Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Har piercing i leppa, men vet ikke hvordan jeg tar den ut. Får ikke til å åpne den. Vet at på ringer som ikke er hele kan man skru av ene enden, men det går ikke å skru noe på min piercing. Man kan skru på kula, men ingenting skjer. Den verken slakkes eller strammes. Hatr en slik: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Benn den fra hverandre med en tang eller noe. Her fungerer faktisk rå makt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hvordan gjør man det? Ødelegge den? da er det vel fare for at leppa blir litt ødelakt og.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Du bare bøyer den fra hverandre til kula detter av. Tenkte ikke på å brekke den i to eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Blir den ikke bulkete av det? Når man bruker tang liksom? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Har det så mye å si om du skal ta den ut da? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ja, for skal bruke den senere igjen. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Blir ikke noe skade på den nei. Bare å ta tak og dra den fra hverandre så detter kula ut. Må vel kanskje strekke litt i leppa for at du skal komme til, men såpass skal man tåle^-^ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Har du lange negler, kan du prøve å stikke tuppen der hvor ringen og kulen møtes. Noen kuler sitter løst nok til at dette er nok. Om ikke, finner du noe som heter låsringtang på Clas Ohlson. Den koster 49kr, og er veldig grei å ha om du har planer om å bytte ringer innimellom. Den ser slik ut (den helt til venstre er best egnet): Du bruker den ved å putte tuppene inn i ringen, og så klemme forsiktig til ringen mister grepet på kulen. Du kan gjerne surre litt sportstape rundt tuppene for å forhindre oppskraping av ringen. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ta rørtangen og riv den ut. Hud gror igjen Haha, neida. Psilocybe har det beste rådet. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Og for å sette den på igjen er det bare å putte kula der endene på ringen møtes å klemme igjen? Sitter den ordentlig igjen da? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ja, det er to små hakk i kulen. Legg det ene hakket på en ende av ringen, klem lett på tangen og press det andre hakket inn mot den andre enden av ringen. Den skal klikke på plass. Du bør ikke ta for hardt i når du bruker tangen, da er det lett for åpningen blir permanent større, kulen vil da ligge løst og kan falle av. Lenke til kommentar
Gjest Stine Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg har samme - bare i navlen. Får den ikke av :s Lenke til kommentar
Gjest Sopphue Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg har samme - bare i navlen. Får den ikke av :s Jeg har i brystvorta, og får den heller ikke opp :/ Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Det som pleier å fungere for meg når jeg har den typen ring i leppa er å ha ringen med kula helt øverst, for å så bruke fortenna til å presse den ut, men det avhenger veldig av hvor hardt den faktisk sitter!! Lenke til kommentar
454ss Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Har piercing i leppa, men vet ikke hvordan jeg tar den ut. Får ikke til å åpne den. Vet at på ringer som ikke er hele kan man skru av ene enden, men det går ikke å skru noe på min piercing. Man kan skru på kula, men ingenting skjer. Den verken slakkes eller strammes. Hatr en slik: det som er vanskelig er å få ringen på plass igjen senere.. har en litt tykk stål ring å jeg får ikke den kulen på plass igjen.. gir opp ! Endret 16. april 2015 av 454ss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå