Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk

Anbefalte innlegg

Jenta: - Hvorfor bruker du så mye penger på ny olje og nytt oljefilter!?

Gutt: - ?

..

Jenta: - Ikke slå ihjel flere fluer nå, de havner bare på gulvet!

Gutt: - ..

..

Jenta: - Slutt å snyt deg, det er ekkelt å høre på!

Gutt: - ...

'Kvinnfolk-logikk' er et oksymoron.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ei fantastisk blond venninne som har sagt mye lurt opp gjennom.

Hun: Hva du driver med da?

Meg: Har nettopp vært ute å hjulpet en kompis å fjerne bunnpanna på bilen hans :)

Hun: Ahh, det tror jeg at jeg har gjort på pcen min engang. Sånn der bunn panne.

Meg: ... ehm..

Tidenes kjerring ;)

Lenke til kommentar

thread_cat.jpg

Måtte bare ha med et bilde for å forklare :love:

Kvinnfolk sin logikk er ikke til å forstå seg på nei, man tror man forstår, men boom; man failer - eller, er det gutten som failer? :ph34r:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde en jente i klassen som skulle holde foredrag i norsktimen. Hun skulle bruke overhead, og det gikk ikke særlig bra.

Hun går frem til kateteret, presenterer sitt tema og skrur på overheaden, deretter legger hun et helt vanlig a4-ark på den. Hun ser på lerretet som er helt mørklagt av arket og sier "ojsann", så snur hun arket! Hun oppdager at det fortsatt ser like mørkt ut og ser forundret ut til klassen. En i klassen sier at du må bruke transparent-ark. Hun svarer da med "åja?".

Hele klassen døde i latter.

Vet ikke hvis det er kvinnfolk-logikk, eller dumhet. Men jeg synes det først å fremst er jenter som klarer å prestere slikt.

Kunne sikkert skrevet flere sider med dialoger mellom meg og min eks, men det meste er dypt fortrengt i meg.

Endret av Sebbe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kom plutselig på en klassiker som en bekjent av meg fortalte.

Slik jeg skjønte det var det foreldrene som diskuterte/kranglet og noenlunde følgende dialog utspant seg.

Dette er en tradisjonell familie der mor tar seg av hjemmet og far tar seg av inntjening av penger og alt økonomisk.

Vi hopper inn midt i diskusjonen:

Far:

Bla..bla..bla

Mor:

Og for eksempel mener du at du er viktigere enn meg og bruker mer penger på deg selv.

Far:

Hva mener du?

Mor (Som da har vært i fars papirer og snoket og funnet fellende bevis):

Jo, for eksempel så er din livsforsikring mye høyere enn min og du betaler mye mer på den!

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Hadde en jente i klassen som skulle holde foredrag i norsktimen. Hun skulle bruke overhead, og det gikk ikke særlig bra.

Hun går frem til kateteret, presenterer sitt tema og skrur på overheaden, deretter legger hun et helt vanlig a4-ark på den. Hun ser på lerretet som er helt mørklagt av arket og sier "ojsann", så snur hun arket! Hun oppdager at det fortsatt ser like mørkt ut og ser forundret ut til klassen. En i klassen sier at du må bruke transparent-ark. Hun svarer da med "åja?".

Hele klassen døde i latter.

Vet ikke hvis det er kvinnfolk-logikk, eller dumhet. Men jeg synes det først å fremst er jenter som klarer å prestere slikt.

Det kalles dumhet.

Lenke til kommentar
Gjest kroneis

en eks inviterte sine venner på grillfest for at de skulle bli kjent med meg.

Det var viktig å fortelle om ei venninne som var "fotomodel" og at jeg MÅTTE møte henne.

Da vi satt å skravlet kom sjalusien og jeg ble kommandert rundt for å hente ditt og rydde datt.

Som fotomodell tror jeg hun måtte bruke en del sminke!

Lenke til kommentar

Husker når strippebaren Dreams kom til Bergen. På siden til baren lå det videoer av jentene, og jeg ble nærmest tvunget av damen til å se disse. Jeg brydde meg ikke, men hun ville sikkert vise at hun heller ikke brydde seg. Etter å ha sett særdeles kjedelig stripping i 3 min, gjett hvem som ble grinete? Yes!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opplevde dette for en stund siden (samtale på MSN):

J: Hei

Meg: Hei

blablabla

J: Hva driver du med?

Meg: Jeg hører på musikk

J:Hva hører du på?

Meg: (I've never met) a girl like you before av Edwyn Collins

J: Åh, tusen takk! Du er så søt :D Hva syns du er bra med meg da? :)

Meg: Hæ?

Skjedd med to jenter faktisk. Jaja.. kanskje ikke noe kroneksempel på kvinnfolklogikk, men syns det var rart allikvel.

:!:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg: Må dra da, vi snakkes da:)

Litt senere melding på mobilen

Jente: Jeg får ikke sove hvis du ikke kommer hjem, si ifra hvis jeg må komme å hente deg <3 ( var sent og kaldt ute )

Jeg feirer å tenker at hun virkelig bryr seg om meg!

Noen dager etterpå:

Jente: Vet du hva! knis knis jeg drømte at vi giftet oss! ^^

Jeg: ( litt ganske så jævlig sjokket, likte hun som bare faen men trodde egentlig ikke hun likte meg )

Litt senere

Jente: Vi må snakke, liker du meg? fordi.. :nei:

Jeg: :(

Typisk, ganske jævlig. Noen jenter elsker å leke med følelsene til gutter for å grave etter komplimenter eller hva enn de gjør.

Endret av MathiasT-S
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jenta sitter ved siden av meg på en benk midt på sommeren og er stolt av å ha kjøpt seg ny bikini. Snakker varmt om den og er hørbart fornøyd over det hun mener er et godt kjøp. Hun spør om jeg vil se den, noe jeg som gutt selvfølgelig ikke har noe imot, spesielt ikke når hun har den på seg. Så hun drar da av seg t-skjorta, strutter fremover med puppene og spør meg om den er fin. Jeg svarer litt lekent at "joda, de er fine de".

Hun ler så høyt at hun holder på å dette ned fra benken og tok med andre ord spøken med godt hjerte. En liten stund senere får jeg høre at hun synes det var ekkelt at jeg så på puppene hennes -_-

Haha. Hm, dette fikk meg til å tenke, tror hun at du er venninna hennes? Man må da skjønne at man ikke kan kle seg ned til bikini foran en gutt/mann og forvente at han ikke finner noe seksuelt i det?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...