Sinna'gurk Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 det går ant å svar meg du vit ikke kor sur eg e på deg nu å kor mye eg gråter men hvis du skal vær sånn klar eg å la deg vær hvis det er det du vil jeg gidder ikke mere trudde du hva bedre !!!!!!!!! :'( BOKMAL.. Det går ann å svare meg, du vet ikke hvor sur jeg er på deg nå. Hvor mye jeg gråter, men hvis du skal være sånn, klarer jeg å la deg være, hvis det er det du vil. Jeg gidder ikke mer, trodde du var bedre!!! Ufattelig dårlig settningsoppbygning (syntaks?) gjorde det litt vanskelig, men jeg gjorde mitt beste. :!: 1 Lenke til kommentar
Gene Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Det må da være mulig å svare meg! Du har ingen anelse om hvor skuffet jeg er over deg; hvor mye jeg gråter! Hvis det er slik du skal oppføre deg, har jeg ikke noe problem med å gå videre til grønnere marker. Hvis da dette er ditt ønske. Jeg orker ikke dette lengere. Jeg trodde du var bedre. Men tilbake til topic: Jeg skjønner ikke greia. Greit nok at det er en viss form for kvinnelogikk inne i bildet, men alt dette drama fordi du ikke er tilgjengelig på MSN 24 timer i døgnet? Har varsellampa startet å blinke ennå? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hun: Hva synes du om dette antrekket? Han: Det var kjempefint! Hun: Det sa du om det forrige også, du liker ingen av klærne mine du! 7 Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg skjønner ikke greia. Greit nok at det er en viss form for kvinnelogikk inne i bildet, men alt dette drama fordi du ikke er tilgjengelig på MSN 24 timer i døgnet? Har varsellampa startet å blinke ennå? menn i hvite frakker burde vaere paa vei naa... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hun: Hva synes du om dette antrekket? Han: Det var kjempefint! Hun: Det sa du om det forrige også, du liker ingen av klærne mine du! Haha, jeg ler! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hun: Hva synes du om dette antrekket? Han: Det var kjempefint! Hun: Det sa du om det forrige også, du liker ingen av klærne mine du! :!: Kjenner den igjen. Lenke til kommentar
VWjetta Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 kanskje feil tråd? hvertfall et nydelig eksempel på hvordan jenter (ikke) tenker iblant.. inteligens på høyt plan:) Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 wth!? at det går ann haha Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Ha ha ha. (Har faktisk kompass på telefonen ) Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hahahahaha... ahh huff.... Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 det går ant å svar meg du vit ikke kor sur eg e på deg nu å kor mye eg gråter men hvis du skal vær sånn klar eg å la deg vær hvis det er det du vil jeg gidder ikke mere trudde du hva bedre !!!!!!!!! :'( Min tolkning: Dæ går ænn ø svare mej, du vett itte hø sur je er på dej no, å hø mye je grin, men hvis du skar værra slekk så klarer je å la dej værra hvis dæ er dæ du vil. Je gidd itte mer. Trudde du var bære !!!!!!! :'( 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Greit nok at jeg har et kompass på mobilen, men hvordan i pokker så hun for seg at et kompass på en PC skal funke? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Du setter pcen en bestemt vinkel, skjekker med det ekte kompasset hvor nord er, markerer på pcen. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 jeg gjør det hele tiden med sprtusj! funker dritbra Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Om man er litt lokalkjent så funker det jo sånn ca. med Google Maps, men likevel. Lenke til kommentar
Mai Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) ^lol det med kompass...jeg dør xD Er det rart å si at kjæresten min(som er en gutt btw) er mer lik det jeg har lest her inne enn meg? O.O Endret 29. august 2010 av Mai Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 det går ant å svar meg du vit ikke kor sur eg e på deg nu å kor mye eg gråter men hvis du skal vær sånn klar eg å la deg vær hvis det er det du vil jeg gidder ikke mere trudde du hva bedre !!!!!!!!! :'( Min tolkning: Dæ går ænn ø svare mej, du vett itte hø sur je er på dej no, å hø mye je grin, men hvis du skar værra slekk så klarer je å la dej værra hvis dæ er dæ du vil. Je gidd itte mer. Trudde du var bære !!!!!!! :'( det gjorde det jo lettere..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg