Kokobananas Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jente -> trener og holder seg i form. Jente -> får kjæreste, "nå kan jeg slappe av!", går opp minst 5 kilo. Som pappa sier: Menn trener for å holde seg i form og få bra kropp, kvinner trener for at de etterpå skal kunne si at de fortjener å spise kake/sjokolade/godteri. 5 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvorfor er damer så sykt glade i snop og drit? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvorfor er damer så sykt glade i snop og drit? fordi sjokolade gir en følelse av kjærlighet, og de tror trøstespising er løsningen på alt Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Da må de snart innse at det er tvert i mot. Slutt å trøstespis, så bedrer ting seg. Lenke til kommentar
Populært innlegg AndyPanda Skrevet 7. juni 2010 Populært innlegg Del Skrevet 7. juni 2010 Når dem først har begynnt å trøstespise litt, så tror de løpet er over og bare fortsetter å spise snop og sånt siden de allerede har begynnt. Det blir som om du går i byen og finner ut at buksesmekken er åpen, for å så tro at alt håp er ute og river av deg alle klærne mens du løper naken rundt i byen helt panisk. 23 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Haha ja. Litt credz til børge fagerli for den da.. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg thrice Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 7. juni 2010 Da må de snart innse at det er tvert i mot. Slutt å trøstespis, så bedrer ting seg. Men det er en logisk konklusjon, og derfor ikke mulig. 16 Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hun har faktisk et poeng. Det hadde vært lurere å sendt en sms. Med slike konsekvenser ja, absolutt. MEN det er hyggeligere å prate sammen i 5-10 minutter enn å sende en sms. Problemet er når hu blir hissig fordi jeg "ikke har tid til henne" Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 En venn av meg opplevde følgende: Han og en jente går i klasse sammen. De flørter, også tekster de hyppig med hverandre på mobilen en liten stund. Vennen min har lyst på forhold og tenker at dette går i riktig vei. Et par uker senere møtes de på fest, og hjemme hos ham blir det heftig trekant med en annen jente. Merk at det var jentene som satte i gang akten. Dagen etter får han melding med ordene "Kan vi ikke bare være venner?" Hvor er logikken bak dette? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hvor er logikken i å tro at en "heftig trekant" betyr forhold? 1 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hvor er logikken i å tro at en "heftig trekant" betyr forhold? Les hele innlegget så skjønner du at de hadde flørtet og holdt på en stund før noe som kan innlede til et forhold. Var nok det han mente... Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 En venn av meg opplevde følgende: Han og en jente går i klasse sammen. De flørter, også tekster de hyppig med hverandre på mobilen en liten stund. Vennen min har lyst på forhold og tenker at dette går i riktig vei. Et par uker senere møtes de på fest, og hjemme hos ham blir det heftig trekant med en annen jente. Merk at det var jentene som satte i gang akten. Dagen etter får han melding med ordene "Kan vi ikke bare være venner?" Hvor er logikken bak dette? He got played. 3 Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hvorfor er damer så sykt glade i snop og drit? Har du smakt jordbær dyppa i varm sjokolade? Prøv å server det. (kanskje med sterk sjampis også.) Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hvorfor er damer så sykt glade i snop og drit? Haha, nei det er et jævlig godt spørsmål du. De eter generelt så mye sukkersøppel at det er ganske selvforklarende hvorfor mange av dem har fleskete fysikk. En annen typisk form for jenteatferd er denne selvforsvarsmekanismen blant jenter: Jente - Spiser sjokoladeis med karamellsaus etc. Jente - har nå dårlig samvittighet og senket selvbilde. Jente - poster på facebook: "Spiste nettopp sjokolade is med karamelsaus ^^ nam<3" Venninner... svarer på posten med "Å heldige deg", "skulle ønske jeg og spiste det!<3" etc. Jente -> fråtseriet er nå inneforstått og akseptert blant X-antall venninner. -> Jente "X" føler seg bedre. Denne møtte jeg på forleden: Jente: Jeg trenger noe sunnere å snackse på hele tiden. Jeg: Du trenger jo ikke å snackse, så bare la være. Jente: "Blir tydelig irritert og slenger smådritt neste halvtime". 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Nei men faen da, sitter på grupperom helt alene (ironisk ikke sant?), hører på Infected Mushroom mens jeg jobber med en oppgave, så kommer læreren inn for å sjekke om jeg jobber med det jeg skal jobbe med. Jeg hadde skrevet 2 sider, men hun så Opera (Jupp, hater IE som er standard på skolen, så jeg installerte det) liggende i taskbaren med YouTube slik at jeg kunne høre på Infected Mushroom (Spotify og alt annet som kalles untatt stream er blokkert). Hun klikker selvfølgelig vinkel og påstår at jeg ikke arbeider med det jeg skal gjøre, mens det står helt tydelig foran henne at jeg har skrevet 2 sider.... Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Nei men faen da, sitter på grupperom helt alene (ironisk ikke sant?), hører på Infected Mushroom mens jeg jobber med en oppgave, så kommer læreren inn for å sjekke om jeg jobber med det jeg skal jobbe med. Jeg hadde skrevet 2 sider, men hun så Opera (Jupp, hater IE som er standard på skolen, så jeg installerte det) liggende i taskbaren med YouTube slik at jeg kunne høre på Infected Mushroom (Spotify og alt annet som kalles untatt stream er blokkert). Hun klikker selvfølgelig vinkel og påstår at jeg ikke arbeider med det jeg skal gjøre, mens det står helt tydelig foran henne at jeg har skrevet 2 sider.... Det er ikke direkte kvinnfolklogikk da.. Blir mer IT tard... Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 De fleste kvinner i den aktuelle årsgruppen er IT-tards da. Elderscrollsinisten: veldig enig, morsomt innlegg Dog det med facebook kan du faktisk ikke vite, selv om vi med høy sannsynlighet kan gå utifra at det stemmer. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 "AAUUUUU, har så vondt i foten min " 3 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Må være en masekjerring 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg