Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Enig. Shaking hands? Lenke til kommentar
Gjest Meg Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=0gGD2sM72Z4 Need i say more Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Enig. Shaking hands? Jepp! Enig. Og alle er gode venner igjen.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Dama sovnet i sofaen, usedvanlig tidlig på kvelden. Jeg spiser lion-sjokoladen jeg kjøpte til henne. (Sånn cirka til henne hvertfall). Dama våkner og blir sur fordi jeg spiste sjokoladen. Så sa jeg at vi sikkert hadde noe annen sjokolade liggende hun kunne få i stedet. Men neida, hun hadde ikke lyst på sjokolade en gang hun. Endret 28. mars 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jente: Synes du jeg er tjukk? Gutt: Nei. Jente: Du synes jeg er tjukk du. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 G:Hei bli med på julemarked i tyskland ? J:Når feirer de jul i tyskland da? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 G:Hei bli med på julemarked i tyskland ? J:Når feirer de jul i tyskland da? Hahah! Minner meg om at jeg fikk ei jente til å tro på at vi skulle feire 17. mai den 18. siden det var skuddår eller noe sånt. Og det var ikke skuddår en gang... Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jente: Synes du jeg er tjukk? Gutt: Nei. Jente: Du synes jeg er tjukk du. Klassiker, sammen med: Jente: Synes du jeg er tjukk? Gutt: Nei, du er passe. Jente: Så du liker chubby jenter, ja. Gutt: Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Minner meg om at jeg fikk ei jente til å tro på at vi skulle feire 17. mai den 18. siden det var skuddår eller noe sånt. Og det var ikke skuddår en gang... jeg fikk en jente til å tro at månen kom til å falle ned, men så var hun ikke den skarpeste kniven i skuffen heller da... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Minner meg om at jeg fikk ei jente til å tro på at vi skulle feire 17. mai den 18. siden det var skuddår eller noe sånt. Og det var ikke skuddår en gang... Klart det en gang jeg og. Sa før spøk at 17. mai neste år havnet på fredag den 13. Etter "NEI!? SERIØST!?" fra henne og latter fra oss tok hun det til slutt. Lenke til kommentar
Gjest gjest_mann_:D Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Chattet med denne jenten, tror hu var 16-17 år. Når jeg vil legge meg blir hu plutselig dritsur pga: Meg: Nå skal jeg legge meg pus <3 Hun: Ok godnatt <3 Meg: <33 Hun: <333 osv.. Meg: <4 Hun: Synes du jeg er feit? Meg: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Minner meg om at jeg fikk ei jente til å tro på at vi skulle feire 17. mai den 18. siden det var skuddår eller noe sånt. Og det var ikke skuddår en gang... jeg fikk en jente til å tro at månen kom til å falle ned, men så var hun ikke den skarpeste kniven i skuffen heller da... Overbeviste ei jente at jeg klippet gresset på Anfield. Fun day,even funnier night. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Minner meg om at jeg fikk ei jente til å tro på at vi skulle feire 17. mai den 18. siden det var skuddår eller noe sånt. Og det var ikke skuddår en gang... Klart det en gang jeg og. Sa før spøk at 17. mai neste år havnet på fredag den 13. Etter "NEI!? SERIØST!?" fra henne og latter fra oss tok hun det til slutt. Den har jeg hørt om før at har skjedd med folk. også at 1.april var i mars, men har vel ikke så mye med kvinne-logikk å gjøre?. utrolig bra tråd uannsett ler så jeg griner xD Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Hun: Jeg har det litt travelt nå, kan du ringe til *person* og spør om *et eller annet*? Han: Jada, skal gjøre det. ---------------------------------------------------------- Hun: Ringte du og spurte? Han: Ja, hun sa at *blablabla*. Hun: Har du virkelig ringt? Sikker på at du ikke glemte det? Han: Ja. Hun: Jeg ringer henne og spør selv. Han: Stoler du ikke på meg? Hun: Joda, men bare for å være sikker. Endret 8. april 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 "Erlend, jeg har menssmerter." - "Hva kan jeg gjøre med det?" - "Jeg vet ikke." Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det der har vel ikke noe med kvinnfolklogikk å gjøre, hu ville sikkert bare få en klem og høre at du synes synd på henne. Mer fail fra din siden enn hennes er jeg redd. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 "Erlend, jeg har menssmerter." - "Hva kan jeg gjøre med det?" - "Jeg vet ikke." Du som failer her er jeg redd Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 La oss være forsiktig med å dele ut fails i hytte og pine. Dere vet ikke noe om tonefallet, ei heller om jenta faktisk fikk en klem eller ikke. Kanskje var det mer på en måte som dette: "Oida. Er det noe jeg kan gjøre for deg, vennen?" hvor han altså spør hva hun ville likt at han gjorde. Det at hun ikke vet hva hun vil er jo ikke hans problem. Meeen, tviler egentlig på at dette er tilfellet, ettersom det er blitt postet i denne tråden. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg skjønte at det bare var for å få oppmerksomhet, så istedenfor å trøste henne eller lignende, spurte jeg bare rett ut hva hun ville at jeg skulle gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg