Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, denne må jeg jo bare dele med dere:

 

Jeg ble sammen med ei jente, men lenge før jeg møtte henne hadde jeg bestemt meg for at jeg skulle reise til et eller annet sted i Europa alene, for å ha friheten til å kunne gjøre hva jeg ville, når jeg ville det...og selvsagt for å teste det ut da jeg aldri har reist alene før.

 

Når jeg da ble sammen med denne jenta, så måtte jeg jo fortelle at om 2 måneder skulle jeg reise alene en uke, men at jeg ikke visste helt hvor jeg skulle dra ennå.

Da kom hun med følgende forslag:

"Da kan jo vi dra til Budapest og besøke søstra mi som studerer der!"

 

Snakk om å ikke høre på hva jeg akkurat har sagt... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, denne må jeg jo bare dele med dere:

 

Jeg ble sammen med ei jente, men lenge før jeg møtte henne hadde jeg bestemt meg for at jeg skulle reise til et eller annet sted i Europa alene, for å ha friheten til å kunne gjøre hva jeg ville, når jeg ville det...og selvsagt for å teste det ut da jeg aldri har reist alene før.

 

Når jeg da ble sammen med denne jenta, så måtte jeg jo fortelle at om 2 måneder skulle jeg reise alene en uke, men at jeg ikke visste helt hvor jeg skulle dra ennå.

Da kom hun med følgende forslag:

"Da kan jo vi dra til Budapest og besøke søstra mi som studerer der!"

 

Snakk om å ikke høre på hva jeg akkurat har sagt... :)

 

Oh god, jeg ble direkte kvalm. :p

Kondolerer!

Lenke til kommentar

Jasså. Jeg fikk lappen som nittenåring, og har aldri vært utfor det minste uhell med bil. Skulle man først gjøre slike begrensninger, så måtte man gått til å forby kjøring av alle under 30 år, ettersom det først da er en "sikkerhet" i at man er ferdigutviklet. Og det blir jo for dumt - vi har tross alt en opplæring til å kjøre bil, for å luke unna de svarte får. Ettersom de svarte får likevel kommer gjennom, sier det mer om dem som evaluerer dette.

Lenke til kommentar

^

Ja, men jeg skjønner litt frustrasjonen deres. Unge gutter/menn forsetter jo å drepe seg selv og andre uansett hva man gjør, så de tenker vel at de må gjøre noe mer drastisk nå. Selv om jeg mener slike forslag er en dårlig deal for folk som faktisk har en hjerne.

 

 

Det er jeg helt enig i. Kanskje på tide å se hvordan kjørelærerne jobber? Mitt inntrykk er at de er innstilt på at alle skal få lappen uansett. Eneste er at de må kunne kjøre pent i 40 minutter under oppkjøringa.

Lenke til kommentar

Får heller straffe de som kjører svin hardere da. Og da mener jeg ikke å ta fra dem lappen i 5 år og kaste de i fengsel i 2 mnd for å kjøre i 100 i 80-sonen. Det må noe mer alvorlig til enn det.

 

Tror det er mer effektivt med preventive tiltak enn straff i ettertid. Da slipper man at noen må dø først ihvertfall. De som er tette nok til å tro de er kule når de bryter loven og setter andre i fare, klarer nok ikke å tenke så langt som konsekvensene av det de gjør.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...