Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jæv*** dissing på dialekt da ? Forresten Ondskap, det chatten over der var ikke skrivd av en bøhæring :p De skriver ikke sånn.

 

La nå fyren få skrive dialekt hvis han vil.. Han tokk et utdrag fra en samtale da skriver han vel i dialekta samtalen forekom ?

 

Ontopic:

 

Kvinnfolk - Samboeren og jeg skal ut en tur (Blond logikk comming :p), og når vi kom til stede vi skulle være (sånn sirka 3timer unna hjemme) så finner ho ut at ho har glemt å sminke seg, og ho har glemt veske speilet hjemme, så da kommer ho med en lang historie om hvorfor det er viktig å sminke seg osv. To the point - Ho nektet å møte folk før ho hadde sminket seg, så jeg forslo da at ho kunne sminke seg på badet hos dem vi skulle til, så presterte ho å komme med kommentaren "Har de speil?"

 

Syns selv det var litt morsomt :p Og et litt godt eksempel på hvordan NOEN blonde kvinnfolk tenker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

"Jeg har sittet her i hele dag, på soffaen i stillhet og ventet på at du skulle ut med den lille søppelbøtta på badet, ikke har jeg sagt noe eller hintet til det men du burde jo skjønne det ! ÅÅH! Når du spør om sex i kveld så sier jeg nei uten å gi en begrunnelse"

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Minner om at denne tråden omhandler "eksempler på kvinnfolk-logikk".

 

Vennligst hold dere til topic!

 

Diskusjon om bruk av dialekt fortsetter i denne tråden: Bruk av dialekt på internett

 

Diskusjon om gleden av å være gutt fortsetter i denne tråden: Glad for å være gutt

 

Diskusjon om Heroes III fortsetter i denne tråden: Heroes III -Generell diskusjon

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

det er ganske mange "morsomme" tilsvarende historier på KG. hvis mannen slår er han er psykopatisk jævel som burde sperres inne for å beskytte samfunet men hvis en kvinne slår typen/ektemannen/whatever er dette stort sett greit og til pass for mannen.

Jeg tror dette må være et av de største mysteriene når det er snakk om kvinnemennesket.

 

Sender min medfølelse til mannen som ble slått fordi han plukket opp en flaske. Måtte han bli fri en dag! :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Sendte følgende bilde til ei jeg kjenner, kun fordi jeg ønsket hu en god dag.

Ikke noe anna..

 

Men da tok det ikke lang tid før jeg fikk den klassiske " du er en god og fin fyr, men jeg har kosegutt i fra før.Kan vi bare være venner ?"

 

Den og lignende setninger syns jeg at kvinnfolk skar måtte betale 400 kroner i avgift vær gang de trøkker den ut av seg.

 

 

Og jeg da, som ikke skar ha en kjederøykende tobarnsmamma.

post-169978-1281058612,3507_thumb.jpeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...