thrice Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 *Jeg ville vanligvis ikke kjøpt den, men den var på salg. "GRATIS PENGER" *Oi, den karen er fin! HVORFOR SER DU PÅ HENNE PERVO!! 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 "Min lønn er mine penger. Din lønn er VÅRE penger." 1 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 "Han er så liten og svak, stakkar, men jeg bare later som jeg ikke får opp syltetøylokket, sånn at han kan føle seg litt mandig for én gangs skyld." Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 *Småflørte med han kjekke i paralellklassen* "du synes hun er mye bedre enn meg du, du flørtet med henne :( " Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 *Husker du den tingen du gjorde for 3 år siden som jeg ble sur for? Jeg kom på den nå, og nå er jeg like sur igjen!* 8 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 "Det han sa nå kan tolkes på to måter. Det er best å tolke den på den negative måten sånn for sikkerhets skyld." 2 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Gutt: Hvor vil du spise? Jente: Samme for meg, velg du Gutt: Okay xxxxx.xxx Jente: Nei, æsj! Gutt: Hva med yyyyy da? Jente: Enda værre! Gutt: Men faen da, du sa du ikke brydde deg! Jente: Jeg gjør ikke det, så velg et sted vi kan spise. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jente: Hvis det er noe spesielt du liker i senga så si fra. Gutt: *insert random fantasi her* Jente: Æææææææsj. Du er så pervers! 3 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 *Du er sint på meg, så jeg skal bli dobbelt så sint på deg. Og ikke nok med det, jeg er fremdeles sint på deg når du slutter å være sint på meg!* 1 Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 "Hvis du parkerer der kommer de andre bilene til å kjøre på barnehagebarna og alle de eldre menneskene som går tur her" Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 "Han må jo forstå at selv om jeg sier en ting kan jeg fint mene noe helt annet. Det er bare sånn jeg er lizzm" 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Dame 1: Jeg hater xxxx, alt hun gjør er å sladre Dame 2: Jeg også, jeg hater folk som alltids skal legge seg opp i andres privatsaker Dame 1: Så, hørte du yyy kranglet med mannen sin? Dame 2: Ja, jeg hørte han er utro!!!! 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hun når han ser på Stargate SG1: "Æsj... kjedeeeeelig!" Hun når hun ser på random såpeopera: "Å herregud så spennende! Han står i med tvillingen til broren til naboen til kusina til eieren av huset der eksen hans har begravd liket av hunden hans for fem år siden." 5 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 "jeg er helt åpenbart sint, men sier at jeg ikke er sint for at jeg vil at du skal skjønne hvorfor jeg er sint selv om det ikke er noen åpenbar grunn til at jeg er det" "jeg vil ha nye sko til 2000, du fikk jo nye sommerdekk på bilen vi begge bruker" 2 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 J: "Nei, jeg bryr meg ikke" G: "Neivel, så hvorfor nevner du det hele tiden da?" J: "Trenger ikke bry meg daaaah" G: "Nei, tror jeg må sove nå" J: "Du vil ikke snakke med meg du :( " G: "Jo, men jeg er trøtt og må sove, sorry" J: "Du sier jeg betyr alt for deg" *Etterfulgt av lang diskusjon som fører til at søvnen blir utsatt i et par timer..* 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Hun: Ta det med ro, jeg kan fint gå med disse skoene! To kvartaler senere Hun: Vi MÅ snu, jeg må bytte sko! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Når han kjører: "Herregud se opp for søledammen/trærne/pippipen/steinsprut. Ikke så fort. Ikke så sakte. Kan du svinge litt slakere? Er vi fremme snart? Hvorfor råkjører du sånn, vi har god tid." Når hun kjører: "Er det du eller jeg som kjører? Hvilket gir står den i igjen?" 5 Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Denne er klassisk og denne skal jeg aldri teste ut (håper vi .) "Jeg ønsker meg ikke noe, alt jeg trenger er deg!" -ikke gi noe- "Bryr du deg ikke om forholdet, er oss uviktig for deg? osv.osv. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 *Jeg drømte at du var utro med ei i natt, så jeg kommer til å være sur på deg resten av dagen* 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg