Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

På tirsdag var jeg på ei hytte ca en mil vekke fra kollektiv trafikk. Ei jente som var der hadde sagt at hun kunne kjøre meg til togstasjonen på scooteren sin. Hun slo meg fordi vi var uenige om en sak. "Hvis du slår meg, slår jeg tilbake," sa jeg da. "Slå meg da, så..." SMÆKK! "... kjører jeg deg ikke til togstasjonen."

 

Morgenen etterpå var hun skikkelig gretten. Hun hadde ikke rettetanga si. "Så krøllete hår du har nå," sa jeg, ikke negativt, men på en helt nøytral måte. "Ja, du trenger ikke å være så frekk! Ikke hvis du vil at jeg skal kjøre deg!"

 

Neste gang går jeg heller en mil.

 

Tørr jeg spørre om det var hun samme som du har snakka om før? laugh.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På tirsdag var jeg på ei hytte ca en mil vekke fra kollektiv trafikk. Ei jente som var der hadde sagt at hun kunne kjøre meg til togstasjonen på scooteren sin. Hun slo meg fordi vi var uenige om en sak. "Hvis du slår meg, slår jeg tilbake," sa jeg da. "Slå meg da, så..." SMÆKK! "... kjører jeg deg ikke til togstasjonen."

 

Morgenen etterpå var hun skikkelig gretten. Hun hadde ikke rettetanga si. "Så krøllete hår du har nå," sa jeg, ikke negativt, men på en helt nøytral måte. "Ja, du trenger ikke å være så frekk! Ikke hvis du vil at jeg skal kjøre deg!"

 

Neste gang går jeg heller en mil.

Hvor finner du alle disse mongoloide kjærringene du henger med? Seriøst. Er drikkevannskilden der du bor forgifta eller noe?

Lenke til kommentar

Hun: Skal vi se film eller noe i dag da? :)

Han: Sorry, men har allerede planer om pokerkveld med noen kompiser =/

Hun: Men kan ikke du ta det en annen gang da :)?

Han: Nei, jeg har jo lovet dem det.

Hun: Det er greit det!! ( sur i ett par dager etterpå )

Åh gud...så grusomt når de tenker at du alltid skal sette hele livet ditt på pause for å gjøre noe for dem. Når de atpåtil blir sure og kaller deg for egoist... :nei:

Endret av ElderScrollsinisten
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Rett før man tar seg en biltur.

 

J: Fort deg jeg er klar til å dra

 

G: Ok kommer. * går ut og setter seg inn i bilen*

 

G: *venter og venter*

 

J: *kommer ut og setter seg inn i bilen*

 

G: Trudde du var klar til å dra?

 

J: Jeg måtte bare orde noe først.

 

 

/facepalm

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Rett før man tar seg en biltur.

 

J: Fort deg jeg er klar til å dra

 

G: Ok kommer. * går ut og setter seg inn i bilen*

 

G: *venter og venter*

 

J: *kommer ut og setter seg inn i bilen*

 

G: Trudde du var klar til å dra?

 

J: Jeg måtte bare orde noe først.

 

 

/facepalm

 

GRRRR... slikt er irriterende...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opplevd i helgen.

 

En gjeng er en liten tur innom puben. 4 gutter og 5 jenter.

 

Alle har kjøpt seg en øl og de sitter og koser seg.

 

Jente sier til gutt: X, har du lyst på en øl til?

Gutt svarer: Ja, Y, det var snilt gjort!

Jente: Ehh, jeg mente at du skulle kjøpe til meg.

Gutt: *rynker på øyenbrynene* ok? javel, da. Jeg er ikke sikker på om jeg har nok penger på kortet, da.

 

Gutt og jente går bort for å kjøpe, men gutten hadde ikke mer penger på kortet. Det ender i at jenten betaler, og maser om at gutten skylder henne penger for den ølen resten av kvelden. Forøvrig så nevnte hun det visst da de traff hverandre på butikken tidligere i dag.

 

:roll:

 

Nei, dette var ikke meg, men jeg ble fortalt om det senere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opplevd i helgen.

 

En gjeng er en liten tur innom puben. 4 gutter og 5 jenter.

 

Alle har kjøpt seg en øl og de sitter og koser seg.

 

Jente sier til gutt: X, har du lyst på en øl til?

Gutt svarer: Ja, Y, det var snilt gjort!

Jente: Ehh, jeg mente at du skulle kjøpe til meg.

Gutt: *rynker på øyenbrynene* ok? javel, da. Jeg er ikke sikker på om jeg har nok penger på kortet, da.

 

Gutt og jente går bort for å kjøpe, men gutten hadde ikke mer penger på kortet. Det ender i at jenten betaler, og maser om at gutten skylder henne penger for den ølen resten av kvelden. Forøvrig så nevnte hun det visst da de traff hverandre på butikken tidligere i dag.

 

:roll:

 

Nei, dette var ikke meg, men jeg ble fortalt om det senere.

 

Dette er ikke akkurat et eksempel på generell kvinnfolk logikk. Det der var én jente som tydeligvis er meget dum.

Lenke til kommentar

Greit å spandere, spør du meg, men hun spurte om han hadde lyst på. Dette betyr jo "Skal JEG spandere på DEG?". Han synes jo det var veldig koslig, men da det kom fram at hun mente at han skulle kjøpe til henne, ble det litt småpinlig, men han bestemte seg for å betale likevel. Det hele ble bare enda dummere når hun sitter og maser på at han skylder henne penger.

 

Edit: endret noe

Endret av Torstein!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opplevd i helgen.

 

En gjeng er en liten tur innom puben. 4 gutter og 5 jenter.

 

Alle har kjøpt seg en øl og de sitter og koser seg.

 

Jente sier til gutt: X, har du lyst på en øl til?

Gutt svarer: Ja, Y, det var snilt gjort!

Jente: Ehh, jeg mente at du skulle kjøpe til meg.

Gutt: *rynker på øyenbrynene* ok? javel, da. Jeg er ikke sikker på om jeg har nok penger på kortet, da.

 

Gutt og jente går bort for å kjøpe, men gutten hadde ikke mer penger på kortet. Det ender i at jenten betaler, og maser om at gutten skylder henne penger for den ølen resten av kvelden. Forøvrig så nevnte hun det visst da de traff hverandre på butikken tidligere i dag.

 

:roll:

 

Nei, dette var ikke meg, men jeg ble fortalt om det senere.

Hahaha, kjenner igjen den :p Hver gang kameratgjengen min har vært på hyttetur er det svær forskjell når vi er på butikken, er jentene med så skal det has kvittering på "fellesvarer" og deles opp helt likt mellom alle. Men når det er guttetur så bare lemper vi litt opp av handlevogna hver ettersom vi går gjennom kassa :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...