insolvent Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) fmylife.com har en del fine eksempler på kvinnfolklogikk. Som f.eks. denne: "Today, my girlfriend left me. Why? Because I "put work before her." I've been working 80 hours a week to save up for a down payment on a house for the two of us. It was her idea for me to work this way. FML" Endret 2. mai 2010 av insolvent Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Minner meg om ei jente jeg kjenner som kjøpte seg bil for å kjøre til jobben slik at hun kunne tjene penger for å få råd til bensin Smart. Men folk flest er ikke så mye bedre egentlig: "Normal is getting dressed in clothes that you buy for work and driving through traffic in a car that you are still paying for - in order to get to the job you need to pay for the clothes and the car, and the house you leave vacant all day so you can afford to live in it." - Ellen Goodman Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 "Normal is getting dressed in clothes that you buy for work and driving through traffic in a car that you are still paying for - in order to get to the job you need to pay for the clothes and the car, and the house you leave vacant all day so you can afford to live in it." - Ellen Goodman FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
iKent Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Reklamerte på min 91 modell for noen år siden. Sendte den på sørvis og den kom aldri tilbake. Leverandøren tok ikke forhold for denne feilproduksjonen, så vær forsiktig når dere hendvender dere til leverandøren for å klage på manglende brukermanual og ikke tilstrekkelig viten om hvilket tilbehør modellen krevde. Det kan fort ende med at du rett å slett må sende tilbake å hente ny hos annen leverandør. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Reklamerte på min 91 modell for noen år siden. Sendte den på sørvis og den kom aldri tilbake. Leverandøren tok ikke forhold for denne feilproduksjonen, så vær forsiktig når dere hendvender dere til leverandøren for å klage på manglende brukermanual og ikke tilstrekkelig viten om hvilket tilbehør modellen krevde. Det kan fort ende med at du rett å slett må sende tilbake å hente ny hos annen leverandør. Que? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Han snakka selvfølgelig om en Honda 91-modell uten ekstrahjul og takluke. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Seff snakket jeg om hondaen. Nei kjerringa. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hvorfor sammenligner dere biler med kvinnfolk? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Finnes det noen bedre sammenligning? De er dyre i drift, må forsikres for alt mulig, hauger med uforutsette utgifter, store gleder, store sorger, digg å kjøre. da snakker jeg selvfølgelig om bilene Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 ..leser linje 1 overskrift... ..skjønner ikke spørsmålet... ..syntax error .bluescreenofdeath. så..mitt forsøk på og forstå kvinnelogikk Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 ..leser linje 1 overskrift... ..skjønner ikke spørsmålet... ..syntax error .bluescreenofdeath. så..mitt forsøk på og forstå kvinnelogikk Hahahahaha kvinnfolk-logikk ja, right on Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Denne tråden er for viktig til å være så inaktiv som dette. *BUMP* 2 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Vel, ikke akkurat stjerneeksempelet på dårlig logikk, men det gikk akkurat opp for fruen, i en alder av 30-år, hvorfor tallet 5 er inkludert i uttrykket "high five". "Jeg trodde det bare var noe man sa". 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Vel, ikke akkurat stjerneeksempelet på dårlig logikk, men det gikk akkurat opp for fruen, i en alder av 30-år, hvorfor tallet 5 er inkludert i uttrykket "high five". "Jeg trodde det bare var noe man sa". Hahaha.. Lenke til kommentar
Populært innlegg Iglooo Skrevet 27. mai 2010 Populært innlegg Del Skrevet 27. mai 2010 j: kan jeg være så snill å få låne kortet ditt? MÅ ha en ny maskara. g: Mye koster dette da? j: 2xx,-! g: Skulle da går greit. ..... g: hvordan var handleturen? j: joda. helt ok. g: fikk du det du var ute etter? j: nei, de var utsolgt. *i ettertid har en funnet ut at hun handlet 2x vesker, masse annen sminke og t-skjorter, rivd i stykker kvitteringer og prislapper og tok ut cash fra minibank så en ikke kunne vite hvilken butikk det kommer fra* ---------------- *gått og gledet seg til 18-års dagen til fetteren og planlagt den i over 6 mnd* j: skal du ut til helgen? g: ja, du vet jo hva som skjer til helgen. j: er han singel? g: *sukk* j: er han singel? g: ja, det er han. Hva har det med saken å gjøre? j: du vet hva single gutter gjør på byen? g: du kjenner tydeligvis ikke min fetter. j: jeg gjentar: Du VET hva single gutter gjør på byen? De sjekker opp damer. g: og dette er relevant fordi..? Om han gjør det, har da ingenting med meg å gjøre! j: og den dama, har ei venninne! Og vi vet hva som skjer da! g: er du seriøs nå? j: Jeg vil ikke at du skal gå ut! *dagen kommer* g: nei, jeg kan ikke bli med dere. Lovt dama. *06.xx på søndags morgen og tlf ringer* j: hei du.. hvordan går det? g: joda, skuffet men det går bra. j: jeg har noe å fortelle deg... g: jaha? j: ja, jeg var ute i går. g: okei?! j: ja. jeg følte at du skulle være utro, så jeg dro ut for å være det før deg. Dro ut med ei venninne og sjekket opp en gutt, men skjedde ikke noe, er hos henne nå. g: u-hu. Og du sov der i natt eller? j: nei, dro hjem til vennina for nach med de 2 guttene. dro en rask tur hjem med bussen og så tilbake hit, men sov ikke her altså! g: okei, så du dro hjem til andre siden av byen, for å returnere knappe halvannen time etterpå med BUSS vel og merke! Som ikke går så tidlig på søndag, og du har vært med en annen gutt fordi du føøøøølte at jeg kom til å være utro? Fordi du haddde en kaos teori som ikke ligner grisen? j: DU PRESSET MEG TIL DET! g: fordi vi avtalte at pga. grunnen du oppga, så skulle jeg holde meg hjemme som jeg faktisk gjorde? j: *legger på* g: 19 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Bli kvitt hu! Vær så snill! 8 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 For ei drittkjærring. Vil ikke karaktisere det som typisk kvinnfolk-logikk heller, er ikke noe som heter det. Dumme individer har man nok av, uansett om det er en mann eller kvinne. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Mannfolklogikk: Å ikke dra til henne med en spade etter hun brukte pengene dine for deretter å kaste henne av en bro. Ingen finner det liket, kompis, fordi ingen kommer til å lete. Endret 27. mai 2010 av Dorian Gray 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg