Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vi fullt klare over, ivertfall jeg. Du er fullt klar over at nettopp brøt reglene til forumet? Inlegget ditt er IKKE av en sensitiv art, med mindre du er redd for en gjeng svette nerder.

 

Det er jeg fult klar over, men gidder ikke å regisrere meg kun for å i det. Jeg vil nå påstå at å trolle et forum er langt verre enn å si fra om en ting.

 

Ikke svar meg, så slipper jeg å svare tilbake, mulig forsvare meg. Håper bare at folk har skjønt at man ikke går inn på et forum for å ødelegges andres innlegg, som kanskje har et seriøst problem for alt man vet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er vi fullt klare over, ivertfall jeg. Du er fullt klar over at nettopp brøt reglene til forumet? Inlegget ditt er IKKE av en sensitiv art, med mindre du er redd for en gjeng svette nerder.

 

Det er jeg fult klar over, men gidder ikke å regisrere meg kun for å i det. Jeg vil nå påstå at å trolle et forum er langt verre enn å si fra om en ting.

 

Ikke svar meg, så slipper jeg å svare tilbake, mulig forsvare meg. Håper bare at folk har skjønt at man ikke går inn på et forum for å ødelegges andres innlegg, som kanskje har et seriøst problem for alt man vet.

Jeg svarer deg alikevell, og jeg oppfordrer deg til å lage en bruker, og sende meg en PM eller diskutere videre. I saken som var, så var det svar fra over 100 kvinnfolk, hvor jeg vil kalle flertallet mentalt tilbakestående. Så og si alle der mente jo at jenta gjorde ingenting galt, det var faktisk en som presterte å si at hun kanskje hadde gått feil og. Hva faen er sjansen for at EN jente går feil, og de resterenede sikker 10-12 jentene gikk riktig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva faen er sjansen for at EN jente går feil, og de resterenede sikker 10-12 jentene gikk riktig?

Faktisk 8.39%.

post-61812-1283013757,8095_thumb.png

 

My smartassery knows no ends.

 

 

 

 

Men ærlig talt gutter; dere må da fatte at likestilling bare gjelder der det er fordelaktig for kvinnene. Det er klart jenter aldri gjør noe galt. Og om de gjør det er det guttas feil.

Endret av ze5400
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Sant, hendelse: En jente kommer uprovosert og prøver å slå meg ned(Hun slår faktisk ganske hardt, til jente å være (LIKESTILLING FTW) ). Siden det hender en gang i ny og ned at når jeg spiller hockey kommer det folk og slår meg er jeg kjapp med hånden, og slår for å skade, og har til nå klart det ganske bra. Men uansett, jeg SER hånda hennes bevege seg mot ansiktet mitt, og treffer meg, millisekunder senere er knyttneven min plantet i tryne på jenta. Jeg kan legge til at jeg passet på å slå ikke fullt så hardt som jenta, men hardt nok til at hun falt i bakken.

 

Hun får jubel, jeg blir kallt kvinnehater. Likestilling er no dritt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Leit Skippy. Men faktum er at pga hun er svakere enn deg (noe som er et argument til hennes fordel i situasjoner som denne, aldri ellers, da er det kvinnediskriminering å si noe slikt), har du ikke lov å ta igjen. Samfunnet is a bitch.

 

I dag på jobb (matbutikk) sto jeg og tok inn noen varer i hyllen. Et ungt par (30-årene) går forbi, kvinnen bærer en kurv, mannen ingenting. Kvinnen sier "Du er mann, ta kurven" og nærmest kastet den på mannen. Dette lo jeg høyt av, og de lo de også, så lo vi i fellesskap :) Mannen sa "Du har litt av noen holdninger :)".

 

Edit: I denne situasjonen var det bare morsomt og helt akseptabelt, men det er jo faktisk slik det er med ganske mange andre ting. Og da er det kanskje ikke like akseptabelt (for oss menn).

 

Edit2: Jeg synes at om likestilling hadde eksistert ville mannen som jeg nevnte kunne si "Du er kvinne, ta oppvasken".

Endret av Sitronsaft
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva faen er sjansen for at EN jente går feil, og de resterenede sikker 10-12 jentene gikk riktig?

Faktisk 8.39%.

post-61812-1283013757,8095_thumb.png

 

My smartassery knows no ends.

 

Haha, må bare pirke på pirkingen. Den matten der er langt i fra riktig, alt du viser er hvor mange prosent av jentene gikk feil. Skulle du regnet det ut måtte du hatt sjansen for at noen gikk feil * 1 + sjansen for at noen ikke gikk feil * (10-12). Men selv dette ville vært feil ettersom dette ikke er usammenhengende hendelser, man vil som regel se hvor de andre jentene går, og velge deretter. Skal man så regne ut sjansen må man ha tak i en haug med data vi ikke har :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vi fullt klare over, ivertfall jeg. Du er fullt klar over at nettopp brøt reglene til forumet? Inlegget ditt er IKKE av en sensitiv art, med mindre du er redd for en gjeng svette nerder.

 

Det er jeg fult klar over, men gidder ikke å regisrere meg kun for å i det. Jeg vil nå påstå at å trolle et forum er langt verre enn å si fra om en ting.

 

Ikke svar meg, så slipper jeg å svare tilbake, mulig forsvare meg. Håper bare at folk har skjønt at man ikke går inn på et forum for å ødelegges andres innlegg, som kanskje har et seriøst problem for alt man vet.

Jeg føler med deg..
Lenke til kommentar
Gjest Frustrert gutt

I går sa hun at hun ikke ville være pålogget på msn på kveldstid. Jaja tenkte jeg, da for jeg dra på besøk hos noen kjenninger. Dog fikk jeg se denne beskjeden på facebook da jeg våkna i dag..

 

det går ant å svar meg du vit ikke kor sur eg e på deg nu å kor mye eg gråter men hvis du skal vær sånn klar eg å la deg vær hvis det er det du vil jeg gidder ikke mere trudde du hva bedre !!!!!!!!! :'(

 

Aaaahhh.... :wallbash:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...