€uropa Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Jeg kommer ikke på flere eksempler nå, men dere får høre når hun sier noe mer. Men ja, jeg kan slå til med å legge ut navnene til puppene på et forum. Venstre er Hedda og høyre er Sofie. venstre for beundreren eller for b*****n? Hennes venstre. 1 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Jeg kommer ikke på flere eksempler nå, men dere får høre når hun sier noe mer. Men ja, jeg kan slå til med å legge ut navnene til puppene på et forum. Venstre er Hedda og høyre er Sofie. venstre for beundreren eller for b*****n? Hennes venstre. Så når du hile på ho så blir det : God morgen, NAVN, hedda og Sofie ? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sk!ppy Skrevet 18. august 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 I'll just leave this here.. 16 Lenke til kommentar
Populært innlegg BaronSlask Skrevet 18. august 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Det der må da kunne kalles kunst! Minner meg om denne: "I never quite figured out why the sexual urge of men and women differ so much and I never have figured out the whole Venus and Mars thing. I have never figured out why men think with their head and women with their heart. FOR EXAMPLE: One evening last week, my girlfriend and I were getting into bed. Well, the passion starts to heat up, and she eventually says "I don't feel like it, I just want you to hold me." I said "WHAT??!! What was that?!" So she says the words that every boyfriend on the planet dreads to hear... "You're just not in touch with my emotional needs as a woman enough for me to satisfy your physical needs as a man." She responded to my puzzled look by saying, "Can't you just love me for who I am and not what I do for you in the bedroom?" Realizing that nothing was going to happen that night, I went to sleep. The very next day I opted to take the day off of work to spend time with her. We went out to a nice lunch and then went shopping at a big, big unnamed department store. I walked around with her while she tried on several different very expensive outfits. She couldn't decide which one to take so I told her we'd just buy them all. She wanted new shoes to compliment her new clothes, so I said lets get a pair for each outfit. We went onto the jewelry department where she picked out a pair of diamond earrings. Let me tell you...she was so excited. She must have thought I was one wave short of a shipwreck. I started to think she was testing me because she asked for a tennis bracelet when she doesn't even know how to play tennis. I think I threw her for a loop when I said, "That's fine, honey." She was almost nearing sexual satisfaction from all of the excitement. Smiling with excited anticipation she finally said, "I think this is all dear, let's go to the cashier." I could hardly contain myself when I blurted out, "No honey, I don't feel like it." Her face just went completely blank as her jaw dropped with a baffled WHAT?" I then said "honey! I just want you to HOLD this stuff for a while. You're just not in touch with my financial needs as a man enough for me to satisfy your shopping needs as a woman." And just when she had this look like she was going to kill me, I added, "Why can't you just love me for who I am and not for the things I buy you?" Apparently I'm not having sex tonight either....but at least that bitch knows I'm smarter than her." Endret 18. august 2010 av BaronSlask 19 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Good one... Jeg får ikke opp bildet fra 3 poster tidligere. Repost eller link? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Good one... Jeg får ikke opp bildet fra 3 poster tidligere. Repost eller link? Edit: Bildet ble alt for lite Endret 19. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Den der var bare vakker. Lenke til kommentar
Populært innlegg ToYBoi Skrevet 19. august 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Hmmm når vi først er inne på graviditet og damer... Jeg var så smått sammen med en dame for et år siden. For et halvt år siden ble det slutt, og vi snakket ikke på to mnd. Etter to mnd tok hun opp kontakten med meg igjen. Spurte meg om alt mulig som hadde med kjærlighetslivet mitt å gjøre (har du dame, er du med en dame nå, har du noen i siktet osv.) Samtidig spurte hun om jeg savnet henne, og en kveld når jeg var ute sa hun at hun fortsatt var glad i meg og at jeg ikke skulle gjøre noe dumt. Anyways... en dag jeg er ute med kompiser og spiser lunsj og skal ut på byen etterpå, sender hun meg en melding (dette er 3-4 mnd etter break-up). "Jeg er gravid" står det på den meldingen. Jeg tror på det, ettersom hun virket å være seriøs i meldingen da den kom ut av det blå når jeg ikke hadde sendt med henne på noen dager. Jeg begynner å tenke noe sykt på når det kan ha skjedd, og kommer på at det var en gang hun måtte ta angrepille... Så jeg sender melding tilbake, "er det sant?". Får "ja.." tilbake. Jeg tester henne og skriver "jeg tror du kødder". Hun svarer så "det kan du bare tro". I dette øyeblikket er jeg ute på gangen på stedet der vi spiste lunsj og ser hele student livet mitt gå rett i vasken. På dette tidspunktet har jeg begynt å skjelve som faen og kaldsvette, og går frem og tilbake urolig i gangen der. Må stille meg med hånda inntil veggen imens ringer henne opp, eneste descente å gjøre tenker jeg, nå som vi liksom skal ha barn sammen. Jeg ringer to-tre ganger og hun tar den ikke. 40 min inn i det hele sender hun melding. "Jeg bare tulla:)". Akkurat her blir jeg PISSED. FAEN DET DER KØDDER MAN IKKE MED, og hvertfall ikke dra det så langt som hun gjorde! Er det det hun kaller humor, hva FAEN. 28 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Sånt er ikke morsomt en gang... 5 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 *snip* for en b*tc* 2 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 G: Jeg kjøper meg noe å spise, vil du ha noe? J: Neida, er ikke sulten. G: Er du sikker? J: Ja, det går greit. G: Helt sikker? J: Jada. Men når jeg kommer med maten min, tror du faen ikke hun skal sitte å småspise på måltidet mitt? Noe av det verste jeg vet... 9 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 G: Jeg kjøper meg noe å spise, vil du ha noe? J: Neida, er ikke sulten. G: Er du sikker? J: Ja, det går greit. G: Helt sikker? J: Jada. Men når jeg kommer med maten min, tror du faen ikke hun skal sitte å småspise på måltidet mitt? Noe av det verste jeg vet... Og enda da klarer de å snu det rundt på deg hvis du reagerer på det. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Eller at man selv bestiller et rimelig priset måltid på en restaurant og hun bestiller noe dyrt, liker ikke det hun bestilte og spiser det du bestilte. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 tror du faen ikke hun skal sitte å småspise på måltidet mitt? Eller at man selv bestiller et rimelig priset måltid på en restaurant og hun bestiller noe dyrt, liker ikke det hun bestilte og spiser det du bestilte. Nå er det forhåpentligvis få menn som tillater seg å bli grådig tråkket på på den måten. Og enda da klarer de å snu det rundt på deg hvis du reagerer på det. Det skal hun ikke klare så sant man har spurt hun grundig først, som HulkHaugen gjorde. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Hva er det Hulken har gjort? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 20. august 2010 Rapporter Del Skrevet 20. august 2010 5 poster opp - brukernavn HulkHaugen Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 Så når du hile på ho så blir det : God morgen, NAVN, hedda og Sofie ? Jeg kan si det hvis jeg vil irritere henne litt. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 Så når du hile på ho så blir det : God morgen, NAVN, hedda og Sofie ? Jeg kan si det hvis jeg vil irritere henne litt. hvordan fikk du vite de navnene egentlig? det er et lite mysterium for meg.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 Ei venninne av henne pratet om at hun hadde satt navn på dem, og hun svarer da "hysj, jeg vil ikke at flere skal få vite om Hedda og Sofie". "Hvem er Hedda og Sofie?" spurte jeg da. Så pekte hun og sa "Hedda," og "Sofie." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg