tadcomp Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Det er den Lotto-reklamen om han som vil låne bilen til far sin jeg snakker om, selvfølgelig... Den orange bilen med runde frontlykter. Jeg mener det er en Toyota (Crown elns), noen som kan backe meg opp på den :wink: Uansett, så ser den konge ut Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Det er nok en Toyota ja.. om d er en crown eller ikke skal jeg ikke uttale meg om.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 crown er en stor bil .. som minner mer om en stor amerikaner enn en toyota dette er en Toyota Crown .. (beste faren til Lexus LS) jeg er ganske sikker på at det er en veldig gammel Corolla .. eller jeg VET .. her har du en side med mer info Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 her har du en side med mer info Det er nok den der ja. Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg vet 100% at det er en Toyota Corolla! Jeg og en kamerat hadde nemlig et veddemål.Han mente at det var en gammel mazda et eller annet mens jeg satset på Toyota Corolla. De mest lettjente 200-kronene jeg har fått for et par minutter senere en nøyaktig lik bil kjørte forbi oss. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Konge. Er Toyota-frelst, og har bestandig vært det egentlig. Det med at jeg sa Crown, kunne være at de laget en coupe-Crown. Akkurat som de lager Camry Solara (Ligner ikke i det HELE tatt på en Camry, mer på en SC430...) i dag. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 her har du en side med mer info Det er nok den der ja. jepp Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Sorry tu skuff ju åll! Så på bildene til den siden han lenger opp hadde sendt og fant ut at d ikke var bilen i lottoreklamen, den som er i reklamen er en god gammel Carina. Gikk på Google og skrev "old toyota" og aller øverst var d en Finsk side som kalte seg d. Inne på denne siden fant jeg lotto bilen: http://www.toycar.cjb.net/ Dere må gå inn dær d står "Kuvia galleriaan" for å finne den (gikk ikke å linke direkte til sia.) Vel, er d noen som mener noe annet? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 "]Sorry tu skuff ju åll! Så på bildene til den siden han lenger opp hadde sendt og fant ut at d ikke var bilen i lottoreklamen, den som er i reklamen er en god gammel Carina. Gikk på Google og skrev "old toyota" og aller øverst var d en Finsk side som kalte seg d. Inne på denne siden fant jeg lotto bilen: http://www.toycar.cjb.net/ Dere må gå inn dær d står "Kuvia galleriaan" for å finne den (gikk ikke å linke direkte til sia.) Vel, er d noen som mener noe annet? Jeg tror nok du har rett DENNE lignet ganske mye ja Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 OK, da vet jeg det! Den er jo meget stilig da. For ikke å snakke om Toyota 2000GT 1965-modell (Lest siste Autofil? Ja, det er meg som spør etter den bilen øverst i midten på side 17...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå