Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

All right karer, hva slags kosmetikkprodukter bruker dere?

Dux ducis

Anbefalte innlegg

(kosmetikkprodukter er kanskje ikke så veldig dekkende, men det får gå..)

Ja? Det blir bare mer og mer vanlig at gutter bruker sånne ting, og da syntes jeg vi kunne inspirere hverandre litt!

Jeg bruker:

- Ansiktsvask (skum som du gnir inn)

- Fuktighetskrem til ansikt (etter vasken)

- Fuktighetskrem til hendene (Greit hvis du bruker hendene litt mye. Viktig å holde dem i stand for damenes skyld :) )

- Jeg har faktisk vurdert noe greier fordi jeg er litt mørk under øynene.

Det jeg egentlig lurer litt på er folk som styrer med baby-olje og sånne ting. Hva er det godt for? Og har dere noen gode midler som tilfører hele kroppen fuktighet?

Endret av Dux ducis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brukte nettop en hårfargingskur for å få helt lyst hår, har vanligvis litt mørkere blond. Ellers er det bare fuktighetskrem til ansiktet jeg bruker etter barbering. Kunne tenkt meg en peeling igjen, var forsøkskanin for en eks tidligere og det svei sinnsykt, men huden føltes veldig bra etterpå og mange sa at det så bra ut.

Hvis du sliter med tørr hud, så kunne du kanskje prøvd a-krem. Sønnen min på 3 år hadde veldig tørr hud på beina en stund og den kremen funket rimelig bra.

Lenke til kommentar

bruker kun deo for at jeg ikke skal skremme vekk folk. ellers bruker jeg aldri såpe, sjampo, lipsyl eller noe lignende.

ble fortalt en gang om en eller annen ansiktsmodell som kun brukte vann for å vaske seg. ingen kosmetikkprodukter fikk komme i nærheten av huden hans, ikke en gang såpe eller sjampo.

passer man på kroppen sin ved hjelp av godt kosthold, god søvn og mye uteliv og jeg er sikker på at en vil ha frisk, pen hud og forbli "ung" enda lengre enn det en ville blitt hvis en drev med alskens kosmetikkprodukter.

nå vet jeg egentlig ikke nok om dette til å kunne uttale meg, men jeg er generelt skeptisk til alle kjemikaljer folk putter i/på seg, enten det er via fuktighetskremer eller gjennom matveien.

Endret av IsaachElric
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...