Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

 

Jente -> trener og holder seg i form.

Jente -> får kjæreste, "nå kan jeg slappe av!", går opp minst 5 kilo.

 

Som pappa sier: Menn trener for å holde seg i form og få bra kropp, kvinner trener for at de etterpå skal kunne si at de fortjener å spise kake/sjokolade/godteri.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En venn av meg opplevde følgende:

 

Han og en jente går i klasse sammen. De flørter, også tekster de hyppig med hverandre på mobilen en liten stund.

Vennen min har lyst på forhold og tenker at dette går i riktig vei.

Et par uker senere møtes de på fest, og hjemme hos ham blir det heftig trekant med en annen jente. Merk at det var jentene som satte i gang akten.

Dagen etter får han melding med ordene "Kan vi ikke bare være venner?"

 

Hvor er logikken bak dette?

Lenke til kommentar

En venn av meg opplevde følgende:

 

Han og en jente går i klasse sammen. De flørter, også tekster de hyppig med hverandre på mobilen en liten stund.

Vennen min har lyst på forhold og tenker at dette går i riktig vei.

Et par uker senere møtes de på fest, og hjemme hos ham blir det heftig trekant med en annen jente. Merk at det var jentene som satte i gang akten.

Dagen etter får han melding med ordene "Kan vi ikke bare være venner?"

 

Hvor er logikken bak dette?

 

He got played.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor er damer så sykt glade i snop og drit?

Haha, nei det er et jævlig godt spørsmål du. De eter generelt så mye sukkersøppel at det er ganske selvforklarende hvorfor mange av dem har fleskete fysikk.

 

En annen typisk form for jenteatferd er denne selvforsvarsmekanismen blant jenter:

Jente - Spiser sjokoladeis med karamellsaus etc.

Jente - har nå dårlig samvittighet og senket selvbilde.

Jente - poster på facebook: "Spiste nettopp sjokolade is med karamelsaus ^^ nam<3"

Venninner... svarer på posten med "Å heldige deg", "skulle ønske jeg og spiste det!<3" etc.

Jente -> fråtseriet er nå inneforstått og akseptert blant X-antall venninner. -> Jente "X" føler seg bedre.

 

Denne møtte jeg på forleden:

Jente: Jeg trenger noe sunnere å snackse på hele tiden.

Jeg: Du trenger jo ikke å snackse, så bare la være.

Jente: "Blir tydelig irritert og slenger smådritt neste halvtime".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei men faen da, sitter på grupperom helt alene (ironisk ikke sant?), hører på Infected Mushroom mens jeg jobber med en oppgave, så kommer læreren inn for å sjekke om jeg jobber med det jeg skal jobbe med. Jeg hadde skrevet 2 sider, men hun så Opera (Jupp, hater IE som er standard på skolen, så jeg installerte det) liggende i taskbaren med YouTube slik at jeg kunne høre på Infected Mushroom (Spotify og alt annet som kalles untatt stream er blokkert). Hun klikker selvfølgelig vinkel og påstår at jeg ikke arbeider med det jeg skal gjøre, mens det står helt tydelig foran henne at jeg har skrevet 2 sider....

Lenke til kommentar

Nei men faen da, sitter på grupperom helt alene (ironisk ikke sant?), hører på Infected Mushroom mens jeg jobber med en oppgave, så kommer læreren inn for å sjekke om jeg jobber med det jeg skal jobbe med. Jeg hadde skrevet 2 sider, men hun så Opera (Jupp, hater IE som er standard på skolen, så jeg installerte det) liggende i taskbaren med YouTube slik at jeg kunne høre på Infected Mushroom (Spotify og alt annet som kalles untatt stream er blokkert). Hun klikker selvfølgelig vinkel og påstår at jeg ikke arbeider med det jeg skal gjøre, mens det står helt tydelig foran henne at jeg har skrevet 2 sider....

 

Det er ikke direkte kvinnfolklogikk da..

 

Blir mer IT tard...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...