Sk!ppy Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Tror jeg unlater å legge ut om sexlivet mitt her på forumet jeg... (kvinnfolklogikk: Dere er godt igang, og hun kommer "Nei, det er feil". Ok. Beklager at vi er på besøk hos bestevennen min, med besteveninna hennes, som ligger ved siden av og roter! ) Endret 2. september 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Tror jeg unlater å legge ut om sexlivet mitt her på forumet jeg... sa 15-åringen... 6 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 og tok seg en ronk. 7 Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Tror jeg unlater å legge ut om sexlivet mitt her på forumet jeg... sa 15-åringen... sa den andre 15-åringen. måtte bare 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Haha :!: (Begynner bare tidligere å tidligere ) Endret 2. september 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Knis Pass dere gutter. Om dere er slappe med komplimentene i en uke så kan du regne med å finne damen i en annen seng. Endret 3. september 2010 av McBitch Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det er faktisk slik at kvinner i større grad faktisk har legitime grunner til utroskap enn menn Haha! 5 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Knis Pass dere gutter. Om dere er slappe med komplimentene i en uke så kan du regne med å finne damen i en annen seng. Åja. Så de har grunner for det ja... Lenke til kommentar
Populært innlegg Deadringer Skrevet 3. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 3. september 2010 Knis Pass dere gutter. Om dere er slappe med komplimentene i en uke så kan du regne med å finne damen i en annen seng. Det er okey å være utro mot ektemannen sin fordi hu ikke har fått ett kompliment på ei uke? Fyfaen for ei dum hore. Sånne folk fortjener juling. 17 Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Knis Pass dere gutter. Om dere er slappe med komplimentene i en uke så kan du regne med å finne damen i en annen seng. Det er okey å være utro mot ektemannen sin fordi hu ikke har fått ett kompliment på ei uke? Fyfaen for ei dum hore. Sånne folk fortjener juling. så lenge det går begge veier er det jo helt greit. men regner ikke med det gjør det... Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Den dama der har jeg lest flere poster av. Forferdelig provoserende og dobbeltmoralsk. Du skal bare se når hun begynner å prate om fordeling av samvær mellom skilte foreldre. Er til å spy av. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 så viss jeg ikke får ha meg med dama på 1 uke så kan jeg ha meg med ei, uten at det betyr at jeg er utro? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Enkelte damer synes det er helt greit å bruke rettferdiggjøringer som begynte å bli flaue og avleggs blant menn for 30-40 år siden. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det må jo ha klikka for hu dama her.. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Vi greier visst ikke passe barn nei... Liker også reaksjonen hennes når hun får svar mot det hun skrev. :!: Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ser ikke helt hva som er galt med henne? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Du ser ikke helt hva som er så galt? Du kan ikke la sønnen din bo fast hos far, det er på grensen til omsorgssvikt å la en mann ta seg av barn alene. Første linja. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Edit: @Sebbe: What? Endret 3. september 2010 av ;_; 3 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ah! jeg lese trådstarter! Nå skjønner jeg, JESUS FUCKING CHRIST?! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 så lenge det går begge veier er det jo helt greit. men regner ikke med det gjør det... Utroskap er ikke greit uansett situasjon. Om en vil ha seg med andre enn kjæresten/ektefellen så gjør en det slutt. Så enkelt er det. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg