Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Jeg kjenner jo ikke den situasjonen, og gidder ikke synse, virket barnslig av dem begge.. poenget er at jeg tror pipen hadde fått en ganske annen lyd derfra om alle kjønn i denne historien var omvendt... bortsett fra at gutten sikkert hadde fått skylda igjen :w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

samma om de blar til siste side eller ikke vel? Jeg mener at den jenta fikk som fortjent jeg og. det står svart på hvitt at det har skjedd flere ganger siden i fjor, så det er jo inget uhell/uskyldig handling (som 80% av kvinnfolka mener der.) som en eller annen skrev lengre ned i tråden der, hva ville du sagt om det var omvendt? Gutter kom innom randomly fra ifjor og frem til en jente dro av han buksa, og trusa? hadde ikke skjedd en DRITT. gutten hadde fått et en smekk, og kjeft - mens jentene hadde sluppet unna UANSETT fordi det er gutten som begikk første handlingen, ved å faktisk gå inn.

 

det riktige å gjøre er å utvise begge, eller ingen. samt å ombygge, nye dører (det som trengs.) og hun får ta det som en lærepenge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er helt enig med moren til guttungen (og dere her inne, tydeligvis). Hun klager jo ikke på at gutten hennes fikk straff, men at jenta ikke fikk det. Og så kommenterer over halvparten av kvinnfolka der som om denne moren synes det var feil av skolen å straffe ham. Det har jo for pokker ingen ting med saken å gjøre!

 

Fantastisk og utrolig latterlig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

God link, leste mesteparten av tråden, man kan si mye for og i mot, men det skal jeg ikke gjøre her. Man ser hvordan følelser og fornuft blandes, gjerne med litt argumentasjonsteknikk, så er det duket for en skikkelig god internettdiskusjon.

Foreslår at dersom noen ønsker å diskutere selve saken som diskuteres hos KG så gjøres det i tråden på KG, evt at det opprettes en ny tråd her. Jeg ser fort potensialet for at kvinnelogikk-tråden blir druknet i innlegg dersom vi legger opp til å diskutere denne konkrete saken her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Av ren nysgjerrighet.. kanskje noen burde lage en ny tråd på KG av dette

Utvist fra skolen kan jenter gjøre som de vil?

 

Men "bytte kjønn" på alle kjønns ord,..altså "Utvist fra skolen, kan jenter gjøre som de vil?".. bare for å sammenligne reaksjonene.. som som et slags "kvinnfolk-logikk eksperiment"?

 

I did it. :)

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=508211

Endret av ikkespisgress
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Huff, kvinnelogikk kan være sinnsykt provoserende, de ser liksom verden helt annereldes. Tenkte akkurat det samme som kakemot, å lage en omvendt tråd, men tenkte at det ville blitt for åpenlyst nå. Prøv igjen om en mnd eller to, så skal vi se. Huske på å linke til den originale tråden etterhvert da, så hønsegården får sett seg selv skikkelig i speilet ;)

Lenke til kommentar

Å diskutere på KG er et reint helvete. I rein kvinnfolkstil tas ting ut av sammenheng og vris til det ugjennkjennelige før det kastes tilbake på deg. Av og til virker det som følelsene styrer mer enn fornuften også. Også har man en håndfull mannfolk som alltid kommer inn i en tråd som omhandler sex og sier slikt som "sprutet han deg i munnen?". Slike ting som gjør meg nesten litt flau over kjønnet mitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...