 4. september 2010 Hver gang ei jente laster opp et nytt profilbilde på facebook, kommenterer et dusin andre jenter "du er så pen", "fina", osv. Så svarer hun "nei, dere er, søtinger". Så svarer et snes andre jenter igjen "du er den fineste" og sånn fortsetter det. 16 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 "Klokken er halv tre natt til en lørdag, jeg er full, det blåser, regner og temperaturen ligger vel på rundt 5-10 grader. Perfekt tidspunkt for å bade i det eneste klesskiftet jeg har med meg! Jeg får sikkert tørre klær av alle de snille guttene etterpå, selv om de også kun har med seg ett klesskift. Ingen klarer å motstå ei iskald, halvnaken og bokstavelig talt gjennomvåt jente. Hihi." (Et kort og meningsløst innlegg bestående av kun et smilefjes har blitt slettet fra tråden.) 3 Lenke til kommentar
LilleKrokodille Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Som kvinne vil jeg bare linke til denne 'hyggelige' saken; http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=509715 ...og si til dere mannfolk: Jeg føler med dere. Seriøst. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Elsker de trådene der. Gjør vi noe hyggelig eller romantisk som å lage mat, har vi automatisk gjort noe galt. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Så absolutt. Jeg er forresten sikker på at når mamma lager mat er hun utro. Det må jo være! Hvorfor skal hun ellers gjøre noe snilt liksom? Endret 4. september 2010 av Sk!ppy 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hmm.. Kanskje fordi hun er moren din? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Nei. Hun må være utro, hun kan jo ikke gjøre noe snillt sånn ut ifra det blå?! 1 Lenke til kommentar
xaco Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=d_0bEHJY9oo Herregud jeg lo.. Jeg gjør ofte en liknende ting med at jeg ofte klarer å drite meg ut med å legge feil side av bilen mot pumpa(eier ikke bil selv, men låner av foreldre som har bensinlokket på motsatt side av hverandre.) Men da ender jeg opp med å snu bilen før jeg fyller på bensin. Lenke til kommentar
Populært innlegg LilleKrokodille Skrevet 4. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 4. september 2010 Jeg skjønner bare ikke hvorfor enkelte (desverre altfor mange!) damer tenker på den måten. 'SHIT! Han gjør noe fint, da MÅ det være noe galt her!' *snoke på mannens pc og mobil, finner ikke noe, mistanken forverres*. Jeg bruker denne tråden til å forbedre meg selv, det er ikke tull. Er det en genetisk ting, dette her, med at damer alltid skal tro så ille om menn? Også er det greia med blomster. Ei jeg kjenner klaget på at mannen hennes aldri kjøpte blomster. En dag dro han innom Rema1000 på vei hjem og kjøpte en pen bukett roser. Fordi han ville være snill. Han ville glede dama si. Reaksjon: 'Har du kjøpt blomster på Rema? Er jeg ikke verdt ordentelige blomster engang!?' *bitche bitche, null sex på deg i kveld...* 12 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hva er det egentlig med kvinner og huske datoer? F.eks når de ble sammen? Besteveninna mi krever at typen skal huske hvilken dato de ble sammen (Liksom, huske det så de kan være sammen den datoen vær mnd). Greit nok, men hun blir litt sur når han ikke husker det, så den 7ende mnd, så sendte jeg bare en sms noen dager før "På XX er det 7mnd dere er sammen. Bare husk det, veldig viktig for YY". Plutselig var hun KJEMPEglad over at han husket det.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Datoer er viktig, dama holdt på nesten å grine engang når hun glemte min bursdag. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 http://jhoe.blogg.no/1283203458_stress_og_stalkerfaen.html?c=1283642365573 finnes knapt nok bedre eksempel 3 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Skjønte absolutt ingenting jeg. Lenke til kommentar
Populært innlegg Solid Snail Skrevet 4. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 4. september 2010 Skjønte absolutt ingenting jeg. Derav ordet "kvinnfolk-logikk" 10 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Skjønte absolutt ingenting jeg. Hun hadde sett sett seg ut en fyr og han hadde sett seg ut henne. Men problemet var at han ville snakke med hun, og det var jo krise. Derfor ble det ikke noe. 7 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Denne er også fin: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=509828 EDIT: Les hele greia. Endret 5. september 2010 av DJ_Dark 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg