Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

...

Jenter skjønner ikke at det tar mye tid å få muskler.

...

 

Det som er også herlig er samlingen med lett overvektige kvinnfolk som er redd for å bli for muskuløse dersom de trener litt med vekter innimellom. Det tryggeste er nok å holde seg på step-maskinen ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg forbanna på noen venninner!

 

Saken er at noen av dem lurte på om jeg kunne bestille crazylinser til dem, men sa at jeg ikke kunne i dag. Det hasta visst det da!

NÅ er dem sure på meg da, enda jeg tilba meg å hjelpe dem.

 

Så hva er greia? Jeg prøver å være snill å hjelpe, reaksjonen er heller den at jeg ikke kan fordi jeg ikke kan akkurat NÅ, men i morra er for sent? Latterlig

Lenke til kommentar

"Jeg har mensen, så nå kan jeg være drittekle mot alle sammen og skikkelig sur og grinete. Jeg kan jo ikke noe for det."

 

Verste er at de bruker unnskyldningen at de har mensen når du faen vet de ikke har det...

haha vet! jeg pleier å holde styr på når venninne mine har det

Lenke til kommentar

Poon-tang? Fjernt uttrykk for meg.

sex

Bare for å klarifisere litt. Poontang betyr 1 av 3 ting:

 

1. Fitte

2. Sex (og da gjerne med en prostituert)

3. Kvinne som seksuelt objekt

 

Ordet antas å stamme fra enten fransk putain (som betyr prostituert) eller gammelfransk pute (som betyr ekkel, stinkende, rotten).

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

Om man ser på f. eks. urban dictionary så er det tydeligvis flere som er forvirret. Men definisjonen over er den man finner i orntlige ordbøker slik som random house og collins (hvem skulle trodd at orntlige orbøker skulle ta md definisjon på slikt?).

 

Forøvrig har jeg også alltid forbundet det med noe asiatisk, men jeg tror det har noe med at uttrykket var flittig brukt i "Full Metal Jacket" og et par andre tilsvarende filmer. :)

 

Glemte forøvrig den tredje definisjonen i farten, redigerte innlegget over nå.

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...