Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En nå nettopp:

 

For en stund siden snakket jeg og Diskutert her på forumet sammen, hun endte opp med bilde av broren min på en eller annen måte, hvor han står i bar overkropp på stranda. Hun synes han har kjempestore muskler ( Skulle sett han når han strammer :o ), og vi snakker ikke mer om det før nå, hvor vi sa at jeg ligna på han kjempemye, og plutselig komemr hun

 

" Bror din er verdens fineste, uansett :love: "

 

Så sier jeg "Så, du har en greie for broren min, som du kun har sett èt bilde av, og aldri møtt meg eller han?

 

"Hold kjeft, din lille unge:( " er svaret

 

Only women do that! :!:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Leser litt på kvinneguiden, omhandler en dame og en mann, hvor mannen ga bort barnesetet i bilen til broren sin, gratis. Kvinnen mener det er verdt 1800 kr....

 

Jeg tør ikke ta en diskusjon med sambo uten støtte fra hønsegården, så nå sitter jeg her og håper dere kan fyre meg opp, sånn at jeg kan sable ham ned med en skikkelig verbal overhaling. Etterpå skal jeg bruke restenergien til å legge meg ut med hele svigerfamilien, og hvis jeg ikke har bitchet nok for helga da, så tar jeg et tak i midt-østen problematikken.

Du tok ikke sarkasmen i dette innlegget?

Lenke til kommentar

Godt eksempel:

 

 

Jente sender meldinger til meg og jeg returnerer. Det blir mye flørting og maange meldinger, men dagen etterpå... ikke en eneste melding. Fyrte avgårde en melding, men alt jeg fikk i svar var et halvsurt mensen "heei"

 

Neste uke på skolen, ikke et blikk engang...

 

ikke at jeg bryr meg så jævlig, men det må da gå'an å være høflig

Endret av DickieBoy
Lenke til kommentar

Ei venninne av henne pratet om at hun hadde satt navn på dem, og hun svarer da "hysj, jeg vil ikke at flere skal få vite om Hedda og Sofie". "Hvem er Hedda og Sofie?" spurte jeg da. Så pekte hun og sa "Hedda," og "Sofie."

 

Jeg kan legge til at etter barte/slag-episoden, spurte jeg om hun trengte å låne barbermaskina mi. Hun slo meg ikke igjen, men ble sur og truet "sakene" mine (med navnet hun selv har satt på dem).

 

Før sommerferien var vi på klassefest på ei hytte. Jeg satt i boblebadet en god stund. Hun tok buksa mi og kastet den uti et kratt med masse brennesle så den ikke var synlig. Jeg måtte gå og lete etter den i t-skjorte og underbukse, mens hun sto og glodde og påsto at flaggstanga mi er liten (Noe den ikke er. Hun kunne uansett ikke sett det, for det var mørkt. Dessuten var det kaldt uten bukser). Hun sa til slutt sånn ca hvor den var og jeg gikk uten sko eller sokker gjennom et helvete av brennesle før hun kom og fisket buksa mi fram med en lang pinne.

Etter (eller før?) jeg fikk buksa tilbake, la jeg meg i soveposen på gulvet på et soverom (Køyesenga var full av pledd, vesker og sekker. Og en sovende fyr i en sovepose, fikk jeg vite etterpå). Jeg lå der kanskje i en time og denne jenta og venninnene hennes kom ofte inn og slo på lyset for å finne ting. De passet alle på å smelle døra hardt inn i sida mi hver gang.

 

Jeg orket ikke å ligge der mer, så jeg kom meg opp og ut, enda så trøtt jeg var (mellom 2 og 4 en gang på morgenen). Litt senere kom jeg tilbake for å finne jakka mi, som jeg hadde lagt igjen der inne. Og der lå hun og venninna nakne i overkøya. De trakk fort dyna over seg og ropte "Vi har ikke klær! Gå ut!" Jeg hadde vondt i hodet, var trøtt og dårlig og hadde tidligere spydd, så jeg klarte ikke å tenke sammenhengende. Jeg sto der målløs i noen sekunder, så sa hun "Okei, vi har klær på oss. Gå ut!" Jeg visste ikke hva de drev med, og kan hende ville jeg ikke vite det heller, så jeg bare tok jakka mi og gikk ut.

 

 

Noen timer senere ble det rommet hyppig brukt av mange andre. De jeg hadde overrasket hadde for lengst kommet ut. Men etterpå tror jeg halve klassen hadde avlagt minst ett besøk der inne, enten for et par minutter eller godt over en time. På et punkt tror jeg det var fem gutter og to jenter der inne, enda rommet bare rommet ei køyeseng og en kommode. Ingen fortalte noen gang hva som skjedde. Jeg spurte ikke heller.

 

Det andre soverommet var låst hele festen, hele kvelden og hele natta, men det er ingen hemmelighet hva som hadde foregått der.

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...