Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk

Anbefalte innlegg

Var på jobb idag for første gang etter et par uker, var blid og fornøyd og hadde en flott dag. Så kommer en kvinnelig kollega som bare har lyst til og slå av en prat bort til meg.

Hun: Hei :)

Jeg: Hei :)

Hun: Hvorfor er du så sur?

*Tenker...wtfox....Jeg er jo glad*

Jeg: Mkay, er jeg sur? Hva er din definisjon av sur?

Hun: Deg

Jeg: Okaaaaaaay.......:ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Monkey Cat

Kari: Du Ola...

Ola: Ja..?

Kari: ..ehm.. Nei, ingenting..

Ola: ehm.. okey!:)

Kari: Vil du ikke vite hva det var?!

• Liker 5
Lenke til kommentar

meg : :)

meg: har fått kjørt meg i dag jeg..

hjulpet ei jeg kjenner å pante 3 100 liters sekker med tomflasker, kjørt datra hennes til ei venninde.. kjørt hu på kiwi for å kjøpe røyk..

kvinnfol : jeg har vært på verre rundtur enn deg :p jeg tok toget til lillestrøm i dag. vært innom karianne. kjørt til trøgstad for å kjøpe kattemat og hjulpet til med å ta ultralyd av hest. kjør til råde for å hente kaniner,vært i moss.. vært på ikea.. innom eidsvoll og så hjem

jeg : hehe :)

jeg: har iallefall hatt pent selskap det meste av dagen jeg da :p

kvinnfolk: å ja, har du bilde eller ?

File transfer invitation for file '/home/isprins/Bilder/huder.jpg' (33K bytes) has been sent to kvinnfolk. Transfer complete.

kvinnfolk: det har jeg å

meg : hehe :)

kvinnfolk : har besøk av mannsnavn nå

kvinnfolk : han har vært med i hele dag.. han blir med å fester i morra

meg : ok

meg : og du har ikke kakla høl i øra på'n enda ? :p

kvinnfolk : neh

og dermed ble det hel stille, hu måtte dra inn denne "mannsnavn" bare for at jeg hjalp ei anna ei.. :roll:

Endret av isprins
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Isprins: haha, made my day! Har nesten tilsvarende hendelse, haha!

Jenta likar meg, men har sagt eg ikkje likar ho.

Eg: Halla, driv mæ?

Ho: Ikkje noko, du da kjekken? :) <3

Eg: Ikkje noko spesielt, gjer klart for å ture her. (ture = feste)

Ho: Åja, mange som kjem? :):D

Eg: Nja, ikkje såå mange, men rundt 10 - 15

Ho: Åja :) eg kjem eg då <3

Etter lang vente pause

Eg: Sorry, men det kjem for mange, heve bare ein varande, og ska ikkje ha så mange kjeringar her, ein anna gong kanskje?

Ho: Åja, eg kunne ikkje alikavell, ska ut med Thomas i kveld :) Du fær kose deg, for det ska eg, hehehe ;)

Eg: Haha, gjer det ;)

Og nei, var ikkje for å være kald, men ville ikkje gje ho falske forhåpningar...

Lenke til kommentar

Jeg ble kontaktet av en jente jeg ikke hadde snakket med på lenge. Interessen min er lik null, og jeg svarte egentlig bare av rein høflighet, men ganske kjapt skjøt hun inn at hun i det siste har ligget med mange gutter. Svarer høflig igjen, men tenker "care". Ganske åpenlyst hva hun prøvde på.

Lenke til kommentar

Isprins: haha, made my day! Har nesten tilsvarende hendelse, haha!

Jenta likar meg, men har sagt eg ikkje likar ho.

Eg: Halla, driv mæ?

Ho: Ikkje noko, du da kjekken? :) <3

Eg: Ikkje noko spesielt, gjer klart for å ture her. (ture = feste)

Ho: Åja, mange som kjem? :):D

Eg: Nja, ikkje såå mange, men rundt 10 - 15

Ho: Åja :) eg kjem eg då <3

Etter lang vente pause

Eg: Sorry, men det kjem for mange, heve bare ein varande, og ska ikkje ha så mange kjeringar her, ein anna gong kanskje?

Ho: Åja, eg kunne ikkje alikavell, ska ut med Thomas i kveld :) Du fær kose deg, for det ska eg, hehehe ;)

Eg: Haha, gjer det ;)

Og nei, var ikkje for å være kald, men ville ikkje gje ho falske forhåpningar...

Hehe, jeg er ikke interisert i hu da hu har ett noe hissig gemytt..

Jeg kjenner mange jenter, både single, ikke single og gifte, jenter uten og med en eller flere unger.

De får rett og slett bare tåle at jeg kjenner andre jenter, uten å bli snurt for det. Jeg henger med hvem jeg vil, ingen bestemmer over meg, eller eier meg :cool:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde ei venninde som har type, hu fikk det for seg at jeg var helt koko etter hu. Begynte å beskylde meg for å prøve å lure hu vekk fra fyren, selv om jeg opptil flere ganger forsøkte å få det inn i skallen på hu at jeg overhodet ikke var interisert.. Men nei da, fikse ideer setter seg lett fast i hodet på enkelte, bare for at en hadde armen liggande bortover toppen av en sofa der hu tilfeldigvis satt. Det er da 2 måneder sia, men fikk en kjeft for det ? :whistle:

Nei, kvinnfolk som missforstår 80% av det en sier eller gjør, eller det som en skriver på sms og henter tolkninger noe så til de grader ut av lufta er ett helvetes slit. En kan bli så jævlig oppgitt!

Det finnes faktisk forskjell på det å kun være interessert i vennskap, og forelskelse. Enkelte jenter tror jo at alle menn vil i boksa på de.

Har sterk mistanke om at det er en psykisk lidelse ute å går der.

Kort sakt, jeg kvitta meg med spetakkelet.

Mange jenter som også tror at vis man faktisk oppfører seg høflig, er forståelsesfull, og empatisk.. Så har man en skjult agenda å plan om å "snillisere" seg opp i senga dems.

Jaggu ikke rart at en til tider kan irritere seg både grønn og blå over slike!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hun: jeg må si deg en ting. jeg er blitt forelsket i deg....

Meg: Er du seriøs?

Hun: nei... er ikke forelsket i deg.. bare er på tulle humør i dag

Meg: Seriøst?

Hun: Hva sku du gjort hvis jeg var det da?

Jeg facepalmet temmelig hardt her. Enten så kødder hun i en seriøs setting om noe man ikke kødder om, eller så fikk hun ikke responsen hun ville ha, og trakk det.

Avslutta samtalen like etter. Omg, kvinnfolk!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...