Gå til innhold

eske/boks til frakt av små mengder 9mm på fly

Anbefalte innlegg

jeg skal reise til Danmark med SAS i morgen, og kom plutselig på at jeg har glemt å ordne med skikkelig emballasje for en liten mengde 9mm ammo, ca 50-100skudd, som skal være med som spesi.bagasje på flyet. er det noen som vet hvor jeg kan finne tak i noe sånt? SAS sine hjemmesider sier jo ganske klart at ammoen må pakkes i egnet fiber-,tre- eller metalleske eller annet spesiallagd for å frakte ammo.

jeg bor i oslo. hvor kan jeg finne noe sånt?

EDIT: når jeg leser over dette, med "små mengder 9mm ammo" høres det ut som jeg har skumle motiver med turen til Danmark. må bare understreke at det ikke er tilfelle, jeg har tillatelse :)

Endret av Archeron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[....]

Alle våpenbutikker har sånne plastesker til å oppbevare ammo i, og 9mm er såpass vanlig kaliber at jeg regner med de har en som passer i hyllene også. Nå har jeg aldri prøvd med SAS, men om du ringer de og hører er det godt mulig de godtar at du har ammo i original-innpakkningen.

Lenke til kommentar
Alle våpenbutikker har sånne plastesker til å oppbevare ammo i, og 9mm er såpass vanlig kaliber at jeg regner med de har en som passer i hyllene også. Nå har jeg aldri prøvd med SAS, men om du ringer de og hører er det godt mulig de godtar at du har ammo i original-innpakkningen.

fant en på XXL til 49kr. Hadde jo en trekoffert lagd på sløyden på barneskola fra mine gamle dager med baneskyting og cal 6.5, men det ble litt overkill :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...