Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For noen dager siden:

 

sitter å prater med X'n(har god kontakt)

....

G: I dag har jeg jogga to mil.

J: Fint for deg, jeg liker ikke folk som trener.

G: ok, nei da så.

J: Du vet at jeg ikke kan være rundt deg lenger hvis du trener.

J: Jeg føler på det selv og får dårlig samvittiget.

G: Da må jeg slutte å trene?

J: åh, vil du kutte ut noe så viktig for meg, du er kanskje bedre enn jeg trodde:)

 

skiftet emne fort!

Er sånne ting som minner meg på hvorfor vi ikke er sammen.

Lenke til kommentar

For noen dager siden:

 

sitter å prater med X'n(har god kontakt)

....

G: I dag har jeg jogga to mil.

J: Fint for deg, jeg liker ikke folk som trener.

G: ok, nei da så.

J: Du vet at jeg ikke kan være rundt deg lenger hvis du trener.

J: Jeg føler på det selv og får dårlig samvittiget.

G: Da må jeg slutte å trene?

J: åh, vil du kutte ut noe så viktig for meg, du er kanskje bedre enn jeg trodde:)

 

skiftet emne fort!

Er sånne ting som minner meg på hvorfor vi ikke er sammen.

 

What, the, fuck?

Lenke til kommentar

Har ingen på lur for øyeblikket men en youtube film er på sin plass.

 

 

Det at alle blondiner er dumme er kanskje ikke sant men noen er det

 

 

Mvh Mr.A

 

 

WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ! hvor dum og ignorant går det an å være? "det er ikke en pc, det er en boks, det er en pc *hun peke på skjerm* det er en boks *hun peke på kabinettet*"

Lenke til kommentar

Det beste er jo at neket ikke forstår "inni". Greit nok at man kan ha misforstått PC og skjerm (men da bør man jo ha vett nok til å høre på en du vet kan mye mer enn deg), men når hun steiler på "inni", det er DA hun fjerner enhver tvil om at hun er komplett skutt i skallen. Ble ikke hun intervjuet i en avis i etterkant av det klippet for å prøve å forsvare seg? Noen som har link?

Lenke til kommentar

For tre dager siden hadde vi forsøk i naturfag på skolen. Han jeg vanligvis jobber med var borte, og jenta "Ann" sa at jeg ikke fikk jobbe med "Per", for han skulle nemlig jobbe med henne. Men Per ville heller jobbe med meg, så Ann var nødt til å sette seg bak oss med ei anna jente. Da læreren skrev instruksjoner på tavla, slo Ann meg hardt i skulderen og hvisket "du stjeler!".

Lenke til kommentar

Har ingen på lur for øyeblikket men en youtube film er på sin plass.

 

 

Det at alle blondiner er dumme er kanskje ikke sant men noen er det

 

 

Mvh Mr.A

 

Så det klippet der for noen år siden og jeg blir fortsatt faens irritert inni meg. Jeg hadde kjeftet henne ned. Hun tråkker jo på han karen fullstendig. Faen som hun skulle blitt satt på plass.

Lenke til kommentar

Kvinnfolklogikk: Skal være med på å bestemme, men ikke faen om de skal røre en finger i det fysiske arbeidet:P Eksempel: Russebuss med gutter og jenter sammen. Jentene er de som bestemmer mest av konsept osv osv, men ikke faaaaaaaaaan om de skal røre den hammern der!

Eksempel: Bygging av nytt mediarom. Skal bestemme farger, og interiør samt bruke det mest etterpå, men ikke faaaaaaaaaaaaaaan om de skal male den veggen der!

Eksempel: Damen vil ha et svært møbel ned trappen og "tvinger" mannen til å gjøre det. Ikke faaaaaaaaaaaaaaaaan om hun skal være med å bære! :p Hun skal stå nedi trappen og klage på at han er så uforsiktig! :p HAHA, hilsen bitter bittersen ;P

Lenke til kommentar
Så det klippet der for noen år siden og jeg blir fortsatt faens irritert inni meg. Jeg hadde kjeftet henne ned. Hun tråkker jo på han karen fullstendig. Faen som hun skulle blitt satt på plass.

Husker jeg faktisk satt og så på det programmet der. Flira som faen og det gjorde exen jeg så med det og.

Lenke til kommentar

I går var jeg og to kvinnemennesker på shoppingtur i nabobyen. Vi sluttet tidlig på skolen, så vi var framme klokka 1300 og skulle på kino klokka 2100. Først spiste vi, så gikk vi til en skobutikk. Jeg brukte ca 20 minutter på å finne og kjøpe meg et skopar jeg ville ha. Selvfølgelig var vi innom alt av sminke- og klesbutikker og gjorde akkurat som de ville etterpå, men jeg var tålmodig og klagde ikke. Jeg har aldri ønsket å dra min vei så mye som jeg gjorde da de sto og prøvde ulike kremer og jeg bare så kvinner og dameklær rundt meg. Men jeg ville ikke sutre, vi måtte jo gjøre noe i alle timene før filmen. Etter fem slitsomme timer traff vi et par venner av det ene kvinnemennesket. Og hun la ut om hvor lang tid jeg hadde brukt på å finne meg sko og hvor motvillig jeg hadde vært til å prøve de overprisede skoene de hadde foreslått. Jeg protesterte og sa at jeg syntes jeg hadde vært grei som var med dem overalt, men det var min egen feil at jeg ikke hadde sagt noe.

 

På kino så vi en dramafilm, også etter deres ønske.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...