Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lar henne jo ikke herske over meg, men hun tror hun kan gjøre hva hun vil med tingene mine, og det er sinnsykt irriterende. I tillegg har pappa flyttet ut så nå flyter det over med chick-logic over hele stedet her hvor de har skikkelig medfølelse for hverandre. Er alltid jeg som får kjeft. Mamma sa til og med at den ene parten må bøye seg for den andre for at dette skal fungere, og hun hintet til meg! BITCH STFU, jeg bøyer meg ikke for noen, hvertfall ikke for det pakket der.

 

Tror jeg har nevnt det i den tråden her før, men hun driver også hele tiden og sier at jeg skal gjøre tjenester for henne, kjøre henne til kjærsten osv. Og hvis jeg ikke gidder det, da SMELLER det. Fy faen så nærme jeg har vært noenganger på å bare smekke til henne.

 

De klærne hun tar er ofte store t-skjorter og kosebukser osv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Lar henne jo ikke herske over meg, men hun tror hun kan gjøre hva hun vil med tingene mine, og det er sinnsykt irriterende. I tillegg har pappa flyttet ut så nå flyter det over med chick-logic over hele stedet her hvor de har skikkelig medfølelse for hverandre. Er alltid jeg som får kjeft. Mamma sa til og med at den ene parten må bøye seg for den andre for at dette skal fungere, og hun hintet til meg! BITCH STFU, jeg bøyer meg ikke for noen, hvertfall ikke for det pakket der.

 

Tror jeg har nevnt det i den tråden her før, men hun driver også hele tiden og sier at jeg skal gjøre tjenester for henne, kjøre henne til kjærsten osv. Og hvis jeg ikke gidder det, da SMELLER det. Fy faen så nærme jeg har vært noenganger på å bare smekke til henne.

 

De klærne hun tar er ofte store t-skjorter og kosebukser osv.

 

 

Sånn oppførsel hadde jeg aldri akseptert. Tror det er på tide for deg å vise hvem som bestemmer over dine ting.

 

 

Edit: hvis det ikke funker, flytt hjemmefra.

Endret av Mr. A
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Flytting er ikke aktuelt for tiden, er økonomisk bundet til å henge rundt her en liten stund til. Søstra mi studerer også i utlandet, så hun er bare hjemme til september/oktober nå så drar hun igjen. Jeg prøver hele tiden å markere tingene mine, men søstra mi har oppi hodet sitt (helt siden vi var små barn), at hun bestemmer over meg. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre for å sette henne på plass, har prøvd så mye før, hvor jeg da bare får kjeft av mamma og hvor de økonomiske fordelene jeg får (mat, treningsstudio osv) står på spill. Fy faen jeg gleder meg til hun drar igjen, syns synd på kjæresten hvis de noengang flytter sammen. Skjønner ikke hvor hun har nervene fra til å ringe meg opp og spørre om jeg kan kjøre henne, også kjefte meg ned når jeg ikke gidder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

kjenner typen, søstra mi er prikk lik, e får ikke bruke noe av hennes, men alt mitt er våres, i forsøk på å lage fred, så har jeg blant annet fikset kabel-tv opp på rommet hennes, noe som tok 4 timer, siden e måtte legge kabler rundt hele jævla huset! men allikevel så skal hun campe min tv!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva FAEN får henne til å tro at hun kan komme og bestemme hvem som skal bruke mitt anlegg?! Kjerringa skal prise seg lykkelig over at hun i det hele tatt får lov til å bruke utstyr til over 100 tusen kroner til å begynne med!! Jeg eier kanskje ikke rommet (hus til foreldre), men visst faen om jeg eier anlegget, sofaen og listene. Hun kan jo se hvor morsomt det er å være der når alt det er borte!

Hva faen får DEG til å tro at du kan okkupere et av husets rom, innrede det med kun dine ting så det ikke kan brukes til noe annet, og så behandle det som om DU bestemmer hvem som kan bruke det når? Du bo hjemme, "mann", og hvis du skal kunne ha førsterett på et rom der, holder det ikke å bare å flytte inn tingene sine og overta det. Det er tydeligvis to bitcher der i huset.
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Oppussing av båt fra høsten og til tidlig vår:

 

Hun: Uff, skal du ned til båten din igjen?

Han: Ja, må jo få den fin og klar til sesongen!

Hun: Hvor mye penger har du egentlig brukt på den? Er jo bare bortkasta penger.

Han: ...

 

Så er sommeren rett rundt hjørnet og båten havner på vannet etter 6-7 måneder med oppussing, slitne muskler og træler i nevene.

 

Hun: Åååh, jeg tar en tur med båten vår jeg!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hva FAEN får henne til å tro at hun kan komme og bestemme hvem som skal bruke mitt anlegg?! Kjerringa skal prise seg lykkelig over at hun i det hele tatt får lov til å bruke utstyr til over 100 tusen kroner til å begynne med!! Jeg eier kanskje ikke rommet (hus til foreldre), men visst faen om jeg eier anlegget, sofaen og listene. Hun kan jo se hvor morsomt det er å være der når alt det er borte!

Hva faen får DEG til å tro at du kan okkupere et av husets rom, innrede det med kun dine ting så det ikke kan brukes til noe annet, og så behandle det som om DU bestemmer hvem som kan bruke det når? Du bo hjemme, "mann", og hvis du skal kunne ha førsterett på et rom der, holder det ikke å bare å flytte inn tingene sine og overta det. Det er tydeligvis to bitcher der i huset.

 

... Ka-POW. Smackdown.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...