Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den gang den tid det noengang skjer, at kvinnfolk-logikk blir logikk. Spanderer jeg sydentur på alle brukere med over 100 i innlegg.

snakket med en jente på msn i stad, hun har litt problemer med kjaeresten så hun ville gjerne lose det... Det hun kom fram til var at hun skulle overraske han på skolen med en BJ.

 

SHå. hvis ikke det var sydentur logikk vet ikke jeg :cool:

Endret av lekse2
Lenke til kommentar

Tror du har truffet en veldig feminin og emosjonell gutt... :p

lol det tror jeg også,utifra denne tråden her og oppførselen hans. Men til gjengjeld er jeg guttete xD kind of adds up?:p

 

Du tror det, men egentlig er det du som kaster ifra deg kvinnfolklogikk så det suser av avsted, men du er kvinne, så du ser det ikke selv :O

har nå aldri vært den typiske jenta heller, men det betyr ikke at jeg ikke har mine øyeblikk. Er ærlig der:P

 

har en venninne som er veldig ustabil,følelsesmessig. Hun er veldig grei til tider men veldig ofte går hun løs på meg som en ulv når han ser et bytte. Det verste er at hun skylder det på "sorry men har problemer med kjæresten" wtf? har vært tilfeller hvor jeg ville smacke til henne.

 

kvinne logikk? vet ikke men teit oppførsel er det.

Endret av Mai
Lenke til kommentar

Den originale tråden trolles nå! :D

 

 

Jeg synes det er dårlig gjort av dere å gå inn på kg bare for å ødelegge folks innlegg. Håper dere har sluttet med det nå.

Dere vet at de har samme eiere?

 

 

hva sto på kvinneguiden? rakk ikke å se linken før den ble fjernet

 

Her er noe trolling fra den originale KG-tråden jeg plukka opp og redda før det ble fjernet hvertfall:

 

 

 

Første innlegg:

Min sønn har begynt i tiende nå og de har et problem med at jenter kan komme inn i garderoben, slik var det også i fjor. I går kom det ei inn når guttene faktisk stod i dusjen, sønnen min ble forbanna på gruinn av det og dro av jenta buksa og trusa forran alle guttene.

På grunn av det ble sønnen min utvist i 3 dager og har fått nedsatt oppførselskarakter. Jenta har ikke blitt utvist eller fått noe straff og blir sett på som det stakkars offeret.

Er dett virkelig riktig? Burde ikke jenta og ha vært utvist da? Hun så alle guttene naken og man kan vel si at de er skulls. Guttene har og tatt dette opp med skolen før uten nytte.

Kan jenter bare gjøre som de vil, også mot guttene på skolene i dag uten konsekvenser?

 

 

Trolling:

Min far har begynt i jobb nå og de har et problem med at kvinner kan komme inn i garderoben, slik var det også i fjor. I går kom det en inn når mennene faktisk stod i dusjen, faren min ble forbanna på grunn av det og dro av kvinnen buksa og bokseren foran alle mennene.

På grunn av det ble faren min suspendert i 3 dager og har fått nedsatt lønn. Kvinnen har ikke blitt suspendert eller fått noe straff og blir sett på som det stakkars offeret.

Er dette virkelig riktig? Burde ikke kvinnen og ha vært ususpendert da? Hun så alle mennene naken og man kan vel si at de er skuls. Mennene har og tatt dette opp med skolen før uten nytte.

Kan kvinner bare gjøre som de vil, også mot mennene på jobb i dag uten konsekvenser?

 

 

 

Min bestefar har gått av med pensjon nå og de har et problem med at bestemødre kan komme inn på badet, slik var det også i fjor. I går kom det ei inn når bestefar faktisk stod i dusjen, bestefaren min ble forbanna på grunn av det og dro av bestemora buksa og g-strengen foran seg selv.

På grunn av det fikk bestefaren min hjerteinfarkt i 3 dager og har fått nedsatt potens. Bestemora har ikke fått hjerteinfarkt eller fått noe bivirkninger, og blir sett på som det stakkars offeret.

Er dette virkelig riktig? Burde ikke bestemora også ha fått hjerteinfarkt da? Hun så bestefar naken og man kan vel si at de er skuls. Bestefar har og tatt dette opp med pensjonistforeningen før uten nytte.

Kan bestemødre bare gjøre som de vil, også mot bestefedrene hjemme i dag uten konsekvenser?

 

 

 

Min avdøde oldefar har blitt begravd nå og de har et problem med at oldemødre kan komme inn i kista, slik var det også i fjor. I går kom det ei inn når oldefår faktisk lå i kista, oldefaren min ble forbanna på grunn av det og fortsatte å ligge der.

På grunn av det fikk oldefaren min ligge der i 3 dager og må fortsatt ligge der. Oldemora må også bare ligge der, og blir sett på som det stakkars offeret.

Er dette virkelig riktig? Burde ikke oldemora ligge der også? Hun så ikke oldefar naken og man kan vel si at de er skuls. Oldefar har ikke tatt dette opp med begravelsesbyrået før uten nytte.

Kan oldemødre bare gjøre som de vil, også mot oldefedrene i kista i dag uten konsekvenser?

 

 

Endret av ikkespisgress
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Min avdøde oldefar har blitt begravd nå og de har et problem med at oldemødre kan komme inn i kista, slik var det også i fjor. I går kom det ei inn når oldefår faktisk lå i kista, oldefaren min ble forbanna på grunn av det og fortsatte å ligge der.

På grunn av det fikk oldefaren min ligge der i 3 dager og må fortsatt ligge der. Oldemora må også bare ligge der, og blir sett på som det stakkars offeret.

Er dette virkelig riktig? Burde ikke oldemora ligge der også? Hun så ikke oldefar naken og man kan vel si at de er skuls. Oldefar har ikke tatt dette opp med begravelsesbyrået før uten nytte.

Kan oldemødre bare gjøre som de vil, også mot oldefedrene i kista i dag uten konsekvenser?

HAHAHAHA :D

 

Skjønner det er tull men skal være litt blond nå og si,hva gjør en levende mann i en kiste?! xD

 

PS: man trenger ikke jenter for å ha sex:P ohoh

Endret av Mai
Lenke til kommentar

Trolling:

Min far har begynt i jobb nå og de har et problem med at kvinner kan komme inn i garderoben, slik var det også i fjor. I går kom det en inn når mennene faktisk stod i dusjen, faren min ble forbanna på grunn av det og dro av kvinnen buksa og bokseren foran alle mennene.

På grunn av det ble faren min suspendert i 3 dager og har fått nedsatt lønn. Kvinnen har ikke blitt suspendert eller fått noe straff og blir sett på som det stakkars offeret.

Er dette virkelig riktig? Burde ikke kvinnen og ha vært ususpendert da? Hun så alle mennene naken og man kan vel si at de er skuls. Mennene har og tatt dette opp med skolen før uten nytte.

Kan kvinner bare gjøre som de vil, også mot mennene på jobb i dag uten konsekvenser?

 

 

 

Min bestefar har gått av med pensjon nå og de har et problem med at bestemødre kan komme inn på badet, slik var det også i fjor. I går kom det ei inn når bestefar faktisk stod i dusjen, bestefaren min ble forbanna på grunn av det og dro av bestemora buksa og g-strengen foran seg selv.

På grunn av det fikk bestefaren min hjerteinfarkt i 3 dager og har fått nedsatt potens. Bestemora har ikke fått hjerteinfarkt eller fått noe bivirkninger, og blir sett på som det stakkars offeret.

Er dette virkelig riktig? Burde ikke bestemora også ha fått hjerteinfarkt da? Hun så bestefar naken og man kan vel si at de er skuls. Bestefar har og tatt dette opp med pensjonistforeningen før uten nytte.

Kan bestemødre bare gjøre som de vil, også mot bestefedrene hjemme i dag uten konsekvenser?

 

 

 

Min avdøde oldefar har blitt begravd nå og de har et problem med at oldemødre kan komme inn i kista, slik var det også i fjor. I går kom det ei inn når oldefår faktisk lå i kista, oldefaren min ble forbanna på grunn av det og fortsatte å ligge der.

På grunn av det fikk oldefaren min ligge der i 3 dager og må fortsatt ligge der. Oldemora må også bare ligge der, og blir sett på som det stakkars offeret.

Er dette virkelig riktig? Burde ikke oldemora ligge der også? Hun så ikke oldefar naken og man kan vel si at de er skuls. Oldefar har ikke tatt dette opp med begravelsesbyrået før uten nytte.

Kan oldemødre bare gjøre som de vil, også mot oldefedrene i kista i dag uten konsekvenser?

 

 

 

Hahahahaha, lo godt av hjerteinfarktet og kisten. :!: :!:

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Gutter skal ha muskuløs kropp. Gutter skal ha muskler fra å drive med sport, eller være ute i skogen og hogge ved. Jenter liker ikke gutter med lav utdannelse og liten lønn (vedhoggere). Jentene skjønner ikke at en muskuløs gutt som driver med sport, er sjeldent bygget av idretten selv, men nettopp vekttrening/styrketrening i tillegg (eneste sporten jeg vet om hvor en kan bygge kurrant muskelmasse, dog over lang tid, er svømming). Jenter tror vekttrening i studio bygger falske muskler. Jenter liker ikke gutter som har vekttrening som hobby, det tar for mye tid. Jenter skjønner ikke at det tar mye tid å få muskler.

 

Så hvordan kan man bli en muskuløs, velutdannet kar med "ekte muskler" som ikke har fått musklene fra vekttrening og som ikke bruker mye tid på å putte i seg riktig mat, uten å måtte bli heltids vedhogger eller svømmer, hvorav begge aktiviteter uansett bygger muskler såpass seint at man skal drive på i flere tusen år?

 

Planen er klar. Jeg skal begynne med svømming. Etter dette skal jeg bli vedhogger på deltid, ved siden av skal jeg ta siviløkonom utdannelse. Når jeg er ferdig med utdannelsen må jeg jobbe såpass i den høyt betalte jobben min at det ikke blir tid til å svømme nok til å bygge muskler. Jeg må dermed slutte å svømme (studio er selvfølgelig fortsatt falskt) og begynne å drikke proteinshake når dama ser bort, og satse på at jeg da beholder muskelmassen.

 

...fuck it, jeg beholder hobbyen min.

Endret av ToYBoi
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Artig innlegg Toyboi :)

 

det går ant å svar meg du vit ikke kor sur eg e på deg nu å kor mye eg gråter men hvis du skal vær sånn klar eg å la deg vær hvis det er det du vil jeg gidder ikke mere trudde du hva bedre !!!!!!!!! :'(

 

Min tolkning:

Dæ går ænn ø svare mej, du vett itte hø sur je er på dej no, å hø mye je grin, men hvis du skar værra slekk så klarer je å la dej værra hvis dæ er dæ du vil. Je gidd itte mer. Trudde du var bære !!!!!!! :'(

Hva skjer med at folk har helt syke dialekter da. På bergensk:

 

"Det går ann å svare meeg, du vet ikkje kor sur eg e på deg no, og kor mye eg grinar. Men om du skal være sånn klarar eg å la deeg være om det e det du vil. Eg giddar ikkje mer. Trodde du var bedre!!!!"

 

 

Ante meg. Har ei venninne, ellers er alle bekjente gutter. Gutter er definitivt enklere bygd opp. Færre koblinger og brytere i hodet.

Det enkle er ofte det beste + kvalitet fremfor kvantitet.

 

 

Trolling:

Min far har begynt i jobb nå og de har et problem med at kvinner kan komme inn i garderoben, slik var det også i fjor. I går kom det en inn når mennene faktisk stod i dusjen, faren min ble forbanna på grunn av det og dro av kvinnen buksa og bokseren foran alle mennene.

På grunn av det ble faren min suspendert i 3 dager og har fått nedsatt lønn. Kvinnen har ikke blitt suspendert eller fått noe straff og blir sett på som det stakkars offeret.

Er dette virkelig riktig? Burde ikke kvinnen og ha vært ususpendert da? Hun så alle mennene naken og man kan vel si at de er skuls. Mennene har og tatt dette opp med skolen før uten nytte.

Kan kvinner bare gjøre som de vil, også mot mennene på jobb i dag uten konsekvenser?

 

 

 

Min bestefar har gått av med pensjon nå og de har et problem med at bestemødre kan komme inn på badet, slik var det også i fjor. I går kom det ei inn når bestefar faktisk stod i dusjen, bestefaren min ble forbanna på grunn av det og dro av bestemora buksa og g-strengen foran seg selv.

På grunn av det fikk bestefaren min hjerteinfarkt i 3 dager og har fått nedsatt potens. Bestemora har ikke fått hjerteinfarkt eller fått noe bivirkninger, og blir sett på som det stakkars offeret.

Er dette virkelig riktig? Burde ikke bestemora også ha fått hjerteinfarkt da? Hun så bestefar naken og man kan vel si at de er skuls. Bestefar har og tatt dette opp med pensjonistforeningen før uten nytte.

Kan bestemødre bare gjøre som de vil, også mot bestefedrene hjemme i dag uten konsekvenser?

 

 

 

Min avdøde oldefar har blitt begravd nå og de har et problem med at oldemødre kan komme inn i kista, slik var det også i fjor. I går kom det ei inn når oldefår faktisk lå i kista, oldefaren min ble forbanna på grunn av det og fortsatte å ligge der.

På grunn av det fikk oldefaren min ligge der i 3 dager og må fortsatt ligge der. Oldemora må også bare ligge der, og blir sett på som det stakkars offeret.

Er dette virkelig riktig? Burde ikke oldemora ligge der også? Hun så ikke oldefar naken og man kan vel si at de er skuls. Oldefar har ikke tatt dette opp med begravelsesbyrået før uten nytte.

Kan oldemødre bare gjøre som de vil, også mot oldefedrene i kista i dag uten konsekvenser?

 

 

 

Hahahahaha, lo godt av hjerteinfarktet og kisten. :!: :!:

Jeg også, og jeg sitter på biblioteket på skolen akkurat nå. Kanskje noe av det morsomste jeg noen gang har lest her på siden.. Spesielt "hjerteinfarkt i tre dager og nedsatt potens" :!:

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...