Gravizt Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Sitter i hvert sitt rom. Jente sitter på PC'en og ser gjennom random bilder. Jente: Kom å se! Gutt: Hva da? Jente Kom å se da! Gutt kommer inn og ser et bilde av en jente med skremmende utfordrene klær, får han får et klask i hodet og kjeft fordi han er en kåtsekk og bare vil at jenter skal se sånn ut. Gawd! 1 Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Du forsto ikke hvor useriøst innlegget mitt var? Du forsto tydeligvis ikke hvor useriøst mitt var heller Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Får nestne lyst å nerdrage på facebook med "hvorfor faen skal vi vite at du er trist hvis du ikke vil ha hjelp? Jævla oppmerksomhtkåte kvinnfolk. Jeg spurte ei jente "hvorfor er du alltid trist på msn? du er ikke trist ellers". "Jeg skar meg i fingeren," svarte hun. "Men du har alltid en trist melding på msn. Skjærer du deg ofte i fingeren?" "Nei, alt er bare litt dritt. Men det er ikke så ille". Hun er altså bare ute etter oppmerksomhet. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Får nestne lyst å nerdrage på facebook med "hvorfor faen skal vi vite at du er trist hvis du ikke vil ha hjelp? Jævla oppmerksomhtkåte kvinnfolk. Jeg spurte ei jente "hvorfor er du alltid trist på msn? du er ikke trist ellers". "Jeg skar meg i fingeren," svarte hun. "Men du har alltid en trist melding på msn. Skjærer du deg ofte i fingeren?" "Nei, alt er bare litt dritt. Men det er ikke så ille". Hun er altså bare ute etter oppmerksomhet. Did someone say emo? Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Han har tilgang når han vil, tenk. Har det noe med dette å gjøre? Interesser: Menneskelig atferd, Søvnforstyrrelser, Psykiske lidelser og atferdsforstyrrelser, blodplasma og blodceller, kontrollsenteret i sentralnervesystemet, morbid humor, kinesisk take away samt energidrikker med høyt koffeininnhold. Mistenker at du er ett defekt eksemplar på flere måter Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Nyhus liker defekte varer. =D Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Nyhus liker defekte varer. =D Kun deg *puppyløv* Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Åh Gud, gale mennesker. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg spurte ei jente "hvorfor er du alltid trist på msn? du er ikke trist ellers". "Jeg skar meg i fingeren," svarte hun. "Men du har alltid en trist melding på msn. Skjærer du deg ofte i fingeren?" "Nei, alt er bare litt dritt. Men det er ikke så ille". Hun er altså bare ute etter oppmerksomhet. Did someone say emo? Hun er ikke emo, nei. Men jeg forstår at det kan se slik ut, sånn jeg skriver det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Nyhus liker defekte varer. =D Kun deg *puppyløv* Denne tråden har virkelig tapt seg siden starten ja.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Har vi hatt en omrokkering av forumpar? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Denne tråden har virkelig tapt seg siden starten ja.. *puppyløv* Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Da sier vi takk til deg! Noen som har opplevt noe kvinnfolk logikk i dag? Det nærmeste jeg har opplevd i dag, er ei som fortalte at hun hadde greid å ødelegge bilen sin, så hun måtte gå. For å senere argumentere for at hun faktisk HAR begynnt å trene, og vise til at hun gikk til jobb som et eksempel. Som selvfølgelig var fordi bilen var ødelagt. Hun skulle hentes etter jobb fordi hun ikke orka å gå hjem også da selvsagt Lenke til kommentar
Beges Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Minner meg om ei jente jeg kjenner som kjøpte seg bil for å kjøre til jobben slik at hun kunne tjene penger for å få råd til bensin 5 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Minner meg om ei jente jeg kjenner som kjøpte seg bil for å kjøre til jobben slik at hun kunne tjene penger for å få råd til bensin Hah, Epic paradoks. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Da sier vi takk til deg! :---( Minner meg om ei jente jeg kjenner som kjøpte seg bil for å kjøre til jobben slik at hun kunne tjene penger for å få råd til bensin Haha, episk idioti. Ville ikke kalle det kvinnfolklogikk, mer generell dumhet, men morsomt var det likevel. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Minner meg om da jeg var liten og fikk penger av bestefaren min. Så kjøpte jeg en liten pung jeg kunne ha pengene i, men da hadde jeg jo ikke noe penger å ha i pungen. :---( 4 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Minner meg om da jeg var liten og fikk penger av bestefaren min. Så kjøpte jeg en liten pung jeg kunne ha pengene i, men da hadde jeg jo ikke noe penger å ha i pungen. :---( Hahaha :!: Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Minner meg om da jeg var liten og fikk penger av bestefaren min. Så kjøpte jeg en liten pung jeg kunne ha pengene i, men da hadde jeg jo ikke noe penger å ha i pungen. :---( Awwww <3 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Minner meg om da jeg var liten og fikk penger av bestefaren min. Så kjøpte jeg en liten pung jeg kunne ha pengene i, men da hadde jeg jo ikke noe penger å ha i pungen. :---( Det var jo bare søtt. Alt det rare du gjorde da du var liten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg