Iglooo Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Dette er lenge siden vel og merke. Hun ble dumpet rett etter. hehe 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Herregud for en drittkjerring, det var noe alvorlig drit ja... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Hvilke psykiske diagnoser hadde den dama? 1 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Dette er lenge siden vel og merke. Hun ble dumpet rett etter. hehe Hahahah, fantastisk For en idiotisk dame. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Hvilke psykiske diagnoser hadde den dama? Hehehe, antagligvis mange forskjellige... kanskje det var derfor du la på diagnoser 2 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Okei, jeg har en: X'en til broren min: De slo opp fordi hun var utro. Han banka fyren og ble ferdig med det, men han ville nå, etter 3-4 mnd ha igjen ipoden sin, og det skulle han få, bare han møtte opp. Han kjørte ned, men hun var ikke der så han dro hjem igjen. 10 min etter at han ringte på fikk han en mms med et bilde av en grillit ipod. Vi er usikre på hvilken diagnose hun fikk, men hun er sykemeldt fra alt som er av jobb og skole. 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Han banka fyren? Hvor er logikken i det? 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Det vet jeg ikke, han hadde visst pusha litt på, men jeg gir faen, han banka han nå, og knuste døra hans.. Det som er ille er at de går i klasse ( Og har vært naboer i 3 år elns, og de bor i blokker med sånne tynne dører ) Endret 27. mai 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Dama i posten på forrige side er faen ikke stabil. Minner meg og på noe av det samme den første exen min gjorde. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg liker hvor naturlig det er å banke fyren hun var utro med. Jeg støtter vold mot kvinner i like stor grad som vold mot menn, og jammen er hun ikke mer skyldig i dette tilfellet. Lenke til kommentar
NancyRude Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Samme her. Har aldti forstått hvorfor det er fyren som har pult dama som skal få gjennomgå. Skal man bære nag til noen må det jo bli dama. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Hvorfor kan vi ikke banke jenter? hvorfor er det kun greit mot gutter? er det ikke likestilling her i landet? denne jenta fortjener juling! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Skal jeg si meg helt enig i, men kanskje litt annerledes nå. Hun har knekt totalt sammen, hun er sykemeldt fra jobb og alt som er, i snart et halvt år pga detta, og jeg regner med at det kommer til å vare lenger. Hu har tippa helt over nå. Fortjent synes jeg. 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Hva har det med saken at broren din har vært sammen med en mental pasient, han har fortsatt ingen rett til å banke opp en kar fordi dama hans har vært utro. Hvis noen skulle ha vært banket så er det dama men ser jo at det er din bror som trenger litt hjelp her. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Ser vel heller ikke hva slags rettigheter han har til å banke opp fyren, som pressa hu til sengs.. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Ser vel heller ikke hva slags rettigheter han har til å banke opp fyren, som pressa hu til sengs.. Said the crazy lady? Lenke til kommentar
Mizore Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Gutt: Hvor vil du spise? Jente: Samme for meg, velg du Gutt: Okay xxxxx.xxx Jente: Nei, æsj! Gutt: Hva med yyyyy da? Jente: Enda værre! Gutt: Men faen da, du sa du ikke brydde deg! Jente: Jeg gjør ikke det, så velg et sted vi kan spise. Hahahahahaha! Kremt.. guilty xD 1 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Hvorfor kan vi ikke banke jenter? hvorfor er det kun greit mot gutter? er det ikke likestilling her i landet? denne jenta fortjener juling! På grunn av en relativt lang tradisjon om at mannen ikke bare er ansvarlig for egen seksualitet, men også kvinnens. 1 Lenke til kommentar
thael Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Hvorfor kan vi ikke banke jenter? hvorfor er det kun greit mot gutter? er det ikke likestilling her i landet? denne jenta fortjener juling! eeeehhhmmm fordi jenter er fysiske underlegne og det hadde blitt en urettferdig kamp? men ja, feminister er så kåte på "likestilling" at de vil sikkert sloss mot oss menn bare for å bevise at de er like sterke som oss. Da har mannen tre alternativ: 1. Nekte å sloss mot feministdama, for å deretter bli kalt mannsjåvinist 2. Vinne slosskampen, og bli kalt mannsjåvinist. 3. La feministdama vinne for å ikke bli kalt mannsjåvinist. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg