Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Also: This: Altså, han var med på et gameshow, men å bli slappa av progremlederen var neppe med i betingelsene! Og når han slapper det "sterke kjønn" tilbake, da... :roll: Verste er at hun bare retter på håret etter slaget, han blir lagt i bakken av halve India og påført ribbeinsbrudd osv! Arg, jeg kjenner mannssjåvinisten (:roll:) i meg bli grønn av sinne! Heldigvis skal han saksøke henne, muahahaha. Ikke at han vinner frem, da, sannsynligvis.

VIDEO

 

 

Denne provoserte meg noe grenseløst...

Endret av Samuro
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Joda. Det at en hel haug med mannfolk angriper han duden, er mannfolk logikk. Det er veldig typisk mannfolk egentlig.

 

Og fike tilbake syns jeg er greit, men syns ikke man skal slå så mye hardere egentlig.

Lenke til kommentar

Joda. Det at en hel haug med mannfolk angriper han duden, er mannfolk logikk. Det er veldig typisk mannfolk egentlig.

 

Og fike tilbake syns jeg er greit, men syns ikke man skal slå så mye hardere egentlig.

Tja, om en dude slår til meg, dog svakt, så betyr ikke det at jeg slår like svakt tilbake.

Lenke til kommentar

Joda. Det at en hel haug med mannfolk angriper han duden, er mannfolk logikk. Det er veldig typisk mannfolk egentlig.

 

Og fike tilbake syns jeg er greit, men syns ikke man skal slå så mye hardere egentlig.

Tja, om en dude slår til meg, dog svakt, så betyr ikke det at jeg slår like svakt tilbake.

Hvorfor slå tilbake i det hele tatt? Hvorfor ikke bare gå vekk fra problemet i stedet for å lage flere problemer?

Lenke til kommentar

På tirsdag var jeg på ei hytte ca en mil vekke fra kollektiv trafikk. Ei jente som var der hadde sagt at hun kunne kjøre meg til togstasjonen på scooteren sin. Hun slo meg fordi vi var uenige om en sak. "Hvis du slår meg, slår jeg tilbake," sa jeg da. "Slå meg da, så..." SMÆKK! "... kjører jeg deg ikke til togstasjonen."

 

Morgenen etterpå var hun skikkelig gretten. Hun hadde ikke rettetanga si. "Så krøllete hår du har nå," sa jeg, ikke negativt, men på en helt nøytral måte. "Ja, du trenger ikke å være så frekk! Ikke hvis du vil at jeg skal kjøre deg!"

 

Neste gang går jeg heller en mil.

Lenke til kommentar

På tirsdag var jeg på ei hytte ca en mil vekke fra kollektiv trafikk. Ei jente som var der hadde sagt at hun kunne kjøre meg til togstasjonen på scooteren sin. Hun slo meg fordi vi var uenige om en sak. "Hvis du slår meg, slår jeg tilbake," sa jeg da. "Slå meg da, så..." SMÆKK! "... kjører jeg deg ikke til togstasjonen."

 

Morgenen etterpå var hun skikkelig gretten. Hun hadde ikke rettetanga si. "Så krøllete hår du har nå," sa jeg, ikke negativt, men på en helt nøytral måte. "Ja, du trenger ikke å være så frekk! Ikke hvis du vil at jeg skal kjøre deg!"

 

Neste gang går jeg heller en mil.

 

Bra venner du henger med ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...