wannabe-hacker Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 jeg lager et program som jeg vil få til å sjule seg når jeg trykker en knapp på tastaturet kan noen være greie og hjelpe meg Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Hvordan da tenker du på? Me.hide? Invisibility på 0% eller litt høyere? Være nederst til høyre ved klokken? EDIT: Skriveleif. Endret 22. april 2009 av Gjest Lenke til kommentar
wannabe-hacker Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 jeg mener at jeg bruker en kode som gjør at programmet har en visibility på 0 hvis jeg Feks. trykker på Ctrl +Z og poof så er programmet borte Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Public Class Form1 Protected Overrides Function ProcessCmdKey(ByRef msg As System.Windows.Forms.Message, ByVal keyData As System.Windows.Forms.Keys) As Boolean Select Case keyData Case Keys.Control Or Keys.G Me.Hide() Case Keys.Control Or Keys.X End Select End Function End Class ctrl + g = gjemmer programmet ctrl + x = viser programet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå