Deadringer Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg sa jeg kunne komme, men hun sa heller nvm. Derfor gir det ikke mening. Ikke dra til hu. Jenter som holder på sånn må lære seg å slutte med kodene sine. 4 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg sa jeg kunne komme, men hun sa heller nvm. Derfor gir det ikke mening. Ikke dra til hu. Jenter som holder på sånn må lære seg å slutte med kodene sine. Lite vits å kjempe mot noe som er så gjennomsyra i jentelogikken da. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Enig, det er snakk om oppdragelse. Fruen har sluttet helt med slike insinuasjoner da jeg har sagt at jeg ikke gidder slikt. 2 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Lite vits å kjempe mot noe som er så gjennomsyra i jentelogikken da. Går helt fint. Ikke verre enn å si at kjærringa må si ting rett ut. 2 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Lite vits å kjempe mot noe som er så gjennomsyra i jentelogikken da. Går helt fint. Ikke verre enn å si at kjærringa må si ting rett ut. Eh... Har vært samboer i et år og prøvd ut den uten hell du. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Bare å ignorere henne når hun prøver seg da. Easy peasy Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Bare å ignorere henne når hun prøver seg da. Easy peasy Prøvd den også gitt. Kvinner er hva kvinner er. Synes nesten det er litt av sjarmen, tro det eller ei. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Sjarm å misforstå hverandre, krangle unødig? Det kommer til å slå tilbake på deg. Endret 28. mai 2010 av Blåbær Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Krangler ikke på det grunnlaget. Trikset er og ha en felles forståelse. Vi forstår hverandre såpass godt at det ikke trengs å krangles pga. sånt. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Dropp dama, sånne er bare slit Hun kommer til å være sånn for ALLTID. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 TRÅDEN MÅ IKKE DØ! Tilfeldig jente sier: brb svar din jævla tard ! Jeg sier: hvorfor skal jeg svare når du skriver brb? Tilfeldig jente sier: da kan du jo ivartdalll si OK DA ! Jeg sier: ^o) Tilfeldig jente sier: Tulla… Jeg sier: :| Tilfeldig jente sier: menne hva skjer ? :D:D:D:D<3 Jeg sier: Musikk Tilfeldig jente sier: okeeeeeiii! NÅ ER DET DU SOM ER SUR DA !:| Jeg sier: why? :-O Tilfeldig jente sier: du er care Jeg sier: fordi jeg ikke brukte en smiley? Tilfeldig jente sier: ja Jeg sier: javel -_-' Tilfeldig jente sier: skjærp deg, herregud, du er så jævlig care jeg gidder ikke snakke med deg mer *logger av/blokker meg* 2 Lenke til kommentar
Patton Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 *logger av/blokker meg* Good riddance! Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 *logger av/blokker meg* Good riddance! aaarrrr...hodepine..må slutte og lese om kvinnelogikk...måtte det aldri skje igjen..the horror...the hooooorror!!. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Tilfeldig jente sier: du er care ..... ..... Tilfeldig jente sier: skjærp deg, herregud, du er så jævlig care jeg gidder ikke snakke med deg mer .... Begynner tydeligvis å bli gammel, hva vil det si å være "care"? Og hva kommer det av (om det ikke fremgår tydelig av hva det betyr)? Endret 2. juni 2010 av Ekko 1 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 "Care" alene betyr visst noe lignende "ikke bry deg". Å være "care" vil da formodentligvis være å være en person som ikke viser at han/hun/den bryr seg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 La oss si at du er på blind date og du spør hva en jente driver med, og hun svarer "Musikk" og ingenting annet. Da tenker man "Uff, blir det en sånn date hvor jeg må bære hele samtalen?" Det er det samme jeg tenkte da jeg leste den samtalen - å ha en slik passive-aggressive samtale er tåpelig. Enten så deltar man i samtalen eller sier at man er opptatt - sånn oppførsel blir jeg også irritert av. 1 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) La oss si at du er på blind date og du spør hva en jente driver med, og hun svarer "Musikk" og ingenting annet. Da tenker man "Uff, blir det en sånn date hvor jeg må bære hele samtalen?" Det er det samme jeg tenkte da jeg leste den samtalen - å ha en slik passive-aggressive samtale er tåpelig. Enten så deltar man i samtalen eller sier at man er opptatt - sånn oppførsel blir jeg også irritert av. Å ha en seriøs samtale over msn er mer eller mindre teit. Er man ute etter ei nogelunde ok samtale så skriver man ikke "hva skjeeeeera" til begynne med. Man vet hva "hva skjer a" fører til. "ah, ok. kult. ellers da?" Er ikke noe vits å prøve engang når man vet at personen kommer med slike tilbakemeldinger.. Endret 2. juni 2010 av Cpt.Awesome Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 For en herlig tråd, her kjenner man seg igjen! Typisk oppførsel fra min storesøster: Vi har tidligere hatt en krangel om et eller annet - noe som plager meg, liker ikke å ha noe gruff med noen Søster: Hei - kan jeg bomme røyk av deg "smiler" Jeg: (kjempeglad for at problemet tilsynelatende er ute av verden) Klart det forresten ta hele pakka! Noen dager senere... jeg er tom for røyk.. Jeg: Hei, kan jeg bomme en cig av deg? Søster: Er du dum i skallen eller??? Jeg er sur på deg..idiot!! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Så... irriterende!!! Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Quit smoking. Problem solved 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg