Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så lenge det går begge veier er det jo helt greit.

men regner ikke med det gjør det...

Utroskap er ikke greit uansett situasjon. Om en vil ha seg med andre enn kjæresten/ektefellen så gjør en det slutt. Så enkelt er det.

 

 

Hva om man er i et forhold der det er greit for begge at en/begge gjør det?

 

Selv synes jeg det hadde vært greit om en kjæreste hadde seg med andre så lenge det ikke skjedde for ofte eller var følelser i bildet. Dette er siden om jeg virkelig elsket ham hadde jeg unnet ham å ikke gå glipp av noe, og om jeg ikke elsket ham hadde jeg ikke brydd meg.

 

-min kvinnelogikk

Endret av dkny
  • Liker 1
Lenke til kommentar

så lenge det går begge veier er det jo helt greit.

men regner ikke med det gjør det...

Utroskap er ikke greit uansett situasjon. Om en vil ha seg med andre enn kjæresten/ektefellen så gjør en det slutt. Så enkelt er det.

 

Hva om man er i et forhold der det er greit for begge at en/begge gjør det?

 

Selv synes jeg det hadde vært greit om en kjæreste hadde seg med andre så lenge det ikke skjedde for ofte eller var følelser i bildet. Dette er siden om jeg virkelig elsket ham hadde jeg unnet ham å ikke gå glipp av noe, og om jeg ikke elsket ham hadde jeg ikke brydd meg.

 

-min kvinnelogikk

Da er det jo ikke utroskap

Lenke til kommentar
Vil bare gjøre dere oppmerksom her på kvinneguiden at dere til stadighet blir uthengt og latterliggjort pga dere til tider rare meninger. Jeg sikter da ikke til alle her inne, men de få som skille seg ut med en karakterisk kvinnelogikk.

 

lol? :p

 

Btw, hva slags folk er det som henger på Kvinneguiden egentlig? Er ei som ærlig og oppriktig spør når hun bør la barna høre på den musikken de selv vil ... :nei:

Endret av KongKake
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Utroskap er ikke greit uansett situasjon. Om en vil ha seg med andre enn kjæresten/ektefellen så gjør en det slutt. Så enkelt er det.

 

Hva om man er i et forhold der det er greit for begge at en/begge gjør det?

 

Selv synes jeg det hadde vært greit om en kjæreste hadde seg med andre så lenge det ikke skjedde for ofte eller var følelser i bildet. Dette er siden om jeg virkelig elsket ham hadde jeg unnet ham å ikke gå glipp av noe, og om jeg ikke elsket ham hadde jeg ikke brydd meg.

 

-min kvinnelogikk

Da er det jo ikke utroskap

 

Han skrev "om en vil ha seg med andre enn kjæresten gjør en det slutt". Jeg var uenig i den setningen.

Men han mente vel "om en vil ha seg med andre enn kjæresten og det ikke er greit for kjæresten gjør en det slutt". :)

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Hva om man er i et forhold der det er greit for begge at en/begge gjør det?

 

Selv synes jeg det hadde vært greit om en kjæreste hadde seg med andre så lenge det ikke skjedde for ofte eller var følelser i bildet. Dette er siden om jeg virkelig elsket ham hadde jeg unnet ham å ikke gå glipp av noe, og om jeg ikke elsket ham hadde jeg ikke brydd meg.

 

-min kvinnelogikk

Da regner jeg med du hadde fortalt ham det, og da sklir det inn som et åpent forhold, ikke utroskap.

Lenke til kommentar

korrekt, sk!ppy. Du er ikke morsom, knut.

haha. jeg ler. høyt. og lenge. eller... ikke... ha. ha.

 

__

On-topic:

kvinneguiden er vel egentlig generelt bevis på kvinnelogikken i verden.

De har ganske mangen idiotiske spørsmål der..

 

 

 

:ph34r:

Nå skal det sies at mannfolkene der inne er langt i fra imponerende. Enten spør de hvor damer tar spruten eller så har de samme logikk som resten av KG. Jeg er glad verden ikke er slik den blir fremstilt på KG.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...