Kasp0me Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Kan gi det, kan gi masse! Bare det at dem må vente ;p haha. Kvinnfolk i senga å! Klarer aldri å vente. Men vi? Vi gutta må vente til dem vil. DET er tragisk det 1 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Formod henne til å be om unnskyldning, slik oppførsel kan ikke tillates når du skal være kjærlig på en slik måte. Blir for dumt, seriøst. 2 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Formod henne til å be om unnskyldning, slik oppførsel kan ikke tillates når du skal være kjærlig på en slik måte. Blir for dumt, seriøst. Enig i den ja. Sagt det til hu. I går ble hu sur fordi jeg var på vei opp på skolen hu gikk på. Da jeg var nesten framme så ringte hu å ba meg gå tilbake til kjøpesenteret å kjøpe mat. Jeg sa nei å hu klikka i vinkel! Latterlig er ikke det da. Logikken hennes er på bærtur å jeg kjefter tilbake når hu er sånn. Ender alltid med en unnskyldning heldighvis. 2 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Trodde alt gikk så mye bedre med dere etter hun hadde pult eksen sin? 2 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Trodde alt gikk så mye bedre med dere etter hun hadde pult eksen sin? det går bra, men er bare småting forhold må igjennom, snakk om tilvenning sant? Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Det er ikke noe problem. Den er tykk som bare rakkern. (+ alt det andre dritet om liten tiss, bukser, bading og sovepose) Nå, DETTE er kvinnfolklogikk. Du sutrer, whiner, overkompanserer og er usikker. Snakk om kjerring 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Hahae. Dama mi er så mann. Det er ganske digg. Hvis jeg sier noe som kan tolkes feil roper hun bare "KALLER DU MEG FEIT?!?!" Og så ler hun og sier hvor teit kvinnfolk er som gjør sånt. Hun er et unntak. Heldigvis! For svarte, JEG måtte dra med henne på shopping en gang. Men begge ble lei etter den første butikken. Endret 26. august 2010 av ikkespisgress 3 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hahae. Dama mi er så mann. Det er ganske digg. Hvis jeg sier noe som kan tolkes feil roper hun bare "KALLER DU MEG FEIT?!?!" Og så ler hun og sier hvor teit kvinnfolk er som gjør sånt. Hun er et unntak. Heldigvis! For svarte, JEG måtte dra med henne på shopping en gang. Men begge ble lei etter den første butikken. Håper jeg ender opp med en sånn en. Skal iverfall lete hardt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hun er gamer også. :!: Vel. Jeg vet egentlig ikke hvor man finner dem, jeg fant henne hvertfall på gata. :!: 3 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hun er gamer også. Vel. Jeg vet egentlig ikke hvor man finner dem, jeg fant henne hvertfall på gata. You my friend are a lucky son of a mother duck. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Det var tilogmed verre å finne "Mann påkjørt. Tok 0.08 sekunder, men på "kvinne påkjørt" tok det 0.06 sekunder selv med så mange resultater. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hahae. Dama mi er så mann. Det er ganske digg. Hvis jeg sier noe som kan tolkes feil roper hun bare "KALLER DU MEG FEIT?!?!" Og så ler hun og sier hvor teit kvinnfolk er som gjør sånt. Hun er et unntak. Heldigvis! For svarte, JEG måtte dra med henne på shopping en gang. Men begge ble lei etter den første butikken. Jeg kjenner ei sånn en. Altså, beste venninne Lenke til kommentar
Populært innlegg Kasp0me Skrevet 26. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 26. august 2010 HVORDAN EN KVINNE DUSJER Hun kler av seg og putter tøyet i skittentøykurven – oppdelt i farget og hvitt tøy.Hun tar på en badekåpe og går ut på toalettet. Hvis hun møter kjæresten eller mannen sin på veien, dekker hun seg ekstra til og løper resten av veien. Hun stiller seg foran speilet og gransker kroppen i detaljer. Hun slapper av i magen og den faller ned…og hun fortviler over hvor feit hun er. Hun går under dusjen. Finner vaskekluten til ansiktet, den til armene, den til bena og den til ryggen, samt filen til den harde huden under føttene.Hun begynner å vaske håret med sjampoen som inneholder avocado, honning og 83 vitaminer. Hun vasker håret igjen med sjampoen som inneholder avocado, honning og 83 vitaminer. Hun tar balsam i håret, den med avocado og honning, og lar det virke i 15 minutter. Så blir ansiktet vasket i 10 minutter, med en såpe som inneholder pære, til ansiktet er rødt og flammete. Så vasker hun resten av kroppen, med en såpe som inneholder nøtter og jordbær. Etterpå skyller hun balsamen ut av håret. Dette tar 10 minutter. Hun vil nemlig være helt sikker på at all balsamen er ute. Hun barberer seg under armene og på bena, men hun bestemmer seg for å bruke voks til bikinilinjen. Hun skriker, da kjæresten eller mannen – for moro skyld – skrur av det varme vannet. Hun skrur av vannet. Hun går ut av dusjen og bruker et håndkle på størrelse med Afrika, til å tørke kroppen med. Et super-absorberende håndkle blir viklet rundt håret hennes. Hun finkjemmer kroppen for diverse hår og kviser…og angriper disse med fingrene eller en pinsett. Så går hun tilbake til soverommet, iført tidligere omtalte badekåpe. Hvis hun møter kjæresten eller mannen på veien, dekker hun seg ytterligere til og løper raskt videre til rommet…og bruker 1½ time til å kle på seg… HVORDAN EN MANN DUSJER Han tar av alt tøyet, mens han sitter på sengen, og slenger det rundt omkring på gulvet. Naken går ut i badet. Hvis han møter kjæresten eller sin kone, viser han henne stolt penis og skriker som en elefant. Han stiller seg foran speilet og trekker inn magen. Han gransker størrelsen på penis, klør seg under testiklene og lukter på fingrene etterpå. Han går inn i dusjen. Han leter ikke etter vaskekluten… han bruker den jo ikke! Han vasker ansiktet med den irr-grønne såpen. Han slipper en fis og knekker sammen i latter, fordi lyden var så kul og ga så fin resonans i dusjkabinettet. Han slapper litt av igjen…for kort etter å knekke sammen igjen, da lukten når nesen. Han pisser i dusjen. Han vasker de edlere deler og området omkring. Han vasker håret med en sjampo… og bruker ikke balsam. Han lager en pønkefrisyre. Han nyter synet av den nye frisyren i speilet. Han skyller sjampoen ut, og såpen av ,og går med det samme ut av dusjen. Han legger ikke merke til at han glemte å trekke forhenget helt sammen, og hele rommet – inkludert toalettpapiret – er nå dynket i vann. Han tørker seg hurtig og lett. Han kikker igjen i speilet og spenner musklene… og bedømmer størrelsen på penis igjen. Han går tilbake til soveværelset med et lite håndkle rundt hoftene. Hvis han møter kjæresten eller kona, kaster han håndkleet, viser henne stolt penis og skriker som en elefant. Han slenger det våte håndkleet på sengen og er påkledd innen to minutter. Stemmer dette med deg? Edit: Må si jeg lo meg skakk da jeg leste denna, stemmer jo sånn ca. halveis for min del xD 22 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Haha, den var fin ja. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 En jente kan alltid si nei, en gutt kan aldri si nei. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) sniiip* Kan jo egentlig se på denne video'n. Jeg kjenner meg litt igjen der. Edit: Jeg gjør faktisk akkurat det samme http://www.youtube.com/watch?v=Qehxjub5lyo Endret 26. august 2010 av flogieboogie 4 Lenke til kommentar
H3N Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Av ren nysgjerrighet.. kanskje noen burde lage en ny tråd på KG av dette Utvist fra skolen kan jenter gjøre som de vil? Men "bytte kjønn" på alle kjønns ord,..altså "Utvist fra skolen, kan jenter gjøre som de vil?".. bare for å sammenligne reaksjonene.. som som et slags "kvinnfolk-logikk eksperiment"? Endret 26. august 2010 av H3N Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Av ren nysgjerrighet.. kanskje noen burde lage en ny tråd på KG av dette Utvist fra skolen kan jenter gjøre som de vil? Men "bytte kjønn" på alle kjønns ord,..altså "Utvist fra skolen, kan jenter gjøre som de vil?".. bare for å sammenligne reaksjonene.. som som et slags "kvinnfolk-logikk eksperiment"? Det var da ikke måte på hykleriske og hysteriske feministkjerringer i den tråden der da. Min mening er at jenta fikk som fortjent. EDIT: Det var som bare! Leste gjennom hele tråden hos KG nå, og ser at noen posta linken til denne tråden. Håper ingen gidder å lese igjennom 138 sider eller hoppe til siste for å se hva jeg skreiv. Endret 27. august 2010 av BaronSlask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg