ToYBoi Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 huffameg nå renner det over med kvinnelogikk og sympatisering i hjemmet. Som om det ikke var nok med moren min og søstra mi fra før, kommer nå også bestemor på besøk og sympatiserer. Søstra mi beordrer meg til å kjøre henne et sted, som vanlig. Jeg er ikke noen privatsjåfør. Og i det jeg sier nei, så slenger bestemor ut: "Vær snill nå da gunnar". Er virkelig alle kvinnfolk som det her? Jeg får mindre og mindre lyst på ny dame... Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 huffameg nå renner det over med kvinnelogikk og sympatisering i hjemmet. Som om det ikke var nok med moren min og søstra mi fra før, kommer nå også bestemor på besøk og sympatiserer. Søstra mi beordrer meg til å kjøre henne et sted, som vanlig. Jeg er ikke noen privatsjåfør. Og i det jeg sier nei, så slenger bestemor ut: "Vær snill nå da gunnar". Er virkelig alle kvinnfolk som det her? Jeg får mindre og mindre lyst på ny dame... vis det er din bil som du har betalt og kjører for eget drivstoff er det jo bare å sette opp regnskap for kjøringen og be de betale eller gå en annen plass. eventuelt svare tilbake hvorfor ikke de kan være så snille da si du må ha en Gro dag 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Jeg skal snart være alene hjemme i to uker. Ei jente sa i går at hun kunne komme og lage mat til meg en dag mens jeg er alene. Jeg trodde det var fordi hun liker å være hos meg og vil være hyggelig. I dag sier hun at hun skal ha betaling for det. Jeg sa at hun kunne få lage mat til seg selv også, og det ville selvfølgelig gå 100% på min regning. Men neida, hun skal ha penger for arbeidet. Dette er uaktuelt. Hvis jeg må betale, lager jeg heller mat selv eller går på restaurant. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Det er blitt spurt om tidligere i tråden tror jeg, men hva pokker slags kvinnfolk er det du menger deg med? 7 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Ikke en spesiell type. Jeg tror dette er standardkvinnen på min alder. I hvert fall her i Indre Østfold. Lenke til kommentar
Mai Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Sorry men må le litt. Herlighet hvem i huleste sier sånt? Hvis jeg skulle laget middag til en gutt ville det vært 1. fordi jeg liker ham veldig godt og dermed vil vise ham at jeg har cooking skills(liker å lage mat :!: ) eller 2. fordi broren min spør om jeg kan lage middag til oss xD Den dama der er slu ass 2 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 @Zarac: Er det hun samme gjengangeren som du ofte beskriver i denne tråden? I det tilfellet ville jeg så absolutt ikke vært overrasket. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 det overrasker ikke meg heller isåfall, nei! hu dama er seriøst SÆR! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 @Zarac: Er det hun samme gjengangeren som du ofte beskriver i denne tråden? I det tilfellet ville jeg så absolutt ikke vært overrasket. Det er riktig, en av dem. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Fy faen for noen sære kvinnfolk! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Litt av et dametekke du har Zarac 5 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Hva mener du? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Jeg skal snart være alene hjemme i to uker. Ei jente sa i går at hun kunne komme og lage mat til meg en dag mens jeg er alene. Jeg trodde det var fordi hun liker å være hos meg og vil være hyggelig. I dag sier hun at hun skal ha betaling for det. Jeg sa at hun kunne få lage mat til seg selv også, og det ville selvfølgelig gå 100% på min regning. Men neida, hun skal ha penger for arbeidet. Dette er uaktuelt. Hvis jeg må betale, lager jeg heller mat selv eller går på restaurant. Hvorfor i helvete bruker du tid på dette kvinnemennesket? Det er helt uforståelig for meg. Igjen og igjen er det et eller annet totalt tilbakestående hu gjør. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Hun er sikkert heit. 2 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Uansett hvor deilig hun er, så veier det ALDRI opp for hva hun gjør. 2 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Jeg skal snart være alene hjemme i to uker. Ei jente sa i går at hun kunne komme og lage mat til meg en dag mens jeg er alene. Jeg trodde det var fordi hun liker å være hos meg og vil være hyggelig. I dag sier hun at hun skal ha betaling for det. Jeg sa at hun kunne få lage mat til seg selv også, og det ville selvfølgelig gå 100% på min regning. Men neida, hun skal ha penger for arbeidet. Dette er uaktuelt. Hvis jeg må betale, lager jeg heller mat selv eller går på restaurant. Hvorfor i helvete bruker du tid på dette kvinnemennesket? Det er helt uforståelig for meg. Igjen og igjen er det et eller annet totalt tilbakestående hu gjør. http://www.youtube.com/watch?v=wlWUIb51onk Endret 2. september 2010 av yavel Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Uansett hvor deilig hun er, så veier det ALDRI opp for hva hun gjør. Da kommer vel mannfolklogikk inn i bildet 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Uansett hvor deilig hun er, så veier det ALDRI opp for hva hun gjør. du er ikke kåt nok 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Uansett hvor deilig hun er, så veier det ALDRI opp for hva hun gjør. du er ikke kåt nok La oss si jeg har nok valgmuligheter. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Uansett hvor deilig hun er, så veier det ALDRI opp for hva hun gjør. du er ikke kåt nok La oss si jeg har nok valgmuligheter. en kan aldri få nok! dog ikke alle som klarer mer en 5min heller da :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg