kjeklulf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvis du ikke er dyktig og ikke kan teorien hjelper det ikke med høye karakterer. Er du dyktig og kan teorien kan du komme inn med middelmådige karakterer. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Musikklinja på VGS er først og fremst en allmennfaglig linje med musikk som programfag. 50% blir tatt inn på grunnlag av karakterer og 50% på grunnlag av opptaksprøve. Du kan være et musikalsk null og komme inn på musikklinja om du skulle ha f.eks 5,5 i snitt. Men da har du jo såklart begitt deg ut på noe dumdristig og lite gjennomtenkt og det er ditt eget problem. Sannsynligvis vil du da ikke komme inn neste år, fordi musikkarakterene drar ned snittet betydelig. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Vel, ikke noe poeng i å snakke om det. Jeg er ikke dårlig, jeg bare manglet å lære meg noter og bassen. Lenke til kommentar
Holulu Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Too Young to Die Jeg skal på opptaksprøve om et par dager nå, og skal spille denne her. Er usikker hva annet ennå. Er ennå veldig usikker på hvor jeg ligger i forhold til andre som søker bass på musikklinja og. Vet bare at jeg skal ta noe jeg kan godt. Mange sier man bare kommer rett inn siden man spiller bass, men det varierer. Edit: Spiller bass altså Endret 16. mai 2009 av Holulu Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Spiller du den bra og godt gjennomført så ligger du nok over snittet hva 16 åringer gjelder. Lenke til kommentar
Kaabro Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg er helt enig i det du sier. Jeg søker på Ringerike VGS i Hønefoss. Jeg går på musikklinja på Ringerike, 2. året til neste år. Hvis du var nede i Kefas den dagen så jeg deg sikkert! Hvis du kommer inn blir din hovedinstrumentlærer Erik Anti. Dette er bassisten som spiller i Beat for beat, Skal vi danse og etc.. Utrolig hyggelig fyr som er garantert en av norges beste bassister. En fantastisk lærer å ha! Hvordan gikk prøva, og hva er snittet ditt? Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Flaut å si at jeg glemte å sende mail, så jeg kunne ikke ha opptaksprøve. Så jeg får heller satse på karakterer. Snittet mitt er sånn ca 4.4. Kanskje mer.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå