Sk!ppy Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 En jente angrep meg, jeg tok bare tak i armene hennes, og plasserte henne i en stol litt kraftig, og så begynner hun å skrike om likestilling. Hvor faen er logikken i det? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 3. La feministdama vinne for å ikke bli kalt mannsjåvinist. Vinner hun blir han anklaget for å ha latt henne vinne, og kalt mannssjåvinist. 7 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 skulle forklare hvor en bukt lå, pga er en øy i lillesand med to bukter med samme navn, bare den ene heter øst og den andre vest.(logisk) så stod jeg oppe og markerte den ene bukta med den ene armen og sa denne armen er nærmest oslo også kjent som Østlandet, derfor heter bukta på den sia østre-hestholmbukta, så sier ho, ja men hva om du snur deg!"!!!!!! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 men ja, feminister er så kåte på "likestilling" at de vil sikkert sloss mot oss menn bare for å bevise at de er like sterke som oss. Da har mannen tre alternativ: 1. Nekte å sloss mot feministdama, for å deretter bli kalt mannsjåvinist 2. Vinne slosskampen, og bli kalt mannsjåvinist. 3. La feministdama vinne for å ikke bli kalt mannsjåvinist. Om en ekstremfeminist kom for å sloss med meg hadde jeg tko-a den kjærringa raskere enn hu kunne blunke. Jeg slår ikke jenter, men da ville jeg begynt med det. De kjærringene er så forskrudde at de trenger noen slag mot hodet. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Er ikke akkurat noe jeg har opplevd, men en venn av meg opplevde: Jente: Hvorfor svarte du ikke på tekstmeldingen min? Gutt: Fordi mobilen var tom for strøm.. Jente: Liker du ikke meg lengre? 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 men ja, feminister er så kåte på "likestilling" at de vil sikkert sloss mot oss menn bare for å bevise at de er like sterke som oss. Da har mannen tre alternativ: 1. Nekte å sloss mot feministdama, for å deretter bli kalt mannsjåvinist 2. Vinne slosskampen, og bli kalt mannsjåvinist. 3. La feministdama vinne for å ikke bli kalt mannsjåvinist. Om en ekstremfeminist kom for å sloss med meg hadde jeg tko-a den kjærringa raskere enn hu kunne blunke. Jeg slår ikke jenter, men da ville jeg begynt med det. De kjærringene er så forskrudde at de trenger noen slag mot hodet. værste er jentene som slår guttene og forventer vi ikek gjør noe tilbake. om vi bare holder de hardt så de ikka kan slå mer blir vi syndebukkene. 3 Lenke til kommentar
Beges Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hvorfor kan vi ikke banke jenter? hvorfor er det kun greit mot gutter? er det ikke likestilling her i landet? denne jenta fortjener juling! On average, men have greater upper body strength than women. Because most people don't actually understand concepts like "average" very well, in a lot of people's minds this turns into "any given man is much, much stronger than any given woman, always." http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/ptitledr2p2k8t Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg ville aldri banket jente. men ville bare få ut dette:) så ikke missforstå meg:). jeg er ikke muskelbunt heller:) Lenke til kommentar
Beges Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Jeg er enig med deg, jeg, slapp av. Jeg vil ha likestilling på godt og vondt. --- Den beste løsninga er å ikke slå noen i det hele tatt Endret 28. mai 2010 av Beges Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg er imot all form for vold selv 1 Lenke til kommentar
thael Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 så nettop dette på kvinneguiden. En fyr som så på WSM (worlds strongest man) sammen med dama og kom inn på en diskusjon om hvorfor de aldri viste WSWoman. Mannen sa at det var fordi damer var svakere enn menn og ble kalt en mannsjåvinist av kjæresten sin . En av kommentarene i posten: bare fordi noen menn er mer macho bygd enn noen damer kan det jo fint arrangeres sånt for jenter? likestilling, hallo?! (http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=492353) :!: Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 På grunn av en relativt lang tradisjon om at mannen ikke bare er ansvarlig for egen seksualitet, men også kvinnens. Når mannen uønsket har bidratt til at en kvinne har blitt gravid: "Du skulle ha holdt pikken i buksa! Om HUN vil ha ungen, skal DU betale. hvis HUN ikke vil ha den, kan HUN velge at ingen av dere skal bli forelder."Når kvinnen har bidratt til å gjøre seg selv gravid: "Uffeda, nå kan du velge om du vil ta abort eller om du vil ha barnet." 1 Lenke til kommentar
AudunXetrov Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Er ikke akkurat noe jeg har opplevd, men en venn av meg opplevde: Jente: Hvorfor svarte du ikke på tekstmeldingen min? Gutt: Fordi mobilen var tom for strøm.. Jente: Liker du ikke meg lengre? Den kjenner jeg til. Nå skal det sies at jeg skrudde av mobilen nettopp fordi jeg ikke ville ha avbrytelser av denne jenta mens jeg var med ei anna jente, men jeg passet på å si i fra på forhånd at jeg var nesten tom for strøm. Førstnevnte jente (hun som klagde over at jeg ikke svarte) var forresten ingen jeg var involvert med på noen annen måte enn at hun var interessert i meg, og jeg synes hun så ok ut Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Opplevd nå nettop. Får mld av ei jente jeg holder litt på med (hun bor et stykke unna). "Hadde tenkt til å høre på om du var keen på besøk imorgen, men så fant jeg ut at jeg ikke hadde penger til transport. Meh" Så sier jeg noe sånt som: "Åh, er det noe måte du kan komme deg hit på da, låne penger, eller noe? Eventuelt, skal jeg komme ned til deg?" "Er stress å låne penger av mamma, så vi får se. Kan finne ut " -- prater om en del annet i en stund -- Jeg kommer inn på teamet igjen, da hun skulle være hos en venninne i kveld. Så jeg spør noe sånt som: "Så, har vi funnet ut noe mer ang morgendagen? Hva blir det til?" "Fant vel ut at jeg ikke hadde penger?" "Joda, men altså.. det jeg lurer på er om du kan låne penger, om du vil at jeg skal komme til deg - siden du ikke har penger, eller bare droppe det?" "Dropper det vi". -- Hun gjør det tydelig at hun ønsker å være med meg, for så å random droppe det. Gir det mening? Nei. 2 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Hun ville at du skulle komme til henne. Ikke komplisert. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Jeg sa jeg kunne komme, men hun sa heller nvm. Derfor gir det ikke mening. Endret 28. mai 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hu vil fortsatt at du skal komme en tur Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Go get the bitch! Det er vel litt typisk kvinnfolk, men det går under kategorien "hinting". De forventer at du skal ha nok lyst til å møte henne at du raner en bank for å få penger til bussen. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 ^^ teasing kan det og kalles, men stikk innom en tur Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Det gir ikke mening for deg (oss), da hun er ei jente og sier en ting, men mener noe annet. Så stikk innom en tur, det er nok det hun vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg