Bikeridr Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jenter ... - napper øyenbryn og hår på nesen - foretar kosmetiske operasjoner - gjennomgår steinharde slankekurer (før bikinisesongen) - føder barn (frivillig) - går i skikkelig vonde sko (fordi de "ser bra ut på foten") - går i skikkelig vonde klær (fordi de "ser bra ut på kroppen") - går magebar om vinteren - står timesvis i uteplasskø (i kulde, magebar, i vonde sko og klær) - bruker allverdens kjemikalier i hår og på kropp (for å "se bra ut") Jeg synes alle jenter burde slutte med alt det tullet der. Seriøst. Hmm, skal jentene slutte med "alt det tullet der". Vel, da bør de jo også slutte med dette tullet her: Er det snakk om en liiiten p*kk i r*va - *DA* gjøre det kjempevondt.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ja, det også, Bikeridr. En bitteliten en kan de vel alltids tåle. Herlighet, liksom. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ja, det også, Bikeridr. En bitteliten en kan de vel alltids tåle. Herlighet, liksom. "de"? Hvor ble det av "vi" i denne sammenhengen? Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Er det snakk om en liiiten p*kk i r*va - *DA* gjøre det kjempevondt.. Kunne ikke dy meg, småhyper Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Er det snakk om en liiiten p*kk i r*va - *DA* gjøre det kjempevondt.. Kunne ikke dy meg, småhyper Alt i en sammenheng my friend.. Min/den/vår er liiiten i forhold til hva gjennomsnittlig smertetoleranse en jente må igjennom for å klare halvparten av det jeg har ramset opp. Forresten, vet du hva en jente/dame sier når de ser en stooor p*ikk? | | | | | | | | | | Ikke det, nei? | | | | | | Tenkte meg det ja Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ikke ro. Du vet du dreit deg Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Kvinneguiden fikk beskjed. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Kvinneguiden fikk beskjed. lol, ei klagde på utseendet vårt... Se på dems eget forum sier nå jeg Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ja. Kalde farger min rumpe. Her er det i alle fall rent. Og vi slipper alle gjestene. Gjest made me quit KG. :| Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ja. Kalde farger min rumpe.Her er det i alle fall rent. Og vi slipper alle gjestene. Gjest made me quit KG. :| ikke nok med det, halvparten som er medlemmer har signaturer fra Daisypath.com Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Ja, det også, Bikeridr. En bitteliten en kan de vel alltids tåle. Herlighet, liksom. "de"? Hvor ble det av "vi" i denne sammenhengen? Hva snakker du om? Jeg er ikke en del av den gjengen. Ok, jeg napper øyenbryn, men det er alt på den lista jeg gidder. Og det er fordi jeg er smart og vet hva som er viktig her i livet ...Og shit, kvinneguiden er det klammeste forumet jeg noensinne har satt mine øyne på =/ Endret 29. april 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ok, jeg napper øyenbryn I rest my case ... Forresten, kona napper også øyenbryn -- *PÅ MEG* (Helsike heller, jeg er tilbøyelig til å få en i rompa selv heller enn nappinga.. ) (Om den er liiiten da ...) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 "Nei takk, han er forsynt." Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det kommer ikke som en overraskelse at feminister ikke har humor. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Tviler på det er så mange feminister på kvinneguiden Sorry, jeg er partypooper. It's in my blood! Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 "Nei takk, han er forsynt." Den svir nok, ja. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Kvinneguiden fikk beskjed. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 "Nei takk, han er forsynt." Den svir nok, ja. Autch ja. Så pinlig med kvinner som gjør dette, og menn som godtar det. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Autch ja. Så pinlig med kvinner som gjør dette, og menn som godtar det. "Bena i kors" anyone. Slapp av Snublefot - din tid kommer snart ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg