Gå til innhold

Final Fantasy XIII trial tråden

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Fikk såvidt testet demoen får at kjærringa gjorde krav på tv'en for å se Paradise hotel :(

Synes spillet ser veldig lovende ut, selv om at man ser at man spiller en demo. Grafikken er meget bra, og Uncharted 2 og Killzone 2 får konkurranse så det holder.

Mange andre som også har tatt seg bryet å importere filmen+demoen fra japan?

Fikk tatt ett bilde med mobilen før jeg måtte slå over på tv3.

post-18536-1240428291_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok that does it, full guide til å lage japankonto nuuuuh!!! :p

EDIT: ok da har jeg laga Japankonto, men hvor i svarte svingende ligger FInal Fantasy da? har bladd gjennom de 2 øverste kategoriene..

Har du importert det via post eller noe eller ? :p

blæææh.. googlet.. bestillt en sånn film du ? bås :(

grei artikkel om demoen:

http://www.onelastcontinue.com/5174/import...tasy-xiii-demo/

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

nice.. faen å du er heldig.

er det free-roam kamera?

hvordan er battle systemet vis-a-vis ffx?

fortell litt mer om inntrykk osv. HAr såvidt lest engelske omtaler så dette er en god mulighet til å være førstis på norsk! :p

Lenke til kommentar

Ikke akkurat tidseksklusivitet, men spillet blir ikke utgitt på X360 i Japan, og siden det kommer der først, så vil det være en periode der spillet finnes kun på PS3. Når det blir utgitt i US og Europa så kommer det til begge konsoller samtidig.

Liker forresten ikke helt at det kommer til Xbox360 også. Ikke fordi jeg ikke unner xbox-spillere å få spille det også, men fordi jeg frykter at tid fram mot release som kunne vært brukt til å gjøre spillet enda bedre, nå i stedet blir brukt til å porte spillet til 360.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Jeg er faktisk mer spent på hvor eksremt deilig kvalitetet på lyd og bilde er på complete? Kan du komme med noen input?

Jeg har lest det ikke er engelske subs, og trenger igrunn bare en ekstra bekreftelse, UrgeLoL?

Lyden er deilig! Godt med skikkelig hd lyd :D Scenene i starten der man flyr gjennom skyene, samtidig som final fantasy musikken starter er bare best. Bildet er meget bra, men synes det er stor forskjell på scenene. Men er sikkert bare slik det er, noen scener er sinnsykt detaljerte, mens andre ser ut som oppskalert dvd++.

Ikke engelsk undertekst, så du må ta til take med engelsk vocal og uten undertekst.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

fikk FF Complete for 2dager siden,har sett på filmen,sykt bra ekstrascener som ikke har vært i dvd ff.

så jeg har nesten nettop testa FF 13 trial,grafikken er helt sykt i min mening,helt grei kamera angling og det er ala battle systemet i FFX,bare man har 4 moves man kan gjøre,det som er i demon er unikt for vær hovedkarakter man kontroller,og den andre er ice og man slipper og bruke potions ser det ut som....

venter noe sykt på FF13 complete.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...