iKent Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Da tror jeg vi har hørt nok om skøyteledningen:) Point taken. Lenke til kommentar
Gjest oito Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 "ikke gift deg med han, han har liten tiss." Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 "ikke gift deg med han, han har liten tiss." Det är riktig logik. Lenke til kommentar
Gjest oito Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 "ikke gift deg med han, han har liten tiss." Det är riktig logik. nei, det er ikke "riktig logikk" i mine øyne. Så bare fordi en mann har mindre kjønnsorgan så skal det satans kvinnfolket fortelle det til gjengen sin, og legge masse negativ vekt på det? en liten tiss kan fortsatt gjøre alt en større en kan, så i mine øyne blir det bare for dumt. hadde jeg funnet ut at en jente hadde snakket slik om meg, hadde jeg gått fra hun på flekken. why? jo, fordi hun hadde valgt om jeg var brukbar eller ikke bareved å tenke på utstyret. hvis noen lurer på hvorfor jeg synes det der er så dumt, så er det fordi jeg har mest jente venner, og de blafrer i vei om sex, fest, alt slags ting. og å høre de si "ikke gift deg med han, han har liten tiss" bak ryggen på en eller annen dude de har vært med, begynner å få en til å lure hvor barnslig og 'umodne' noen faktisk er. Visa versa også, jeg bryr meg ikke det grann om hvor store pupper eller hvor vid, strang, liten eller stor hun er nedentil, så lenge jeg liker personligheten hennes, og henne overall. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 en liten tiss kan fortsatt gjøre alt en større en kan Ikke egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Irrelevant hvordan jeg skriver skjøteledning. Vi sier "sjøyteledning" på dialekt. Internett i et nøtteskall,"Nobody answers your question, but 5 guys are racing to remark your grammar" (Fritt oversatt ifra den dårlige hukommelsen.) Lenke til kommentar
Gjest oito Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 en liten tiss kan fortsatt gjøre alt en større en kan Ikke egentlig. kommer helt an på størrelseforskjellen da. Men jeg håper du skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Irrelevant hvordan jeg skriver skjøteledning. Vi sier "sjøyteledning" på dialekt. Og sjøyteledning er feil skrivemåte, det blir forvirrende og får en helt annen betydning enn skjøteledning. Dessuten er det ikke lov å skrive med dialekt på dette forumet. Så pwnaaage. Men jeg håper du skjønner hva jeg mener? Jepp, jeg er bare glad i å kverulere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Derfor jeg brukte ". FORDI DU KAN IKKE RETTE PÅ DET SOM STÅR INNENFOR MINE HERMETEGN. Følte ikke at pwnaaagen appellerte til meg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Derfor jeg brukte ". FORDI DU KAN IKKE RETTE PÅ DET SOM STÅR INNENFOR MINE HERMETEGN. Følte ikke at pwnaaagen appellerte til meg. Dum som du var brukte du ikke " da du skrev det originalt. Det er der problemet ligger, ikke i at du prøver å forklare deg unna ved å legge skyld på din grusomme dialekt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Skjønner ikke vitsen med å svare på det i det heletatt "Nyhus". Det var et ord som var på dialekt poenget er at jenta ikke viste hva en skjøteledning var ikke noe vits å gå av skaftet bare for et ord med dialekt du skjønte da hva han mente. Endret 24. mars 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 en liten tiss kan fortsatt gjøre alt en større en kan Ikke egentlig. Jo, egentlig - ihvertfall av de tingene den var designet for å gjøre. Så lenge den er åtte centimeter eller mer kan den gjøre oppgaven sin, hvilket er å sørge for befruktning. Dog er det neppe like gøy å sørge for det Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jo, egentlig - ihvertfall av de tingene den var designet for å gjøre. Så lenge den er åtte centimeter eller mer kan den gjøre oppgaven sin, hvilket er å sørge for befruktning. Det er ikke snakk om kun befruktning. Han skrev "kan gjøre alt en stor kan" og det stemmer ikke. Les før du svarer plox. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Derfor jeg brukte ". FORDI DU KAN IKKE RETTE PÅ DET SOM STÅR INNENFOR MINE HERMETEGN. Følte ikke at pwnaaagen appellerte til meg. Dum som du var brukte du ikke " da du skrev det originalt. Det er der problemet ligger, ikke i at du prøver å forklare deg unna ved å legge skyld på din grusomme dialekt. Tenkte ikke over det når jeg skreiv det 1. gang, men skreiv ikke "sjøyteledning". "Sjøyteledning" var bare for å skrive hvordan det uttales. Takk for at du kverulerer, det er virkelig givende. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Takk for at du kverulerer, det er virkelig givende. Mer givende enn dine dårlige eksempler på norges styggeste dialekter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Med styggeste dialekter, så mener du vel alt utenom din? Lenke til kommentar
iKent Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Seriøst. Skjerp dere jenter. Ikke kult. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg har lest noen sider i denne tråden og jeg lurer på en ting: Hvilken aldersgruppe er disse jentene/kvinnene som sier disse tingene? For meg virker det som om mye av det som blir nevnt her kommer mer av ung alder og umodenhet enn noe annet. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Tror kvinnelogikken her er blitt litt utvekslet med fjortiss logikk. som forøvrig er like ille hos gutter som hos jenter, dog jenter har en tendens til å komme med utsagn og forklaringer uten sperrer i snakkefilteret:p Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Tror kvinnelogikken her er blitt litt utvekslet med fjortiss logikk. som forøvrig er like ille hos gutter som hos jenter, dog jenter har en tendens til å komme med utsagn og forklaringer uten sperrer i snakkefilteret:p Nei, det er den bestemt ikke. Men noe av det er kanskje fjortiss-jentelogikk. En ting er sikert: at jenter er mer modne enn gutter er ingen uomtvistelig sannhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg