Dux ducis Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) (kosmetikkprodukter er kanskje ikke så veldig dekkende, men det får gå..) Ja? Det blir bare mer og mer vanlig at gutter bruker sånne ting, og da syntes jeg vi kunne inspirere hverandre litt! Jeg bruker: - Ansiktsvask (skum som du gnir inn) - Fuktighetskrem til ansikt (etter vasken) - Fuktighetskrem til hendene (Greit hvis du bruker hendene litt mye. Viktig å holde dem i stand for damenes skyld ) - Jeg har faktisk vurdert noe greier fordi jeg er litt mørk under øynene. Det jeg egentlig lurer litt på er folk som styrer med baby-olje og sånne ting. Hva er det godt for? Og har dere noen gode midler som tilfører hele kroppen fuktighet? Endret 22. april 2009 av Dux ducis Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg bruker følgende: - Når jeg ser på listen min går det opp for meg at jeg ikke bruker noe som helst, noe jeg synes er greit. Sminke er for jenter. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Bruker: -helt vanlig shampoo i dusjen -deodorant That's it. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Om vi går såpass grundig til verks bruker jeg deodorant, shampoo, balsam og kroppssåpe i dusjen. Men tar ikke på noe som kan karakteriseres som sminke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Av alt utenom såpe og slike vanlinge ting så er det vel fuktighetskrem i ansiktet Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 hm, bruker fuktighetskrem pga tørre hender å lipper. Asan såpe for menn i dusjen mellom beina og baby olje/krem i ræva når jeg har hatt diare og er sår i aslett. Funker faktisk ganske bra Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Brukte nettop en hårfargingskur for å få helt lyst hår, har vanligvis litt mørkere blond. Ellers er det bare fuktighetskrem til ansiktet jeg bruker etter barbering. Kunne tenkt meg en peeling igjen, var forsøkskanin for en eks tidligere og det svei sinnsykt, men huden føltes veldig bra etterpå og mange sa at det så bra ut. Hvis du sliter med tørr hud, så kunne du kanskje prøvd a-krem. Sønnen min på 3 år hadde veldig tørr hud på beina en stund og den kremen funket rimelig bra. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Shampoo, balsam, såpe og deodorant. I tillegg barberer jeg meg tidvis! Wooooooooo. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Shampoo, handsåpe, bodywash, deodorant, og manneparfyme, barberingsskum, after shave, intimvask. Endret 23. april 2009 av xersess Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Sjampo, balsam, kroppsvask, deostick, barberingsskum, after shave. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) - Shampoo - Balsam - Intimvask - Ansiktsrens - Ansiktsmaske - Deo - Parfyme Endret 27. april 2009 av Demantios Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 shampoo, deodorant. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) bruker kun deo for at jeg ikke skal skremme vekk folk. ellers bruker jeg aldri såpe, sjampo, lipsyl eller noe lignende. ble fortalt en gang om en eller annen ansiktsmodell som kun brukte vann for å vaske seg. ingen kosmetikkprodukter fikk komme i nærheten av huden hans, ikke en gang såpe eller sjampo. passer man på kroppen sin ved hjelp av godt kosthold, god søvn og mye uteliv og jeg er sikker på at en vil ha frisk, pen hud og forbli "ung" enda lengre enn det en ville blitt hvis en drev med alskens kosmetikkprodukter. nå vet jeg egentlig ikke nok om dette til å kunne uttale meg, men jeg er generelt skeptisk til alle kjemikaljer folk putter i/på seg, enten det er via fuktighetskremer eller gjennom matveien. Endret 26. april 2009 av IsaachElric Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) *Shampo/Balsam *Intimvask *Deo *Manneparfyme Bruker tiltider en håndkrem pga det er mye fysisk arbeid på jobben, og at hendene begynner å blø og slå sprekker er noe jeg vil skal skje flere ganger. Endret 26. april 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Shampo, intimvask, håndsåpe, barberskum, godlukt. That's it tror jeg. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 - shampo+balsam - ph-nøytral kroppsvask/intimvask - deo - fuktighetskrem til hender av og til fordi jeg har en jobb som krever håndvask ca 50 ganger i løpet av en arbeidsdag. andre former for kosmetikk er for kvinnfolk. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Er det ingen som bruker stylingprodukter til håret sitt her? Eller går ikke det under kosmetikk? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 - Shampoo & kroppssåpe - Deo + parfyme That is IT. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Er det ingen som bruker stylingprodukter til håret sitt her?Eller går ikke det under kosmetikk? Jeg ville ikke si at det gikk under kosmetikk, men ja, jeg bruker feks voks eller gel. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Bruker: - Shampoo - Såpe - Deodorant - Fuktighetskrem over hele kroppen etter dusj Endret 26. april 2009 av =Pan Am= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå