Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

det går ant å svar meg du vit ikke kor sur eg e på deg nu å kor mye eg gråter men hvis du skal vær sånn klar eg å la deg vær hvis det er det du vil jeg gidder ikke mere trudde du hva bedre !!!!!!!!! :'(

 

 

BOKMAL.. Det går ann å svare meg, du vet ikke hvor sur jeg er på deg nå. Hvor mye jeg gråter, men hvis du skal være sånn, klarer jeg å la deg være, hvis det er det du vil. Jeg gidder ikke mer, trodde du var bedre!!!

 

 

Ufattelig dårlig settningsoppbygning (syntaks?) gjorde det litt vanskelig, men jeg gjorde mitt beste. :!:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det må da være mulig å svare meg! Du har ingen anelse om hvor skuffet jeg er over deg; hvor mye jeg gråter! Hvis det er slik du skal oppføre deg, har jeg ikke noe problem med å gå videre til grønnere marker. Hvis da dette er ditt ønske. Jeg orker ikke dette lengere. Jeg trodde du var bedre.

 

Men tilbake til topic:

 

Jeg skjønner ikke greia. Greit nok at det er en viss form for kvinnelogikk inne i bildet, men alt dette drama fordi du ikke er tilgjengelig på MSN 24 timer i døgnet? Har varsellampa startet å blinke ennå?

Lenke til kommentar

det går ant å svar meg du vit ikke kor sur eg e på deg nu å kor mye eg gråter men hvis du skal vær sånn klar eg å la deg vær hvis det er det du vil jeg gidder ikke mere trudde du hva bedre !!!!!!!!! :'(

 

Min tolkning:

Dæ går ænn ø svare mej, du vett itte hø sur je er på dej no, å hø mye je grin, men hvis du skar værra slekk så klarer je å la dej værra hvis dæ er dæ du vil. Je gidd itte mer. Trudde du var bære !!!!!!! :'(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

det går ant å svar meg du vit ikke kor sur eg e på deg nu å kor mye eg gråter men hvis du skal vær sånn klar eg å la deg vær hvis det er det du vil jeg gidder ikke mere trudde du hva bedre !!!!!!!!! :'(

 

Min tolkning:

Dæ går ænn ø svare mej, du vett itte hø sur je er på dej no, å hø mye je grin, men hvis du skar værra slekk så klarer je å la dej værra hvis dæ er dæ du vil. Je gidd itte mer. Trudde du var bære !!!!!!! :'(

 

 

det gjorde det jo lettere..... :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...