Jompio Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Har nettop skaffet meg nytt kabinett. Cooler Master Cosmos S. Jeg føler jeg trenger litt bedre airflow i kabinettet da jeg måtte fjerne den store vifta i døra. (200mm) fordi den tok borti cpu viften. Så da spør jeg dere hvor skal jeg plassere disse 3 viftene i kabinettet for best airflow og best mulig temperatur? Bilder: https://prisguiden.no/product.php?produc...amp;view=images Youtube: (air flow mm.) mvh: Jompio Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det beste er vel foran og bak, og det er best å luften ut. Altså vinne jeg med tre vifter satt en foran og to bak. Er ikke noe ekspert jeg altså, men jeg tror jeg ville gjort det slik. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 En foran som flytter luft inn, en bak som flytter ut. En i toppen er heller ikke dumt, men dersom man har mye harddisker kan det være et poeng å sette noen foran dem Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 En foran som flytter luft inn, en bak som flytter ut. En i toppen er heller ikke dumt, men dersom man har mye harddisker kan det være et poeng å sette noen foran dem Takk skal du ha. Men nå er det en i front, og en bak og en i toppen. Og de suger som du mente dem burde gjøre. Men så kan jeg sette inn en til i bunn, og noen på top. Er det best og få lufta ut? Er det ikke greit å få en god del inn også? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Luft inn kommer det inn uansett, så det holder med èn i front bare for å få litt flyt. Men det viktigste er å få varm luft ut. Ser ikke helt grunn til å ha i bunn, men det kan også bare være meg. Burde holde med en i front, en bak og en i toppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå