Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, fysj og fy! For det er jo INGEN mannfolk som egentlig vil ha barn. Egentlig skulle vi bare latt vær å føde fler :)

Jeg er allerede veldig lite logisk, og har ingen planer om å bli som dette.

 

Men ja, jeg tar poenget ditt. :wee:

 

Hehe!

Heldigvis blir vi ikke alle som det.

Tror jeg hadde 3 dager i løpet av hele svangerskapet der jeg plutselig gråt for ingen ting. Og jeg skjønte jo ikke hvorfor selv en gang. Var ikke mye gøy.

Hadde jeg vært helt hormonell tror jeg ikke at jeg hadde ønska fler. Haha. Det er IKKE gøy å gå gravid.

Lenke til kommentar

J: Ååååh. Kings of Leon(evt. annet band med kjekke medlemmer) er så sinnsykt bra!

G: Næææh. Jeg synes musikken dems er kjedelig, jeg.

J: Ja, joda. Men, de er jo så kjekke! *dåne*

 

Forenklet versjon:

"Musikken suger, men gutta i bandet er så heite så jeg later som om jeg digger det allikevel."

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
J: Ååååh. Kings of Leon(evt. annet band med kjekke medlemmer) er så sinnsykt bra!

G: Næææh. Jeg synes musikken dems er kjedelig, jeg.

J: Ja, joda. Men, de er jo så kjekke! *dåne*

 

Forenklet versjon:

"Musikken suger, men gutta i bandet er så heite så jeg later som om jeg digger det allikevel."

 

Heer har vel vi ingeting å si. 3 ord --> Call on me

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Ok, jeg napper øyenbryn

I rest my case ...

 

Forresten, kona napper også øyenbryn -- *PÅ MEG*

(Helsike heller, jeg er tilbøyelig til å få en i rompa selv heller enn nappinga.. ;) ) (Om den er liiiten da ...)

Haha, øyenbryn river som satan.

Man blir fort vandt til det :p

 

Brynet eller rumpa?

Ingen kommentar :roll:

 

 

 

Neida, mente øyenbrynet ;)

 

 

Lenke til kommentar

Haha! Jeg har netopp lest hele tråden og ledd langt om lenge ved flere anledninger! :D Kjedelig lørdagskveld med studier ble mye lysere :D

 

Selv er jeg jente, men jeg kjenner meg ikke så veldig igjenn (kall det mangel av selvinnsikt, men sannheten er at jeg mange ganger har fått høre at jeg er gutte-aktig mentalt :S haha). Men jeg kan skrive under på at nesten alle jenter faller under en av disse xD Vi er rett og sleet jævlig irriterende... bruke uendelig tid på å overdramitisere ting, shopping-gal, bare like liste-pop, være naive, bruke lang tid på å gjøre seg klar... ugh ugh ugh xD Jeg har irritert meg over stort sett alle vennine mine haha :/ Det verste er at eg noen ganger skulle ønske jeg var mer jente-aktig på disse områdene. Men jaja... Heldigvis heterofil så slipper å dele livet med en kvinne :D Lykke til gutter!

 

Jeg har ikke peiling på hvorfor jeg skrev dette nå... unnskyld for forstyrrelsen.... for å gjøre det godt igjenn: *danser naken* ..... tilgitt?

 

Små bidrag:

 

*jente spør vennine: på festen neste helg må du analysere meg og yyyyy... DU må fortelle meg om han liker meg* *ler*

 

*gutt tuller med at han er jomfru på fest (jente som liker gutt, til meg:).. "Jeg tror han er det! Han virker bare ikke som en sånn fyr".... Fra kamerat til gutt til meg (som allerede hadde prøvd å få fornuft inn i vennine): "han har hatt MANGE ONS"* *ler igjenn*

 

*vennine av meg: "jeg telte genserene mine i går... jeg har 50" *hakeslepp*.......... tre dager senere, samme jente: "jeg MÅÅÅ ha meg en ny genser, jeg har INGENTING å ha på meg" * :nei:

 

fra i går... (samme vennine som over)..... *leter etter svart genser... jeg fannt fram 5 fra skapet hennes ... hun rister på hodet og sier at det er ikke "de" hun mener.... *bruker 10 min ekstra til å finne fram genser som ser HELT JEÆVLA lik ut som de 5 første* vennine: der ja, perfekt! *major sigh!*

 

*vil egentlig ha sex, men sier nei av og til fordi hun føler hun vil "teste" han* (disse er i forhold) WTF??

 

Siste kommentar: jenter sier generelt ÆSSSJ alt for mye :p

 

 

 

Noen ganger vurderer jeg å flytte til mars...... men "what fun would that be?" Noe må man jo ha til å le av i hverdagen også :grin2:

Lenke til kommentar

Jeg er glad for at jeg så og si bare kan gjenkjenne meg selv i det med å finne 5 gensere og si "njaaa" for å finne en nesten prikk lik senere og elske den.

Det kan være så lite forskjell som V-hals til U-hals...

 

Jenter som sier ÆSSSJ altfor ofte prøver som regel bare å skjule at de vil prøve eller har prøvd akkurat det du sier.

Lenke til kommentar
*vil egentlig ha sex, men sier nei av og til fordi hun føler hun vil "teste" han* (disse er i forhold) WTF??

Hva er det med å "teste"? Kjenner nesten jeg blir litt provosert her jeg sitter. Hvor er gevinsten? Dersom du finner ut noe du ikke liker -> Tap. Uansett hva som skjer-> Ingen sex = Tap.

 

Tap/Tap situasjon spør du meg.

 

Av jenter er disse "testerene" de verste synes nå jeg.

 

Edit:

 

Ok, ett litt skarpt innlegg det der. Jeg har selvfølgelig ingenting imot jenter generelt, diverse fakter som denne infernalske "testingen" derimot kunne jeg godt ha vært foruten. Tvert imot er det motsatte kjønn noe av det jeg setter mest pris på her i livet, da spesielt min egen kjære(som for øvrig ikke "tester").

 

Før en eller annen tulling kommer og påstår at det er nettop dise faktene og forskjellene som gjør at vi menn blir tiltrukket av kvinner: nei. Slik er det ikke. Du er dum som mener det.

 

Edit2:

 

Joda, enkelte mindre irriterende fakter, greit nok, men altså ikke denne "testingen". Den er bare teit. Kvinner, jenter og damer som kanskje leser dette, slutt med det. Vi setter ikke pris på det og som nevnt tidligere gagner det ingen.

Endret av jossda
Lenke til kommentar

Gutt: Skal du ha noe mat på *insert take-awayrestaurant her*? For jeg ringer og bestiller nå slik at vi ikke trenger vente på maten.

 

Jente: Nei, jeg er ikke sulten.

 

Gutt: Sikker på det? Gidder ikke sitte å vente der nede...

 

Jente: Jada, ikke mas.

 

Når vi faktisk kommer til restauranten:

 

Jente: Er det greit for deg om jeg bestiller noe?

 

Gutt: :realmad:

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar

 

*vil egentlig ha sex, men sier nei av og til fordi hun føler hun vil "teste" han* (disse er i forhold) WTF??

Hva er det med å "teste"? Kjenner nesten jeg blir litt provosert her jeg sitter. Hvor er gevinsten? Dersom du finner ut noe du ikke liker -> Tap. Uansett hva som skjer-> Ingen sex = Tap.

 

Tap/Tap situasjon spør du meg.

 

Av jenter er disse "testerene" de verste synes nå jeg.

 

Edit:

 

Ok, ett litt skarpt innlegg det der. Jeg har selvfølgelig ingenting imot jenter generelt, diverse fakter som denne infernalske "testingen" derimot kunne jeg godt ha vært foruten. Tvert imot er det motsatte kjønn noe av det jeg setter mest pris på her i livet, da spesielt min egen kjære(som for øvrig ikke "tester").

 

Før en eller annen tulling kommer og påstår at det er nettop dise faktene og forskjellene som gjør at vi menn blir tiltrukket av kvinner: nei. Slik er det ikke. Du er dum som mener det.

 

Edit2:

 

Joda, enkelte mindre irriterende fakter, greit nok, men altså ikke denne "testingen". Den er bare teit. Kvinner, jenter og damer som kanskje leser dette, slutt med det. Vi setter ikke pris på det og som nevnt tidligere gagner det ingen.

 

 

Litt 'teasing' går greit, men altfor mange jenter drar det aaaalt for langt.

 

Har en til:

*Mads røk ut av Paradise Hotel, så da må jeg være sur hele kvelden, og gjærne ødelegge morgendagen din også*

 

:wallbash:

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Har en til:

*Mads røk ut av Paradise Hotel, så da må jeg være sur hele kvelden, og gjærne ødelegge morgendagen din også*

 

:wallbash:

Vær så snill å si at det der ikke har skjedd? No offence men: wtfail?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...