Ekko Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 ... Jenter skjønner ikke at det tar mye tid å få muskler. ... Det som er også herlig er samlingen med lett overvektige kvinnfolk som er redd for å bli for muskuløse dersom de trener litt med vekter innimellom. Det tryggeste er nok å holde seg på step-maskinen ja. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Nå er jeg forbanna på noen venninner! Saken er at noen av dem lurte på om jeg kunne bestille crazylinser til dem, men sa at jeg ikke kunne i dag. Det hasta visst det da! NÅ er dem sure på meg da, enda jeg tilba meg å hjelpe dem. Så hva er greia? Jeg prøver å være snill å hjelpe, reaksjonen er heller den at jeg ikke kan fordi jeg ikke kan akkurat NÅ, men i morra er for sent? Latterlig Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Du er virkelig omringet av dårlige kvinnfolk. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Da sier du at da kan de skaffe det selv, siden de skal være sånn 2 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Neineinei... Det eneste riktige å si, er: Get back in the kitchen, and make me a sandwich! 1 Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Get back in the kitchen, and make me a sandwich! Nix, det heter "Make me some pie. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Tror vi må rapportere emnetittelen her. Da den er feil vil jeg si, er det noe som heter kvinnfolklogikk egentlig? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Kvinnfolklogikk er logikk som ikke er logisk Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 De synes selv sluttsatsene er logisk. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 "Jeg har mensen, så nå kan jeg være drittekle mot alle sammen og skikkelig sur og grinete. Jeg kan jo ikke noe for det." Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 "Jeg har mensen, så nå kan jeg være drittekle mot alle sammen og skikkelig sur og grinete. Jeg kan jo ikke noe for det." Verste er at de bruker unnskyldningen at de har mensen når du faen vet de ikke har det... 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 De skylder jo på PMS og. 1 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Neineinei... Det eneste riktige å si, er: Get back in the kitchen, and make me a sandwich! Ekte mannfolklogikk, bare perfekt. Noe kvinnfolklogikken aldri kommer til å væra. Mannfolklogikk er da hvertfall "non-confusing". Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hva er det med kvinnfolk og "hemmeligheter"? De gir klart uttrukk for at de vet noe jeg vil vite, men sier de noe? neida Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 kvinnfolk er perfekte når det kommer til husarbeid, resten? tar det en annen gang... Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 "Jeg har mensen, så nå kan jeg være drittekle mot alle sammen og skikkelig sur og grinete. Jeg kan jo ikke noe for det." Verste er at de bruker unnskyldningen at de har mensen når du faen vet de ikke har det... haha vet! jeg pleier å holde styr på når venninne mine har det Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Dama har det nå, eller? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Poon-tang? Fjernt uttrykk for meg. sex Bare for å klarifisere litt. Poontang betyr 1 av 3 ting: 1. Fitte 2. Sex (og da gjerne med en prostituert) 3. Kvinne som seksuelt objekt Ordet antas å stamme fra enten fransk putain (som betyr prostituert) eller gammelfransk pute (som betyr ekkel, stinkende, rotten). Endret 1. september 2010 av cyclo Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Man lærer noe nytt hele tiden. Jeg trodde det var et asiatisk uttrykk. Trodde også det betød enten fitte eller hore, ikke sex. (Klart man skjønner hva som skal skje hvis noen sier de skal gå o få seg litt fitte uansett.) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Om man ser på f. eks. urban dictionary så er det tydeligvis flere som er forvirret. Men definisjonen over er den man finner i orntlige ordbøker slik som random house og collins (hvem skulle trodd at orntlige orbøker skulle ta md definisjon på slikt?). Forøvrig har jeg også alltid forbundet det med noe asiatisk, men jeg tror det har noe med at uttrykket var flittig brukt i "Full Metal Jacket" og et par andre tilsvarende filmer. Glemte forøvrig den tredje definisjonen i farten, redigerte innlegget over nå. Endret 1. september 2010 av cyclo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg