Sinna'gurk Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Dama mi fortalte at hu hadde rota med en annen i en drøm her om dagen. Skal jeg bli sinna nå? Er det greit at jeg smeller med dørene og stikker ned på en random pub og drikker meg full? se hva slags reaksjon hun får hvis du sier at du har hatt en lignende drøm.. Endret 18. april 2010 av lekse2 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Snakket med en kompis på msn, og får vite at: Siden han ikke har kalt læreren feit pga hun er gravid, har hun fått en formening om at han tror det må være noe galt med fosteret( og han tror selv han risikerer å bli satt ned noen karakterer pga dette). jeg hastet inn hit så fort bredbåndet bar meg da jeg leste det. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 THIS is to funny Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 "Slap him hard" Faen så sant. Jævla idiotkjerringer som utnytter den. *host* Likestilling *host* 1 Lenke til kommentar
nnys Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 (endret) J1: Hun bare; "jeg pulte 3 gutter i helgen lzzm" også etterpå hun bare; "Han ene var jo så digg da!" og etterpå jeg bare... (blablablabla) J2: Herregud, hva faen? For ei hore azzah! J3: Er så enig med deg lzzm. Jeg liker egentlig ikke å baksnakke andre, daah. Har dere forresten sett hvordan hun er uten sminke?! Hun er jo bare sååå bleik daaah! Btw, dersom disse er basert på egne erfaringer, så lurer jeg på hvor i helvete dere har blitt kjent med jenten? Gutta! Dere fortjener bedre enn dette, really. Må bare få lov til å linke til en video. Ble jævlig irritert over kjerringen. Hadde jeg vært IT-duden, hadde jeg kastet hun på huet og ræva ut. Ikke bokstavelig talt, men. Hehe... uff. http://www.youtube.com/watch?v=NnRAIYtAGdU Endret 19. april 2010 av ~Angelica Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 "Slap him hard" Faen så sant. Jævla idiotkjerringer som utnytter den. *host* Likestilling *host* Likestilling gjelder ikke så lenge jentene tjener på det. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Må bare få lov til å linke til en video. Ble jævlig irritert over kjerringen. Har linka til den tidligere Endret 19. april 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Idag ble jeg vekket av at døren ble dradd opp og det ble ropt: "Jeg kunne virkelig trengt litt hjelp her isted, jeg prøvde å rope på deg! Men det er for sent nå!" (hvorpå døren ble slengt igjen) Det skal nevnes at jeg fikk en unnskyldning 5 minutter senere da jeg stod opp. Lenke til kommentar
Gjest Frøken Fru Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Jeg har en her. Skulle selge billetter til en konsert og ble kontaktet av ei som ville kjøpe. Det eneste stedet de lå var på finn.no med alt av detaljer. Tidspunkt, plasser, pris. Første e-post: Hei, har du fortsatt billettene? Vil gjerne kjøpe? Hva koster de? Er det papirform? Jeg: Ja de er fortsatt tilgjengelige for xxxx kr. Det er PDF du enten skriver ut selv, eller jeg skriver ut for deg. Hvis du setter inn penger på min konto, så sender jeg PDF filen. Andre e-post: Hmm. Er litt usikker. Hva kostet de? Var det papirform? Jeg: Billettene er i PDF format jeg enten kan skrive ut for deg og sende i posten, eller sende på e-post. Etter det har jeg ikke hørt noe (men fått solgt dem ) Alt var forklart i salgsannonsen >_< Kvalifiserer kanskje ikke til topp 20 listen, men faen da... Heh, jeg hadde noen skolebøker for vgs til salgs der, (naturfag, historie, sosialkunnskap) så i 9-10 tiden (!!! jeg sover til 13) ringer det en FYR og spør om jeg har samfunnsfag bøker tilsalgs?!? WHOOOT?!?! Feiler det fyren? Hvis jeg har flerer bøker til salgs så legger jeg jo dem ut også... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Krise at han ringer i ni-ti-tiden du... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Det er kvinnfolklogikk å ikke slå av telefonen og bli sur når den ringer for tidlig. Det er selvfølgelig avsenderens ansvar å vite når mottakeren sover. Endret 20. april 2010 av Zarac Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Dere har gått glipp av kvinnfolklogikken i innleget begge to, og henger dere opp i en annen del av historien som ikke er relevant. Kvinnfolk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Jeg la merke til det fordi det var helt relevant og ikke hadde noen sammenheng med resten. Også typisk kvinnfolk. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Dere har gått glipp av kvinnfolklogikken i innleget begge to, og henger dere opp i en annen del av historien som ikke er relevant. Kvinnfolk. Det fantes ikke den kvinnfolklogikken vi gikk glipp av, da det var en mann som ringte. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Det er ingenting bedre enn å bli oppringt kl 9, da våkner man skikkelig og får noe ut av dagen. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Syke, syke mann. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Det er ingenting bedre enn å bli oppringt kl 9, da våkner man skikkelig og får noe ut av dagen. Har på ringeklokke kl 9 i helger jeg Da blir det også lettere å komme seg opp på mandag Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Må bare få lov til å linke til en video. Ble jævlig irritert over kjerringen. Har linka til den tidligere Husker jeg holdte på å slå skjermen min, første gang jeg så den. Er kanskje jeg som overreagerte, alle sammen kan ikke vite alt om data, men når ho er ikke villig til å lære, er det bare å kaste sånt søppel. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Husker jeg trodde den store kassa av en skjerm var selve dataen Men da hadde jeg ikke starta på skolen engang! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 samma her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg