H3N Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Jeg kjenner jo ikke den situasjonen, og gidder ikke synse, virket barnslig av dem begge.. poenget er at jeg tror pipen hadde fått en ganske annen lyd derfra om alle kjønn i denne historien var omvendt... bortsett fra at gutten sikkert hadde fått skylda igjen 1 Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Det tror jeg også. Hun gikk inn i garderoben for å se gutta nakne, og endte opp med å være naken selv. Ser rett og slett ikke problemet. 5 Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 samma om de blar til siste side eller ikke vel? Jeg mener at den jenta fikk som fortjent jeg og. det står svart på hvitt at det har skjedd flere ganger siden i fjor, så det er jo inget uhell/uskyldig handling (som 80% av kvinnfolka mener der.) som en eller annen skrev lengre ned i tråden der, hva ville du sagt om det var omvendt? Gutter kom innom randomly fra ifjor og frem til en jente dro av han buksa, og trusa? hadde ikke skjedd en DRITT. gutten hadde fått et en smekk, og kjeft - mens jentene hadde sluppet unna UANSETT fordi det er gutten som begikk første handlingen, ved å faktisk gå inn. det riktige å gjøre er å utvise begge, eller ingen. samt å ombygge, nye dører (det som trengs.) og hun får ta det som en lærepenge. 2 Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Jeg er helt enig med moren til guttungen (og dere her inne, tydeligvis). Hun klager jo ikke på at gutten hennes fikk straff, men at jenta ikke fikk det. Og så kommenterer over halvparten av kvinnfolka der som om denne moren synes det var feil av skolen å straffe ham. Det har jo for pokker ingen ting med saken å gjøre! Fantastisk og utrolig latterlig. 5 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Den tråden på KG irriterte meg mer enn noe annet jeg har sett på en stund. 2 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Jenta handlet med overlegg, mens gutten gjorde noe spontant. Dette forverrer jentas handling veldig! 7 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 God link, leste mesteparten av tråden, man kan si mye for og i mot, men det skal jeg ikke gjøre her. Man ser hvordan følelser og fornuft blandes, gjerne med litt argumentasjonsteknikk, så er det duket for en skikkelig god internettdiskusjon. Foreslår at dersom noen ønsker å diskutere selve saken som diskuteres hos KG så gjøres det i tråden på KG, evt at det opprettes en ny tråd her. Jeg ser fort potensialet for at kvinnelogikk-tråden blir druknet i innlegg dersom vi legger opp til å diskutere denne konkrete saken her. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Av ren nysgjerrighet.. kanskje noen burde lage en ny tråd på KG av dette Utvist fra skolen kan jenter gjøre som de vil? Men "bytte kjønn" på alle kjønns ord,..altså "Utvist fra skolen, kan jenter gjøre som de vil?".. bare for å sammenligne reaksjonene.. som som et slags "kvinnfolk-logikk eksperiment"? I did it. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=508211 Endret 27. august 2010 av ikkespisgress 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 (endret) *DOBBELPOST, SLETT* Endret 27. august 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 I did it. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=508211 Digz it! Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Huff, kvinnelogikk kan være sinnsykt provoserende, de ser liksom verden helt annereldes. Tenkte akkurat det samme som kakemot, å lage en omvendt tråd, men tenkte at det ville blitt for åpenlyst nå. Prøv igjen om en mnd eller to, så skal vi se. Huske på å linke til den originale tråden etterhvert da, så hønsegården får sett seg selv skikkelig i speilet Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Den originale tråden trolles nå! Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Herregud sa dumme noen av disse jentene er... Herp derp, jenta gikk jo bare inn i en garderobe sa blir hun plutselig voldtatt pa denne maten? gutten skal brenne! 1 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Å diskutere på KG er et reint helvete. I rein kvinnfolkstil tas ting ut av sammenheng og vris til det ugjennkjennelige før det kastes tilbake på deg. Av og til virker det som følelsene styrer mer enn fornuften også. Også har man en håndfull mannfolk som alltid kommer inn i en tråd som omhandler sex og sier slikt som "sprutet han deg i munnen?". Slike ting som gjør meg nesten litt flau over kjønnet mitt. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sinna'gurk Skrevet 27. august 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 en mann gar naken rundt i huset sitt, en dame og en liten jente gar forbi og kvinnen saksoker mannen for blotting. samme personene, bare at mannen gar forbi med en liten gutt, og damen er naken inne. Mannen blir saksokt for a titte inn i vinduet hennes. sikkert nevnt for, men tror det kunne skjedd... 14 Lenke til kommentar
H3N Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 I did it. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=508211 Digz it! finner den ikke =( Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Sikkert blitt fjerna av modsa... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. august 2010 Rapporter Del Skrevet 28. august 2010 Ja, den er borte. Får bare feimelding: [#10343] Vi kunne ikke fastslå hvilket emne du forsøkte å vise. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. august 2010 Rapporter Del Skrevet 28. august 2010 Det eneste eksemplet på kvinnfolk logikk er at - there are no kvinnfolklogikk. 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. august 2010 Rapporter Del Skrevet 28. august 2010 Hun: Hva synes du om at venninna min sin eks venns eks hadde sex med hun ifra første som nå henger med den andre venninna mi og netopp er ferdig med et forhold og også prøver seg å noen annen. Jeg: "stor pipelyd i ørene", svarer deretter med: Nja, vet ikke helt. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg