€uropa Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 Er det hun som klødde så fælt på tissen? Ja. isåfall ville jeg foreslått å be hu komme seg til helvete ut av livet ditt? Jeg vil ha henne i livet mitt selv om hun ikke er kvinnen jeg skal være med for resten av livet. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 Du får deg mange gode lattere hvis du ser på det på den måten. På trafikalt grunnkurs i dag var det en del kvinnfolklogikk. Vet ikke helt om det kan plasseres under kvinnfolklogikk, men dumt var det. Situasjonen var denne: Læreren fremstiller en hypotetisk situasjon der det er 50 sone. På høyre hånd står det en buss på holdeplassen, som blokkerer sikten. Han hadde utrykkelig forklart hvordan grunnregelen fungerte; riktig fart til riktig tid. Det er derfor best å sakke farten, i tilfelle noen eller noe uforutsett kommer fra bussens side. Jenta mente at man like godt kunne kjøre i 50, man bryter jo tross alt ingen regler. Dersom hun dreper en 8åring som kommer løpende ut i veien, hadde hun ikke fått dårlig samvittighet, fordi det ikke er hennes feil. Hun skjønte altså ikke at hun la alt ansvaret på en 8åring. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 Er ikke nødvendigvis kvinnfolklogikk, men få så idiotisk logikk. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Husk at dersom en kvinne sier noe dumt er ikke det automatisk kvinnfolk-logikk. Skill mellom kvinnfolk-logikk og generell dumskap/idioti. Menn kan også uttrykke kvinnfolk-logikk i skjeldne tilfeller Endret 22. mars 2010 av khaffner Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 Hun skjønte altså ikke at hun la alt ansvaret på en 8åring. Det ville faktisk være 8åringen sin feil, men det endrer ikke at kjærringa er en idiot. Det skal alltid senkes ned om en kjører forbi en buss på holdeplass. Og det der var mer generell idioti enn kvinnfolklogikk. Lenke til kommentar
Gjest Sauen Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 Våknet søndag morgen, etter en god natts søvn. Var klar for en fin fridag. Men så våknet Dragen. Dragen snøftet; I dag er jeg sint ! Jeg: Hvorfor det ? Dragen: Vet ikke, er bare veldig sint. Ingen forklaring. Jeg skjønner meg ikke på kjerringer...... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 Haha, det verste er når de er sure på deg fordi du har vært utro i drømmene deres. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 HAha xD *Mine innlegg* mye bra latter her:P Men litt on topic igjen: Har ei venninde som er litt overmåte blond(internt altså), og det hender det kommer slike bra kommentarer ut av henne i ny og ne. På jobb her om dagen diskuterte vi dette med sjekking av vesker og bagger og slikt når man står i kassen, og hun presterte å komme med smelle sendingen: Jeg sjekker ikke bagger jeg. Jeg tørr ikke. Hva om noen har stjelt noe? Kan godt hende dette er ren idiot logikk, men serr. det er hele poenget med å sjekke bagger og vesker når man står i kassen, for å sjekke om noen har stjålet noe -.- Alle bare: Facepaaaaaalm Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 Våknet søndag morgen, etter en god natts søvn. Var klar for en fin fridag. Men så våknet Dragen. Dragen snøftet; I dag er jeg sint ! Jeg: Hvorfor det ? Dragen: Vet ikke, er bare veldig sint. Ingen forklaring. Jeg skjønner meg ikke på kjerringer...... Mensen`? Lenke til kommentar
Gjest Sauen Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 Før var det ca en gang pr. måned, men tror det er oftere nå.... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 iKent: Jeg forstår absolutt tanken hennes. Hva om noen har stjålet noe? Og personen blir redd og slår til henne? Eller er stor og truende? Det er en ekkel tanke, og da er det lettere å ikke sjekke og bare la de slippe unna med brusen sin. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 Det trafikkale grunnkurset jeg går på er herlig. Jentene der mener at gutter ikke bør få lappen før vi er 20 år. Gleder meg til i morgen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 Haha, det verste er når de er sure på deg fordi du har vært utro i drømmene deres. Opplevd den et par ganger. Hun var sur i 2 dager og kunne ikke stole på meg mer... Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 Det trafikkale grunnkurset jeg går på er herlig. Jentene der mener at gutter ikke bør få lappen før vi er 20 år. Gleder meg til i morgen. Mulig OT, men hadde ei blond jente på trafikalt grunnkurs som mente at mennesker har 10 sek reaksjonstid Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Mulig OT, men hadde ei blond jente på trafikalt grunnkurs som mente at mennesker har 10 sek reaksjonstid Var nok bare henne som var litt treig i oppfattelsen og brukte seg selv som referansepunkt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Haha, det verste er når de er sure på deg fordi du har vært utro i drømmene deres. Opplevd den et par ganger. Hun var sur i 2 dager og kunne ikke stole på meg mer... Så ille var det ikke for meg, men jeg fikk høre det ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 I klassen: Lærer: I morgen trenger vi skøyteledninger. Vi: Ok. Jente i hjørnet etter 10 sek: Hva er skøyteledninger? Jeg blir oppriktig imponert av hvor uvitende noen er. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Ja, hva er en skøyteledning? + Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 I klassen: Lærer: I morgen trenger vi skøyteledninger. Strengt tatt har hun ett poeng - det heter nemlig skjøteledning @August S Det hadde neppe hjulpet - virker på meg som om gutter har en tendens til å idiotkjøre uansett når de får lappen, får de plutselig får en ephiphany, innser hvor nær de har vært døden, og roer seg. Jenter på den andre siden har heller en tendens til være overdrevent forsiktige, syns jeg det ser ut til. Det å rygge inn innkjørsler er visst veldig skummelt for en del. Jeg er nå av den mening at om man ikke er komfortabel med å rygge så har man ingenting i en bil å gjøre... Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 I klassen: Lærer: I morgen trenger vi skøyteledninger. Vi: Ok. Jente i hjørnet etter 10 sek: Hva er skøyteledninger? Jeg blir oppriktig imponert av hvor uvitende noen er. Den uvitende her var vel læreren (eventuelt deg) og ikke jenta. Det heter Skjøteledning. Ikke skøyteledning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg