Honey Badger Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Han: Nå kommer jeg...hnnng! Når jeg leste akkurat det der, kom jeg til å tenke på denne filmen. Og jeg fikk en intens trang til å poste den: Se filmen hos Youtube Dette er kanskje litt off-topic, men veldig bra off-topic! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 G= meg, V= kompis, K= venninde Bare meg som er OCD nok til å blir irritert over det der? Burde vært V= venn, K= kvinne, eller V= venninne, K= kompis. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hun: Jeg skal gjøre alt du vil jeg. Han: Ok. Bøy deg over bordet og trekk opp skjørtet Hun: Herregud, skal du pule meg? Han: ........... Hun: Javel da. Men du får ikke ta den i rompa. *Litt fomling og styr Han: Aahhh, så trang du er Hun: Au! Er du ikke ferdig snart? Han: Nei, nå har vi nettopp begynt Hun: Hmmmph! *en stund senere Han: Nå kommer jeg...hnnng! Hun: Er det sæd i meg nå? Æsj, det er jo helt grisete jo! Han: Sorry da.... *Går på badet Hun: Det er din skyld at jeg er sår. Din idiot! Jah, er så surt når det der skjer. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Hun: Er det sæd i meg nå? Æsj, det er jo helt grisete jo! Var det første gangen eller? hahaha Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Jah, er så surt når det der skjer. Haha, ja, ikke sant. Om alle jenter var sånn ville ikke karer brydd seg om den tåpelige logikken deres. Lenke til kommentar
xdye Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Typisk kvinnfolk name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube (Vet ikke om den har blitt postet før) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Haha, filmen stemmer skremmende bra Kvinnfolk logikk er at gardiner er hundre ganger mer interessant enn film(stemmer ikke alltid) Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Bare jeg som synes det er irriterende at kvinner slår av klimanalegget i bilen helt hvis de synes det er for varmt? I stedet for å stille temperaturen og intensitetetn på et greit nivå. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Eg irriterer meg grenselaust over horer (jenter) som har Sex og Singelliv som sin lifeguide, og dermed trur at livet handlar om sko, vesker og anna materielt drit. Verda hadde vore ein betre plass utan den jævla tv-serien, og ikkje minst horene som fylgjer med på den. 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Tror ikke det er kun den som gjør inntrykk, bør vel regne med andre serier også, som tar for seg livsstil og holdninger. Fleste av disse seriene gir jo feilbilde av det som egentlig er. Kom på noe jeg leste noen dager siden, hentet fra serien Zits, men gjelder nok i den virkelige verden også: *Telefonen ringer* 1: Hallo? 2: Det er Steff! 2: Hør her, jeg ville bare si jeg er dritt lei av dette, okei!? 2: Jeg har måttet ringe deg for å minne deg på å levere inn lab-prøvene hver uke siden det dritt-prosjektet begynte, og jeg er dritt lei av det!! 2: Det er ikke MIN jobb å få deg til å gjøre din del av arbeidet! Jeg har mine egne bekymringer og jeg NEKTER å være barnevakten din gjennom et helt semester!! 2: SKJØNNER DU??!! 1: Dette er ikke Jeremy, det er pappaen hans. 2: Jeg vet det. Jeg kunne ALDRI snakket slik til ham. Han er altfor søt! Kan du bare gi ham beskjeden? 1: ... Og så klager de over at vi aldri er ærlige og kan si direkte til dem.. Endret 19. september 2009 av Myst Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Jenter ass.. Har et nytt eksempel selv: I går sprutet ei jente masse vann på meg så jeg gikk kliss våt på buksa gjennom hele dagen. I dag var jeg sur på henne, og da blir henne sur på meg. Hva faen er logikken i det? Først da jeg sa jeg var sur begynte hun å dilte etter meg som en maktsyk fjortiz, men jeg så gjennom hun og da ble hun altså sur på meg. Må bare fortelle hva jeg gjorde med hun andre som sprutet vann på meg. Ikke særlig lurt av meg. Hun er helt ny på skolen og jeg tok igjen ved å si til 10 venner "Jeg skal si til henne at jeg har sagt til mange at jeg og henne har pult. Spill med hvis hun spør.". Fy faen så sint hun ble etter det. Kvinnfolk logikken var at hun faktisk vil knulle meg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Var det ulogisk? Burde hun innrømme at hu var kåt? Når jenta er helt ny på skolen? Ikke rart hu blir sur om hun har sagt det til deg og du har sagt det videre. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Var det første gangen eller? hahaha Ja, men likevel. Oj...han vil pule meg når jeg gir han lov til å gjøre hva han vil Nei huff...han vil sikkert ta meg i rompa når han vil ta meg bakfra Oj...det er ikke ferdig med en gang, han vil stå å jokke en stund etter å ha kommet inn i musa Åh...det er ganske godt jo, selv om jeg gjør dette av plikt og ikke skal like det Hm...han liker å se på rompehullet mitt, selv om det egentlig er veldig stygt Ånei...han kommer inne i meg når han ikke har på kondom Æsj...Sæd er veldig grisete og kommer ut når jeg tisser Huff...musa er sår etter å ha hatt en pikk der for første gang Mye som var vanskelig å forstå for henne...men lett verdt det Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 stakkars jente! det er feil å gjøre det slik første gangen Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Var det ulogisk? Burde hun innrømme at hu var kåt? Når jenta er helt ny på skolen? Ikke rart hu blir sur om hun har sagt det til deg og du har sagt det videre.Hun har vært ganske åpen om det. Men det er jo ikke helt ulogisk nei, poenget var bare at hun ble sur. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Utrolig barnslig av deg August S. Forstår lett at hun ble sur på måten du tok igjen på. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Må bare fortelle hva jeg gjorde med hun andre som sprutet vann på meg. Ikke særlig lurt av meg. Hun er helt ny på skolen og jeg tok igjen ved å si til 10 venner "Jeg skal si til henne at jeg har sagt til mange at jeg og henne har pult. Spill med hvis hun spør.". Fy faen så sint hun ble etter det. Kvinnfolk logikken var at hun faktisk vil knulle meg... Barnslige drittunge. Er få ganger jeg har sett noe så lite taktfullt som det. Endret 19. september 2009 av thrice Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Jaja slapp av. Jeg såret jo ikke dere? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Nei, men du gjør skam på ditt kjønn. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Greit nok. Skjønner at det var barnslig gjort av meg. Jeg har tatt poenget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Og folk undrer om hvorfor jeg har null tro på dagens ungdom. Huff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg