NgZ Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Da sier jeg til meg selv at 1 og 3 er riktig, og at noen bare tror at det innebører 2 mtp. bruksmåten av ordet. Da hadde jeg rett hvis man ser bort i fra Asia-biten. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Tja, denne må jeg jo bare dele med dere: Jeg ble sammen med ei jente, men lenge før jeg møtte henne hadde jeg bestemt meg for at jeg skulle reise til et eller annet sted i Europa alene, for å ha friheten til å kunne gjøre hva jeg ville, når jeg ville det...og selvsagt for å teste det ut da jeg aldri har reist alene før. Når jeg da ble sammen med denne jenta, så måtte jeg jo fortelle at om 2 måneder skulle jeg reise alene en uke, men at jeg ikke visste helt hvor jeg skulle dra ennå. Da kom hun med følgende forslag: "Da kan jo vi dra til Budapest og besøke søstra mi som studerer der!" Snakk om å ikke høre på hva jeg akkurat har sagt... 1 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det er jo å be om bråk å skaffe seg dame før man skal ut på uforpliktende reise.. Da vet du at du kommer til å få trøbbel 1 Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 "jeg spiser ikke kjøtt, bare fisk og kylling" 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Tja, denne må jeg jo bare dele med dere: Jeg ble sammen med ei jente, men lenge før jeg møtte henne hadde jeg bestemt meg for at jeg skulle reise til et eller annet sted i Europa alene, for å ha friheten til å kunne gjøre hva jeg ville, når jeg ville det...og selvsagt for å teste det ut da jeg aldri har reist alene før. Når jeg da ble sammen med denne jenta, så måtte jeg jo fortelle at om 2 måneder skulle jeg reise alene en uke, men at jeg ikke visste helt hvor jeg skulle dra ennå. Da kom hun med følgende forslag: "Da kan jo vi dra til Budapest og besøke søstra mi som studerer der!" Snakk om å ikke høre på hva jeg akkurat har sagt... Oh god, jeg ble direkte kvalm. Kondolerer! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 anngående kjønnsdiksiminering: http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10027050 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 anngående kjønnsdiksiminering: http://www.vg.no/bil...?artid=10027050 Synes det er urettferdig behandling både mtp kjønnsdiskriminering og mtp at ikke alle er like. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 ^ Ja, men jeg skjønner litt frustrasjonen deres. Unge gutter/menn forsetter jo å drepe seg selv og andre uansett hva man gjør, så de tenker vel at de må gjøre noe mer drastisk nå. Selv om jeg mener slike forslag er en dårlig deal for folk som faktisk har en hjerne. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Akkurat det tror jeg ikke en regjering tør å innføre, de sliter allerede på meningsmålingene og tror ikke de vil miste flertallet av mannlige stemmere under 23 år. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 anngående kjønnsdiksiminering: http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10027050 Kjønnsdiskriminering går selvsagt bare en vei. 3 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 anngående kjønnsdiksiminering: http://www.vg.no/bil...?artid=10027050 Kjønnsdiskriminering går selvsagt bare en vei. Uheldighvis gjør den det på en god del ting. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jasså. Jeg fikk lappen som nittenåring, og har aldri vært utfor det minste uhell med bil. Skulle man først gjøre slike begrensninger, så måtte man gått til å forby kjøring av alle under 30 år, ettersom det først da er en "sikkerhet" i at man er ferdigutviklet. Og det blir jo for dumt - vi har tross alt en opplæring til å kjøre bil, for å luke unna de svarte får. Ettersom de svarte får likevel kommer gjennom, sier det mer om dem som evaluerer dette. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 kvinnelogikken er så på bærtur for min del så nå er jeg singel! 3 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 ^ Ja, men jeg skjønner litt frustrasjonen deres. Unge gutter/menn forsetter jo å drepe seg selv og andre uansett hva man gjør, så de tenker vel at de må gjøre noe mer drastisk nå. Selv om jeg mener slike forslag er en dårlig deal for folk som faktisk har en hjerne. Det er jeg helt enig i. Kanskje på tide å se hvordan kjørelærerne jobber? Mitt inntrykk er at de er innstilt på at alle skal få lappen uansett. Eneste er at de må kunne kjøre pent i 40 minutter under oppkjøringa. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 anngående kjønnsdiksiminering: http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10027050 Vel, kjønnsdiskriminering, ja. Kvinnfolklogikk, nei. Hva har dette i denne tråden å gjøre? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Får heller straffe de som kjører svin hardere da. Og da mener jeg ikke å ta fra dem lappen i 5 år og kaste de i fengsel i 2 mnd for å kjøre i 100 i 80-sonen. Det må noe mer alvorlig til enn det. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Får heller straffe de som kjører svin hardere da. Og da mener jeg ikke å ta fra dem lappen i 5 år og kaste de i fengsel i 2 mnd for å kjøre i 100 i 80-sonen. Det må noe mer alvorlig til enn det. Tror det er mer effektivt med preventive tiltak enn straff i ettertid. Da slipper man at noen må dø først ihvertfall. De som er tette nok til å tro de er kule når de bryter loven og setter andre i fare, klarer nok ikke å tenke så langt som konsekvensene av det de gjør. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Men da straffer du også de som ikke er uansvarlige. Latterlig om menn skal vente til de er 23 med å få lappen, mens kvinner ikke må det. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 La oss komme oss tilbake til tema. Tråden handler ikke om sikkerhet rundt bilkjøring og aldersgrenser for førerkort. Videre diskusjon rundt dette vil bli betraktet som oftopic, og behandles deretter. Mvh. r2d290 -Forumveileder Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg lagde en tråd om det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1257496 Så da kan det vel fortsettes der... Når det gjelder kjønnsdiskriminering så er det klart at det kun skal gå en vei, herregud hva trodde du liksom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg