krikkert Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Tenk deg dersom typen ikke vet om at det er komplisert, men får vite det den dagen han logger på facebook og leser statusen, samt alle trøstemeldingene fra venninnene hennes. Been there! Second that. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Hun: Hei Meg: Hei hei Hun: Skjer? Meg: spilt spill og ble lei... Hun: Ok Et par minutter går... Hun: Også svara du meg ikke, herregud Meg: ? Du må stille et spørsmål eller snakke om jeg skal svare... =/ Etter det begynte hun å snakke om randome ting... 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 En venninne av meg og jeg prater: (om x'en min) Hun: Hun angerer på det som sjedde og slikt.. Jeg: hm? Hun: bare glem det... Jeg: Ok Hun: -.- wtf? 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg livingman Skrevet 14. august 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 mannen vil bare ha en ting fra alle kvinner. kvinnen vil ha alt fra en man 10 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Blabla "hva tror du" "liker han meg" osv, og de tidligere eksemplene her. Skjønner de ikke at vi ikke kan vite helt hva dem snakker om uten videre, og hvis det handler om en annen gutt gir jeg en god lang faen. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Er det kvinnfolk logikk å gå tilbake til drittsekker? Ei jeg kjente hadde en type, som presterte å nesten ha 3 kjärester på engang. De gjorde de slutt, og de kranglet etterpå osv osv. Deretter vil hun ha han tilbake. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Er det kvinnfolk logikk å gå tilbake til drittsekker? Ei jeg kjente hadde en type, som presterte å nesten ha 3 kjärester på engang. De gjorde de slutt, og de kranglet etterpå osv osv. Deretter vil hun ha han tilbake. Jeg er ingen forhold ekspert, men jeg kan gjette at han er god i senga. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Er det kvinnfolk logikk å gå tilbake til drittsekker? Ei jeg kjente hadde en type, som presterte å nesten ha 3 kjärester på engang. De gjorde de slutt, og de kranglet etterpå osv osv. Deretter vil hun ha han tilbake. han hadde vel mange andre gode sider så hun var glad i ham. Og det trenger ikke være "god i senga". Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 han hadde vel mange andre gode sider så hun var glad i ham. Og det trenger ikke være "god i senga". I alle tilfellene jeg kjenner til er det nettopp det Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Ingen skal settes i en bås p.g.av kjønn! Alle menn er dyr/griser/idioter/you get the point... Lenke til kommentar
Magnevv Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Ingen skal settes i en bås p.g.av kjønn! Alle menn er dyr/griser/idioter/you get the point... Her gjør vi mer narr av ekstreme eksempler, trenger ikke å ta deg nær av det, heldigvis er ikke alle jenter slik. (Men du ville blitt overrasket om du var klar over hvor mange er det). Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Ingen skal settes i en bås p.g.av kjønn! Alle menn er dyr/griser/idioter/you get the point... Her gjør vi mer narr av ekstreme eksempler, trenger ikke å ta deg nær av det, heldigvis er ikke alle jenter slik. (Men du ville blitt overrasket om du var klar over hvor mange er det). huh? 2 Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Ingen skal settes i en bås p.g.av kjønn! Alle menn er dyr/griser/idioter/you get the point... ? Utred. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Ingen skal settes i en bås p.g.av kjønn! Alle menn er dyr/griser/idioter/you get the point... ? Utred. Feminister sier at man ikke skal dømme folk etter hvilket kjønn de er, mens de samtidig sier at alle menn er ekle/dyr/ gir ikke mening for meg 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Ekko Skrevet 16. august 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 En eldre kar kommer på jobben inn i lunsjen med et smil om munnen og sier: "Har dere hørt at de skal begynne med høyrekjøring i England? Det skal i første omgang være et 3 måneders prøveprosjekt for tungtransport" Folk småtrekker på smilebåndet, bortsett fra vår sekretær som sier: "Så kjekt!" 19 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 beste tråden til nå Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Hvor går grensen mellom kjærester og knullevenner? Tydeligvis er det ingen, ifølge den tidligere dama mi(noen minutter siden). Vi hadde hengt sammen minst tre ganger hver uke og gjort det kjærester skulle gjøre i to måneder. Hun drar på ferie i to måneder og plutselig på facebook ser jeg at hun nettopp er blitt sammen med en annen fyr. Når spør hvorfor, svarer hun med at det tydeligvis ikke er lov med "guttevenner" i Norge(hun er egentlig ikke herfra). Hva faen?! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1. i retningslinjene. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Hvor går grensen mellom kjærester og knullevenner? Tydeligvis er det ingen, ifølge den tidligere dama mi(noen minutter siden). Vi hadde hengt sammen minst tre ganger hver uke og gjort det kjærester skulle gjøre i to måneder. Hun drar på ferie i to måneder og plutselig på facebook ser jeg at hun nettopp er blitt sammen med en annen fyr. Når spør hvorfor, svarer hun med at det tydeligvis ikke er lov med "guttevenner" i Norge(hun er egentlig ikke herfra). Hva faen?! Så du trodde dere var kjærester, mens hun bare mente dere var knullevenner? Sorry, kompis, men hvis dere aldri hadde blitt offisielt enige om at dere var kjærester - så var dere heller ikke det, og hun har rett. Det ser ut til å være du som blander kortene her... Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 18. august 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 I dag var første skoledag. Jeg luftet bikkja mi ca 20 minutter før skolen begynte. Så hørte jeg noen komme nedover veien på sørsiden av huset mitt og jeg dro kjensel på en stemme. Det var to jenter i klassen min og hun ene var svært engstelig pga sminken sin. Jeg satt på en stein i hagen noen meter unna, så jeg hørte godt hva de sa. "Det ser ut som jeg har bart," gjentok hun ene flere ganger. Så stoppet hun og gikk noen menter unna hun andre for at hun skulle se om det var synlig på avstand. De så meg ikke, og jeg syntes det var kjempemorsomt, så jeg sa ingenting. Jeg traff disse jentene igjen i midttimen. Jeg syntes ikke det så slik ut, men for å tulle med hun ene, spurte jeg: "Har du bart?" Dette besvarte hun med å gi meg en lang håndflate i ansiktet. Det var dumt av meg. Hun er 18 år, for dem som lurer. 26 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg