Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
G= meg, V= kompis, K= venninde

Bare meg som er OCD nok til å blir irritert over det der?

Burde vært V= venn, K= kvinne, eller V= venninne, K= kompis. :shrug:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Hun: Jeg skal gjøre alt du vil jeg.

Han: Ok. Bøy deg over bordet og trekk opp skjørtet

Hun: Herregud, skal du pule meg?

Han: ...........

Hun: Javel da. Men du får ikke ta den i rompa.

*Litt fomling og styr

Han: Aahhh, så trang du er

Hun: Au! Er du ikke ferdig snart?

Han: Nei, nå har vi nettopp begynt

Hun: Hmmmph!

*en stund senere

Han: Nå kommer jeg...hnnng!

Hun: Er det sæd i meg nå? Æsj, det er jo helt grisete jo!

Han: Sorry da....

*Går på badet

Hun: Det er din skyld at jeg er sår. Din idiot!

Jah, er så surt når det der skjer.

:ermm:

Lenke til kommentar

Typisk kvinnfolk :p

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

(Vet ikke om den har blitt postet før)

Lenke til kommentar

Tror ikke det er kun den som gjør inntrykk, bør vel regne med andre serier også, som tar for seg livsstil og holdninger. Fleste av disse seriene gir jo feilbilde av det som egentlig er.

Kom på noe jeg leste noen dager siden, hentet fra serien Zits, men gjelder nok i den virkelige verden også:

*Telefonen ringer*

1: Hallo?

2: Det er Steff!

2: Hør her, jeg ville bare si jeg er dritt lei av dette, okei!?

2: Jeg har måttet ringe deg for å minne deg på å levere inn lab-prøvene hver uke siden det dritt-prosjektet begynte, og jeg er dritt lei av det!!

2: Det er ikke MIN jobb å få deg til å gjøre din del av arbeidet! Jeg har mine egne bekymringer og jeg NEKTER å være barnevakten din gjennom et helt semester!!

2: SKJØNNER DU??!!

1: Dette er ikke Jeremy, det er pappaen hans. :)

2: Jeg vet det. Jeg kunne ALDRI snakket slik til ham. Han er altfor søt! Kan du bare gi ham beskjeden?

1: ...

Og så klager de over at vi aldri er ærlige og kan si direkte til dem.. :roll:

Endret av Myst
Lenke til kommentar
Jenter ass..

Har et nytt eksempel selv: I går sprutet ei jente masse vann på meg så jeg gikk kliss våt på buksa gjennom hele dagen.

I dag var jeg sur på henne, og da blir henne sur på meg. Hva faen er logikken i det? Først da jeg sa jeg var sur begynte hun å dilte etter meg som en maktsyk fjortiz, men jeg så gjennom hun og da ble hun altså sur på meg.

Må bare fortelle hva jeg gjorde med hun andre som sprutet vann på meg. Ikke særlig lurt av meg.

Hun er helt ny på skolen og jeg tok igjen ved å si til 10 venner "Jeg skal si til henne at jeg har sagt til mange at jeg og henne har pult. Spill med hvis hun spør.". Fy faen så sint hun ble etter det. Kvinnfolk logikken var at hun faktisk vil knulle meg...

Lenke til kommentar
Var det første gangen eller? hahaha

Ja, men likevel.

Oj...han vil pule meg når jeg gir han lov til å gjøre hva han vil

Nei huff...han vil sikkert ta meg i rompa når han vil ta meg bakfra

Oj...det er ikke ferdig med en gang, han vil stå å jokke en stund etter å ha kommet inn i musa

Åh...det er ganske godt jo, selv om jeg gjør dette av plikt og ikke skal like det

Hm...han liker å se på rompehullet mitt, selv om det egentlig er veldig stygt

Ånei...han kommer inne i meg når han ikke har på kondom

Æsj...Sæd er veldig grisete og kommer ut når jeg tisser

Huff...musa er sår etter å ha hatt en pikk der for første gang

Mye som var vanskelig å forstå for henne...men lett verdt det :p

Lenke til kommentar
Må bare fortelle hva jeg gjorde med hun andre som sprutet vann på meg. Ikke særlig lurt av meg.

Hun er helt ny på skolen og jeg tok igjen ved å si til 10 venner "Jeg skal si til henne at jeg har sagt til mange at jeg og henne har pult. Spill med hvis hun spør.". Fy faen så sint hun ble etter det. Kvinnfolk logikken var at hun faktisk vil knulle meg...

Barnslige drittunge. Er få ganger jeg har sett noe så lite taktfullt som det.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...