Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva faen er sjansen for at EN jente går feil, og de resterenede sikker 10-12 jentene gikk riktig?

Faktisk 8.39%.

post-61812-1283013757,8095_thumb.png

 

My smartassery knows no ends.

 

Haha, må bare pirke på pirkingen. Den matten der er langt i fra riktig, alt du viser er hvor mange prosent av jentene gikk feil. Skulle du regnet det ut måtte du hatt sjansen for at noen gikk  feil * 1 + sjansen for at noen ikke gikk feil * (10-12). Men selv dette ville vært feil ettersom dette ikke er usammenhengende hendelser, man vil som regel se hvor de andre jentene går, og velge deretter. Skal man så regne ut sjansen må man ha tak i en haug med data vi ikke har :p

 

Er da klav over dette, men må da få lov til å ha det litt gøy?  :innocent:

Lenke til kommentar

Er mer fascinert over at dere bryr dere mer om dialekt enn hva den frustrerte gutten opplever..

 

Hvis du klarer å oversette hva hun sa der, til NORSK, med KOMMA OG PUNKTUM. Da skal jeg heller ha medfølelse for gutten.

 

Er utrolig til å forstå at de som bor i Oslo-gryta ikke forstår dialekter. har selv ikke møtt på en eneste dialekt jeg ikke har forstått til nå..

 

Det går ant å svare meg. Du vet ikke hvor sur jeg er på deg nå og hvor mye jeg gråter. Men hvis det er sånn du skal være skal jeg å la deg være i fred hvis det er det du vil, jeg gidder ikke mere, trudde du hva bedre !!!!!!!!! :'(

 

 

Trodde det var nasjonalt pålagt å holde på med litt dialektforskning i norskfaget..

Endret av ole_marius
Lenke til kommentar

Kjenner ingen gutter/mannfolk som kunne sagt noe slitk rett og slett, derimot kjenner jeg flere jenter/kvinner som insisterer på at alle snakker helt 100% bokmål for å i det heletatt vedkjenne seg personen i en samtale.

 

Dialekt er greit, men jeg orker faen ikke lese voldtekt av det norske språket, dvs når de skriver dialekt uten komma og punktum. Det er faktisk ikke noe jeg gidder å lese hvis det ikke har tegnsetting.

 

Er utrolig til å forstå at de som bor i Oslo-gryta ikke forstår dialekter. har selv ikke møtt på en eneste dialekt jeg ikke har forstått til nå..

 

Ahh, bor i Bergen jeg, født i Bergen, og kommer til å bo i Bergen til jeg flytter ut av Norge. :whistle:

 

Det går ant å svare meg. Du vet ikke hvor sur jeg er på deg nå og hvor mye jeg gråter. Men hvis du skal være skal jeg å la deg være i fred hvis det er det du vil, jeg gidder ikke mere, trudde du hva bedre !!!!!!!!! :'(

 

 

Trodde det var nasjonalt pålagt å holde på med litt dialektforskning i norskfaget..

 

 

Takk. Det hun skrev høres ut som en fjortis. :p

 

Nei, har bare hatt Nynorsk og Bokmål. Dialekt går som sagt greit, så lenge de bruker tegnsetting når de skriver.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

True story:

dama: "jeg er kvalm, tror jeg må spise noe.

 

jeg: "spis noe salt chips eller en brødskive med noe sunt da"

 

dama: "Nei jeg har lyst på sjokolade, men vi har ikke noe her"

 

jeg: "men vi har både chips og brød, bedre det vis du er kvalm da, sjokolade gjør det jo værre vanligvis..."

 

dama: "vi går å handler"

 

*kjøre til butikken handle skoloade og smågodt, kjøre hjem igjen*

 

*dama spiser sjokolade og smågodt*

 

5 minutter senere:

 

dama: "å nå er jeg dritkvalm, sinnsykt tror jeg snart spyr, skulle ikke spist sjokoladen"

 

jeg: "hva var det jeg sa?"

 

dama: "men jeg var jo ikke sikker å om jeg var sånn kvalm..."

 

og sånn går nå dagene :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er mer fascinert over at dere bryr dere mer om dialekt enn hva den frustrerte gutten opplever..

 

Det han opplever er jo å bli trakkasert av et umodent vettlaust menneske med IQ på under 75. Det er jo på sett og vis det de diskuterte. :p

 

ELlers enig i indre sogn. Jeg skjønner det meste, men det er rett og slett umulig. Haldenser, moldenser, totning, nordlending, finnmarking, trøndersk etc. etc. er ikke noe problem, men denne dialekten de grauter med i indre Sogn er ikke mulig å forstå. Det er som å høre en danske lese nynorsk.

Lenke til kommentar

Link. Når vi snakker om likestilling, lurer på hva som hadde skjedd om det var en mann som gjorde dette.

Jeg har sett menn vifte med brystene før uten at det har fått noen konsekvenser. ;)

Å vifte med penis gjør det ikke akkurat lettere å få haik, så jeg tror ikke det er en aktuell problemstilling.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...