mesha Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 J: Jente har bursdag. "Antar du har kjøpt noe til meg?" G: "Selvfølgelig kjære:)" Viser fram gaven J: "Oj, så god lukt på kremen. Med vitamin D og geier. Denne må jo være skikkelig bra!" WOW-faktor helt til hun ser prislappen jeg glemte å pille av. J: "Ikke mer enn 500 kr? Er jeg virkelig ikke verdt mer enn det??" 1 Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) J: Jente har bursdag. "Antar du har kjøpt noe til meg?" G: "Selvfølgelig kjære:)" Viser fram gaven J: "Oj, så god lukt på kremen. Med vitamin D og geier. Denne må jo være skikkelig bra!" WOW-faktor helt til hun ser prislappen jeg glemte å pille av. J: "Ikke mer enn 500 kr? Er jeg virkelig ikke verdt mer enn det??" På tide å vise jenta (Priceless, reklamene) Endret 12. juni 2010 av PaperWalls Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 J: Jente har bursdag. "Antar du har kjøpt noe til meg?" G: "Selvfølgelig kjære:)" Viser fram gaven J: "Oj, så god lukt på kremen. Med vitamin D og geier. Denne må jo være skikkelig bra!" WOW-faktor helt til hun ser prislappen jeg glemte å pille av. J: "Ikke mer enn 500 kr? Er jeg virkelig ikke verdt mer enn det??" Hvis hun ikke tulla hadde jeg dumpa henne på flekken. Tenk deg hvordan det kommer til å utvikle seg. 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Det verste er at det sannsynligvis var akkurat det hun ønsket seg og. Tenkt hvor "gøy" det kommer til å bli å kjøpe gave til den kjerringa i fremtiden. Hadde jeg vært deg, hadde jeg latt være å gi henne en julegave, med foklaringen "Du blir jo bare sur hvis jeg bruker under 1k på gave til deg, og siden jeg ikke har råd til å bruk mer, tenkte jeg det beste var å ikke gi deg en gave du var misfornøyd med..." Bonusen: Du slipper å slå opp selv. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Må jo bli greit da... Spør henne om verdien hennes justeres i medhold av KPI fra år til år eller om hun har en egen verdiskala. 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Hun har sikkert en egen FPB-skala (Forventet Påspandert Beløp) som øker i takt med forholdets varighet (og dermed hennes forventede affeksjonsverdi), hans mulige betalingsevne, og hennes mulighet til å ligge seg til større fordeler andre steder. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Dersom mesha er sammen med denne kvinnen, har hun sikkert flere sider enn dere ser av denne tråden. Jeg mener det er upassende av NgZ å hevde at hun er ute etter å "ligge seg til større fordeler" når det er meshas dame vi prater om. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Er ikke det ganske vanlig da? f.eks "Hvis du gjør det/kjøper det kan vi gjøre noe jeg egentlig ikke liker men som jeg vet du vil." virker å være en slager. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Nå var det en generalisering over kravstore hunnkjønn, så jeg synes den var helt på sin plass i en tråd som denne. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Dette var en historie som en kollega (ca 30 år) fortalte meg, så det er ikke min frue:P Husket historien godt pga han var i grunnen ganske oppgitt, i tillegg at han fant det litt komisk;P Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 "Jente: Er jeg stygg?" En jente spurte meg dette nå, hun spør egentlig ganske ofte - så nå prøvde jeg på en annen vri, og svarte på under to sekunder "Ja". Hun svarer da kort "ok" etter en stund, og har sluttet å svare. Ops. 3 Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Som man roper i skogen får man kongler i kjeften... Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 "Jente: Er jeg stygg?" Ja. Klassiker. En annen variant er "Er jeg feit". Alltid stas å få et sånn spørsmål... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 "Du er fin", nei". FFS kan dem ikke si takk eller noe, alltid må dem si nei nei nei. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 Søt pleier å funke Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 "Du er fin", nei". FFS kan dem ikke si takk eller noe, alltid må dem si nei nei nei. Jenter har ikke lov til å åpenlyst vise eller godta noe positivt rundt deres eget utseende og/eller evner. Idiotisk nok. 1 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg har, etter lang tid, klart å få damen min til å si noe annet enn "nei" når jeg komplimenterer henne. Nå har hun gått over til "Jeg vet" bare for å glede meg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 "Du er fin", nei". FFS kan dem ikke si takk eller noe, alltid må dem si nei nei nei. Jenter har ikke lov til å åpenlyst vise eller godta noe positivt rundt deres eget utseende og/eller evner. Idiotisk nok. Sant. Men er fremdeles irriterende, en kan jo si takk eller noe. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 Sant. Men er fremdeles irriterende, en kan jo si takk eller noe. Det er grenseløst irriterende, ja. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 En skulle hatt et godt svar å komme med når dem sier "NEI" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg