Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
-å gjøre seg til offer og et "svakt kjønn" i situasjoner der hun kan ta utbytte av det, mens i andre situasjoner der det gagner seg er det bedre å si at hun er stemplet som "det svake kjønn" fordi hun vil fremstille mannen som voldelig, sjåvinistisk osv.

DENNE er jeg lei av!!!

 

 

Side 100. :D

Lenke til kommentar

All kvinnfolklogikk er vel ikke negativ? I allefall har jeg et eksempel.

2 gutter og ei jente bor i kollektiv, der vi skal vaske hver fredag (bad, kjøkken, stue). Det er ikke akkurat noe big deal, forventer ikke rundvask av vegger liksom. Anywayyy.. Jenta gjør jobben hver uke, vasker badet skikkelig (altså, dette er det eneste stedet det faktisk BØR vaskes skikkelig) ikke bare tørker over speilet, og rydder sko i gangen osv. De to andre guttene derimot, klarer ALDRI å vaske på rett dag. I løpet av helgen er jo helt greit men når de drøyer den til mandag, tirsdag osv er det lite vits. Da får jo den som har f.eks. kjøkkenet DEN uka et rent kjøkken å vaske, skjønner?

 

SYKT irriterende! I tillegg må de ha ros for det. "Å så flink du er som har tatt gangen! Selv om jeg tar det til rett tid hver uke også.....". Ikke kan man kritisere på vaskingen heller, for da syter man.

 

Altså, kvinnfolklogikken her er jo at hvis noe skal gjøres så gjøres det skikkelig. Hvis dassen fortsatt er skitten etter du har vaska den kan du heller LA VÆR. Mannfolk.. :nei:

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt. I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.

 

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Er snakk om en slags volleyballturnering på skolen, så meg og to jenter jenter snakket om hvem som kunne vært interessant å hatt på laget. Alle vi som snakket ville være med. Etter litt snakk manglet vi 1 eller 2 personer.

 

G: Synes vi skal få med Therese!

J: Å?

G: Ja, hun er dritflink da. Hun har i alle fall god innsats i gymtimene synes jeg.

J: Haha, du vil bare ha henne med fordi du tenner på henne.

G: Jaha :p Snakk om å komme med en ubegrunnet påstand.

J: Du gjorde jo også det, du sa hun var beste jenten i klassen i gym.

G: -.-

Lenke til kommentar
-å gjøre seg til offer og et "svakt kjønn" i situasjoner der hun kan ta utbytte av det, mens i andre situasjoner der det gagner seg er det bedre å si at hun er stemplet som "det svake kjønn" fordi hun vil fremstille mannen som voldelig, sjåvinistisk osv.

DENNE er jeg lei av!!!

 

Side 100. :D

 

+1

 

Kvinnelogikk er vel en ting som er umulig for oss menn å forstå? Eller hva?

Lenke til kommentar
+1

 

Kvinnelogikk er vel en ting som er umulig for oss menn å forstå? Eller hva?

Jepp, det er jo tross alt ulogisk.

 

Jenta prater høyt så flest mulig skal høre om mine seksuelle aktiviteter. Jeg misliker dette sterkt ettersom jeg ikke vil bli sett på som player.

 

Jeg: Hvorfor i helvete driver du å skriker ut om hva jeg har gjort, når du er dritredd for hva folk skal syns om deg for at du har gjort det samme som meg?

Hun: Ja men du er gutt og da er det ikke like ille. Jeg kommer til å bli stempla som hore.

Jeg: Så da er det liksom greit at jeg blir stempla som player da eller? Hvis du fortsetter gjør jeg som deg, snakker høyt om at du heller ikke er jomfru.

 

Hun ler det bort og fortsetter å skrike rundt. Jeg holder løftet mitt og sier det, og hun blir vanvittig sur.

 

Hun: Fuck deg, nå kommer alle til å syns at jeg er hore!

Jeg: Jeg sa det til deg, nå har du sansynligvis skaffet meg et player stempel også. Du har deg selv å takke.

Hun: *Slår mot meg*

Jeg: *Tar hardt tak i armen så hun ikke får slått*

Hun: *Griner og prater om hvor voldelig og brutal jeg er*

 

Gjesteposter ettersom både venner av meg og henne er på forumet her, som fortsatt ikke vet om hendelsen.

Lenke til kommentar
+1

 

Kvinnelogikk er vel en ting som er umulig for oss menn å forstå? Eller hva?

Jepp, det er jo tross alt ulogisk.

 

Jenta prater høyt så flest mulig skal høre om mine seksuelle aktiviteter. Jeg misliker dette sterkt ettersom jeg ikke vil bli sett på som player.

 

Jeg: Hvorfor i helvete driver du å skriker ut om hva jeg har gjort, når du er dritredd for hva folk skal syns om deg for at du har gjort det samme som meg?

Hun: Ja men du er gutt og da er det ikke like ille. Jeg kommer til å bli stempla som hore.

Jeg: Så da er det liksom greit at jeg blir stempla som player da eller? Hvis du fortsetter gjør jeg som deg, snakker høyt om at du heller ikke er jomfru.

 

Hun ler det bort og fortsetter å skrike rundt. Jeg holder løftet mitt og sier det, og hun blir vanvittig sur.

 

Hun: Fuck deg, nå kommer alle til å syns at jeg er hore!

Jeg: Jeg sa det til deg, nå har du sansynligvis skaffet meg et player stempel også. Du har deg selv å takke.

Hun: *Slår mot meg*

Jeg: *Tar hardt tak i armen så hun ikke får slått*

Hun: *Griner og prater om hvor voldelig og brutal jeg er*

 

Gjesteposter ettersom både venner av meg og henne er på forumet her, som fortsatt ikke vet om hendelsen.

 

Haha, den siste der med hvor voldelig du er kjenner jeg meg GODT igjenn i :p Søstra mi drev for noen år siden og yppet og sparket meg opp i et hjørne i sofaen, også tok jeg tak i beina hennes og kastet de ned på gulvet, også var det liksom jeg som hadde vært voldelig -.-

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Var en dame fra jobben som hadde lånt en bil av en venn, også tenkte hun at det var på sin plass å vaske bilen før hun leverte den tilbake som takk for lånet. Da hun kjørte inn i vaskehallen lot hun merke til skiltet "stans motoren mens vasken pågår" og gjorde dette. Da hun hadde satt i gang vasken så hun til sin fortvilelse at takluken på bilen var åpen og løp inn i bilen og forsøkte å lukke takluka og redde skinninteriøret fra ødeleggelse. Siden bilen ikke var i gang fikk hun ikke lukket takluka, men stilte seg likegreit på alle fire og presset ryggen opp i åpningen og lot seg vaske med polish og det hele. Kan tenke meg bensinstasjonpersonalet fikk seg en god latter da de så det på videokamera.

Lenke til kommentar

Var en dame fra jobben som hadde lånt en bil av en venn, også tenkte hun at det var på sin plass å vaske bilen før hun leverte den tilbake som takk for lånet. Da hun kjørte inn i vaskehallen lot hun merke til skiltet "stans motoren mens vasken pågår" og gjorde dette. Da hun hadde satt i gang vasken så hun til sin fortvilelse at takluken på bilen var åpen og løp inn i bilen og forsøkte å lukke takluka og redde skinninteriøret fra ødeleggelse. Siden bilen ikke var i gang fikk hun ikke lukket takluka, men stilte seg likegreit på alle fire og presset ryggen opp i åpningen og lot seg vaske med polish og det hele. Kan tenke meg bensinstasjonpersonalet fikk seg en god latter da de så det på videokamera.

:!: Vad sött!
Lenke til kommentar

Jenta: Noen som vil vise seg på cam for meg? Har ikke cam selv.

Fjärilsfränd: Du er jo pervers

Jenta: Hva?

Fjärilsfränd: Du vil att folk skal vise tissen for deg på cam!

Jenta: Nei. Har jeg sagt det?

Fjärilsfränd: Ja.

Jenta: Nei. Jeg har aldri sagt att jeg ville det.

Jenta: Nei, kjedelig å ha feil va?

 

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...