ost3popp Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Har ein M4 R.I.S Softgun gæver som er litt ja har akkorat kjøpt den men den funker på ein måte ikkje. Fylte magasinet med kuler putta den inni. Så skrudde eg i runt ett minutt på den tingen som er under magasinet, for å "lade" det opp. Gævere sto på auto/semi (Det skyter bare ett skudd da så det gjør ikkje noko forskjell.) Så var det ein sånn ting du skulle dra bakover når du lader (Dere experter vet vell hva det er.) men så hengte den seg opp den ville ikkje framover igjen å da eg trykte på avtrekkeren kom det ikkje noko skudd. Så måtte inn i selve systeme og ta den tilbake manuelt. Men så i ettertid har den ikkje villet skyte heller. Gjør alt etter boka men da det kommer til den du skal dra bakover den lade dingsen går alt skeis. (Dere experter vet vell hva det er.) Vet dere hva som er feil? Noe som sitter fast eller noe eg kan fikse her? HJEEELP, eg er ikkje den typen som sløser penger her! Bilete av den du skal dra bakover og hele gæveret! Endret 22. april 2009 av SayonaraLoser Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Er det snakk om en manuell springer? Et minutt syntes jeg var mye, ikke at det skulle ha noe effekt på selve våpenet da men. Lenke til kommentar
ost3popp Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Er det snakk om en manuell springer?Et minutt syntes jeg var mye, ikke at det skulle ha noe effekt på selve våpenet da men. Vet ikkje heilt kva du meiner med ein manuell springer men du må låde for hvert skudd Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ikke for å være slem eller noe, men den kan nok egentlig bare kastes. En springer softgun vil gå i stykker, samme hvor godt du tar vare på den og det der så vil den til slutt gå i stykker. Vet ikke hvor mye du betalte for den jeg, men som regel får du det du betaler for innen softgun. Å fikse den hvis noe har gått i stykker inni den vil sannsynlig koste deg mer enn det du kjøpte den for. Den dingsen du trekker i kalles en cocking lever/handle og brukes faktisk til å lade en M4 i virkeligheten ved at den trekker tilbake bolten, dog bare 1 gang per magasin og ikke hvert skudd. Har aldri tittet inni i en springer M4 (ikke så mye annet springer heller) at jeg har så mye kjennskap til hvordan de fungerer. Men får du ladet og ikke skutt? Eller ikke ladet i det hele tatt? Lenke til kommentar
ost3popp Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Ikke for å være slem eller noe, men den kan nok egentlig bare kastes. En springer softgun vil gå i stykker, samme hvor godt du tar vare på den og det der så vil den til slutt gå i stykker. Vet ikke hvor mye du betalte for den jeg, men som regel får du det du betaler for innen softgun. Å fikse den hvis noe har gått i stykker inni den vil sannsynlig koste deg mer enn det du kjøpte den for. Den dingsen du trekker i kalles en cocking lever/handle og brukes faktisk til å lade en M4 i virkeligheten ved at den trekker tilbake bolten, dog bare 1 gang per magasin og ikke hvert skudd. Har aldri tittet inni i en springer M4 (ikke så mye annet springer heller) at jeg har så mye kjennskap til hvordan de fungerer. Men får du ladet og ikke skutt? Eller ikke ladet i det hele tatt? Får ikkje ladet i det heile tatt har fått til helt til eg skal dra leveren tilbake ta skjer det ingen ting. Den skulle vært ladd etter eg har dratt den tilbake. Da eg trykker på avtrekkeren skjer det ikkje noe. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Får ikkje ladet i det heile tatt har fått til helt til eg skal dra leveren tilbake ta skjer det ingen ting. Den skulle vært ladd etter eg har dratt den tilbake. Da eg trykker på avtrekkeren skjer det ikkje noe. Men når du ladet før, det kom ikke noe klikk eller noe da? Av lyden av fjæra som låste seg i posisjon? Jeg har aldri tittet inni en springer M4, men vil tippe at den lille saken som sikkert skal holde "stempelet" (hvis de har det) har knekt av belastningen. Enten det eller at våpenet er "ladd" og at noe i avtrekkermekanismen har knekt. F.eks delen mellom avtrekkeren og stempelet. Uansett så tipper jeg at noe lite, tynt, sprøtt plast har knekt som hadde en viktig funksjon inni der. Ikke noe som skrangler eller noe når du rister på noe? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Hvor mye kostet geværet ditt? Bare som et lite innspill, så heter det charging handle... EDIT: KA hadde visst allerede sagt det. Endret 29. april 2009 av Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå