Foxboron Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 heisann, fikk meg en gibson gitar i dag, og lurte. kan en gibson gitar henges på stativ hvor vekta blir holdt på "hode"? hørt at den kan knekke om den får for mye vekt <.< (skulle gjerne ha en kjapt svar ^^) ~foxboron Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 En gibson gitar kan fint henges i et stativ Lenke til kommentar
Unickars Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg vil bare si det at gibson bruker nitro cellulose lakk (tror det het cellulose...) Denne lakken tåler ikke skumgummien på stativene. Stativet "spiser" opp lakken... Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg vil bare si det at gibson bruker nitro cellulose lakk (tror det het cellulose...) Denne lakken tåler ikke skumgummien på stativene. Stativet "spiser" opp lakken... sorry. det er et stoff i skomgummien som gjør det. det stative jeg har, har ikke det stoffe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå