Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag var første skoledag. Jeg luftet bikkja mi ca 20 minutter før skolen begynte. Så hørte jeg noen komme nedover veien på sørsiden av huset mitt og jeg dro kjensel på en stemme. Det var to jenter i klassen min og hun ene var svært engstelig pga sminken sin. Jeg satt på en stein i hagen noen meter unna, så jeg hørte godt hva de sa. "Det ser ut som jeg har bart," gjentok hun ene flere ganger. Så stoppet hun og gikk noen menter unna hun andre for at hun skulle se om det var synlig på avstand. De så meg ikke, og jeg syntes det var kjempemorsomt, så jeg sa ingenting.

 

Jeg traff disse jentene igjen i midttimen. Jeg syntes ikke det så slik ut, men for å tulle med hun ene, spurte jeg: "Har du bart?" Dette besvarte hun med å gi meg en lang håndflate i ansiktet. Det var dumt av meg.

 

Hun er 18 år, for dem som lurer.

 

HAhahaha, genialt :D

Lenke til kommentar

 

I dag var første skoledag. Jeg luftet bikkja mi ca 20 minutter før skolen begynte. Så hørte jeg noen komme nedover veien på sørsiden av huset mitt og jeg dro kjensel på en stemme. Det var to jenter i klassen min og hun ene var svært engstelig pga sminken sin. Jeg satt på en stein i hagen noen meter unna, så jeg hørte godt hva de sa. "Det ser ut som jeg har bart," gjentok hun ene flere ganger. Så stoppet hun og gikk noen menter unna hun andre for at hun skulle se om det var synlig på avstand. De så meg ikke, og jeg syntes det var kjempemorsomt, så jeg sa ingenting.

 

Jeg traff disse jentene igjen i midttimen. Jeg syntes ikke det så slik ut, men for å tulle med hun ene, spurte jeg: "Har du bart?" Dette besvarte hun med å gi meg en lang håndflate i ansiktet. Det var dumt av meg.

 

Hun er 18 år, for dem som lurer.

 

På ingen måte. Du er genial.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I dag var første skoledag. Jeg luftet bikkja mi ca 20 minutter før skolen begynte. Så hørte jeg noen komme nedover veien på sørsiden av huset mitt og jeg dro kjensel på en stemme. Det var to jenter i klassen min og hun ene var svært engstelig pga sminken sin. Jeg satt på en stein i hagen noen meter unna, så jeg hørte godt hva de sa. "Det ser ut som jeg har bart," gjentok hun ene flere ganger. Så stoppet hun og gikk noen menter unna hun andre for at hun skulle se om det var synlig på avstand. De så meg ikke, og jeg syntes det var kjempemorsomt, så jeg sa ingenting.

 

Jeg traff disse jentene igjen i midttimen. Jeg syntes ikke det så slik ut, men for å tulle med hun ene, spurte jeg: "Har du bart?" Dette besvarte hun med å gi meg en lang håndflate i ansiktet. Det var dumt av meg.

 

Hun er 18 år, for dem som lurer.

 

 

Den var litt genial du :whistle: :!:

Lenke til kommentar

få høre! hva mer har du sagt til henne? hvis det blir OT, så send en pm! jeg liker en god latter :)

 

Alt jeg har sagt til henne er en følge av det hun sier som kvinne, så jeg tror det er lovlig å poste det her.

 

Vanligvis er det hun som først er frekk mot meg. Hun har satt kallenavn på pikken min. En gang sa jeg for tull at jeg skulle få meg rød hanekam og hun sier da "ja, håret ditt kan jo ikke bli verre enn det er". I gymmen på skolen påpekte hun at det er tydelig at jeg ikke bryr meg om hva jeg har på meg. For noen dager siden oppdaterte jeg statusen på facebook og sa at jeg var stolt over å ha lest hele Ringenes herre. "Ja, det er noe å være stolt over," (ironisk) sier hun da. Det er bare noen eksempler.

 

Jeg har svart et par av fornærmelsene hennes med å si at det er snilt sagt til å være henne. Da hun farget håret nektet jeg å svare da hun spurte om det var fint. Og jeg har ærlig sagt at hun bruker voldsomt mye sminke. Da har hun blitt sint. På en fest da jeg var passe full, pratet hun om en fyr som ville ha sex med henne. Jeg sier da høyt at "Hah, jeg tror ikke noen vil ha sex med deg!" Den samme kvelden sa jeg at søstera hennes, som jeg ikke vet hvem er, var løsere enn ett eller annet der. Jeg ville ikke sagt noen av det ellers, men det er morsomt i ettertid. Hun har også navn på puppene sine, og hun vil ikke at andre skal få vite om det. Men jeg har aldri nølt med å trekke det fram når jeg vil få henne til å ti stille.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...