Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, jeg har en: X'en til broren min:

De slo opp fordi hun var utro. Han banka fyren og ble ferdig med det,

men han ville nå, etter 3-4 mnd ha igjen ipoden sin, og det skulle han få, bare han møtte opp.

Han kjørte ned, men hun var ikke der så han dro hjem igjen. 10 min etter at han ringte på fikk han en mms med et bilde av en grillit ipod.

Vi er usikre på hvilken diagnose hun fikk, men hun er sykemeldt fra alt som er av jobb og skole.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke, han hadde visst pusha litt på, men jeg gir faen, han banka han nå, og knuste døra hans.. Det som er ille er at de går i klasse :p ( Og har vært naboer i 3 år elns, og de bor i blokker med sånne tynne dører )

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar

Skal jeg si meg helt enig i, men kanskje litt annerledes nå. Hun har knekt totalt sammen, hun er sykemeldt fra jobb og alt som er, i snart et halvt år pga detta, og jeg regner med at det kommer til å vare lenger. Hu har tippa helt over nå. Fortjent synes jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gutt: Hvor vil du spise?

Jente: Samme for meg, velg du

Gutt: Okay xxxxx.xxx

Jente: Nei, æsj!

Gutt: Hva med yyyyy da?

Jente: Enda værre!

Gutt: Men faen da, du sa du ikke brydde deg!

Jente: Jeg gjør ikke det, så velg et sted vi kan spise.

Hahahahahaha! Kremt.. guilty xD

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor kan vi ikke banke jenter? hvorfor er det kun greit mot gutter? er det ikke likestilling her i landet? denne jenta fortjener juling!

eeeehhhmmm fordi jenter er fysiske underlegne og det hadde blitt en urettferdig kamp?

men ja, feminister er så kåte på "likestilling" at de vil sikkert sloss mot oss menn bare for å bevise at de er like sterke som oss. Da har mannen tre alternativ:

1. Nekte å sloss mot feministdama, for å deretter bli kalt mannsjåvinist

2. Vinne slosskampen, og bli kalt mannsjåvinist.

3. La feministdama vinne for å ikke bli kalt mannsjåvinist.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...