Gå til innhold

Trenger tips til gode filmer

marti9

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg skal til Polen med klassen om rundt en måned, og det blir en del busskjøring. Derfor har jeg, sammen med noen kamerater tenkt å ta med noen filmer som vi kan se innimellom. Vi er på 15/16 år, og liker action (gjerne skyting), og muligens litt humor. Men vi er lite oppdatert på filmfronten, og derfor lurer jeg på om noen av dere vet om noen filmer som kan passe for oss.

Takker for alle svar. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo.

Jeg skal til Polen med klassen om rundt en måned, og det blir en del busskjøring. Derfor har jeg, sammen med noen kamerater tenkt å ta med noen filmer som vi kan se innimellom. Vi er på 15/16 år, og liker action (gjerne skyting), og muligens litt humor. Men vi er lite oppdatert på filmfronten, og derfor lurer jeg på om noen av dere vet om noen filmer som kan passe for oss.

Pirates er alltid populært når du kjører buss med klassen xD

Neida, Die Hard f.eks? :)

Lenke til kommentar
Hallo.

Pirates er alltid populært når du kjører buss med klassen xD

Neida, Die Hard f.eks? :)

Harald the man: Pirates?? hihi. tenk hvis læreren kommer og ser. :roll:

Men Die Hard var et godt forslag. Har sett en av den. Jeg skulle bare se litt, men jeg klarte ikke å stoppe filmen. Den hadde virkelig "magiske krefter". :p

iNeo: takker for den, du :thumbs:

Endret av marti9
Lenke til kommentar
Polen, ja. Går ut i fra at dere skal besøke konsentrasjonsleirene, så derfor kan jeg ikke gjøre annet enn å anbefale deg Schindler's List. ;D

takker. tenkte faktisk på at noen filmer om konsentrasjonsleirene kunne passe, selv. Men Schindler's List så vi i klassen i fjor, så den er kanskje ikke mest aktuell. Men vet du om noen andre filmer om konsentrasjonsleirene?

Lenke til kommentar

Stenger denne tråden med henhold til refererte lenke(-r). Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder om denne tematikken. Brukere oppfordres til å forsette der.

Anbefaler trådstarter og andre interesserte tråden(-e):

I så måte.

Ikke glem å bruke søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder.

Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...